Fremmed fugl Skrevet 6. september 2024 #121 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker det er noe med meme'n med alenemødre, gjerne med barn av blandet herkomst. Personlig har jeg ikke noe problem med å spotte kvinner som har vært ute ei kald vinternatt, og de er ikke min type. Anonymkode: 7ca64...93f Tenker det er greit at du ikke går etter min datter. Hun har vært ute noen skikkelige kalde vinternetter alene uten sovepose i nord. Blir litt sånn hovne i ansiktet av slik kulde og ikke så mye mat. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #122 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg er vel heller glad til for at en kvinne har blitt gammel og selvsikker nok til å vite hva hun vil ha faktisk har valgt meg. At "dum og deilig"-menn ligger rundt og aldri klarer å skape meningsfylte relasjoner er ikke akkurat noe jeg er misunnelig for. Så opplever jeg heller ikke at kvinnene jeg er interessert i har ligget rundt noe særlig, selv om jeg i alle tilfeller har hatt færrest intime relasjoner. Seriøse menn og seriøse kvinner tiltrekkes ofte av hverandre. Anonymkode: 055f5...8d6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #123 Del Skrevet 6. september 2024 Nei, slik har det ikke vært. Det jeg og mine venninner gjorde var å øke standarden fra tyveårene, og dermed har vi nå alle funnet oss en bra mann. Fordi da vi var 20 trodde vi at vi ikke fortjente bedre enn å bli behandlet som dritt av datene våre. At menn skrur dette om til å handle om å ri kukkarusell og alt mulig vås gjør meg fysisk kvalm, voks opp og bli litt moden i hjernen så skjønner dere hva det egentlig handler om. Aller helst skulle vi ha møtt disse fine mennene lenge før og spart oss umodne drittunger med tilknytningsproblemer. Anonymkode: 368c1...1fe 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 6. september 2024 #124 Del Skrevet 6. september 2024 Så du vil heller være dusten hun hadde en ons med når hun var 22 år, enn mannen hun ønsker å dele resten av livet med fra hun er 33? One night standen husker hun knapt en gang. Fult mulig hun har glemt navnet, og det kan gå årevis uten at hun tenker på det i det heletatt, og når minnet dukker opp er det muligens med ett grøss (sier jeg av egen erfaring). Mannen hun ønsker å gifte seg med er derimot nøye valgt ut. Hun elsker han, og ønsker å bruke resten av livet sitt sammen med han, ønsker å gjøre alt så godt hun kan for han og deres liv sammen. Mann nummer 2 er jo førstevalget. I mange tilfeller var det han hun lette etter når hun hadde den dårlige opplevelsen med nummer 1. 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #125 Del Skrevet 6. september 2024 Nonstop1 skrev (9 minutter siden): og når minnet dukker opp er det muligens med ett grøss (sier jeg av egen erfaring). Samme her 😅 Føles uekte og rart. Anonymkode: d7def...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #126 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 21.52): Er det egentlig mange kvinner der ute som ligger rundt, og så endrer smaken sin når de etterhvert vil ha barn og innser at tiden renner ut? "Settler" som man sier på godt norsk? Anonymkode: 6fb5a...fec Eh, er det etablert, ordet du leter etter? Eller har du levd veeeldig lenge i utlandet? Og har glemt det 🤣 eller kanskje ikke rart du har opplevd damer på den måten mot deg, når du fremstår som litt enkel "wanbabe" språkmessig 🤷♀️ Anonymkode: 9be87...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #127 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tenker det er noe med meme'n med alenemødre, gjerne med barn av blandet herkomst. Personlig har jeg ikke noe problem med å spotte kvinner som har vært ute ei kald vinternatt, og de er ikke min type. Anonymkode: 7ca64...93f Jøss er det en superkraft hos bitre menn nå? Kult, trodde det bare var sånn "har hun ligget med 5 stykker så da er hun hore " eller "alle vil ha kjekkasene og ikke oss mindre kjekke bor hjemme hos mamma" menn. Denne var ny, men sånn fungerer nettet at det gir mer av det du søker etter. Lite attraktivt men fungerer sikkert på såkalte pick me damer. Anonymkode: 3afa3...b87 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #128 Del Skrevet 6. september 2024 Trolltunge skrev (9 timer siden): De fleste unge kvinner er pliktoppfyllende, seriøse, greie, opptatt av å være et bra menneske og søker i hovedsak kjærlighet, ikke å ligge med flest mulig. Kan man ikke være både pliktoppfyllende, seriøs (på alle andre områder i livet), greie, opptatt av å være et bra menneske og samtidig være glad i sex hvis man er kvinne? Skuffende. Anonymkode: 9d98a...dad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6. september 2024 #129 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kan man ikke være både pliktoppfyllende, seriøs (på alle andre områder i livet), greie, opptatt av å være et bra menneske og samtidig være glad i sex hvis man er kvinne? Skuffende. Anonymkode: 9d98a...dad Selvfølgelig. Man kan til og med være glad i sex uten å dermed ligge med veldig mange ulike. Utallige variasjoner av kvinner, og det urimelige og skuffende er at vi blir stemplet som noen imbisile kloner av hverandre. Vi kvinner simpelthen elsker jo å bli betraktet som ting, og ikke som individer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 6. september 2024 #130 Del Skrevet 6. september 2024 Det er jo også et spørsmål om hva disse unge og single mennene som klager ville gjort dersom de selv hadde draget. Ville de stått der med 0-2 på "telleren", eller hatt det samme antallet de selv kritiserer hos kvinner? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #131 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er også gift 15 år, men ikke med norsk dame. Etter 20 år uten en eneste klem fra ei norsk dame, vil jeg ikke ha dere på trass. Helt enig. Livet mitt er like ødelagt om jeg skulle fåt ei dame I 40 årene. Jeg trenger ikke plaster på såret, det er faktisk greit at dere ser såret. Anonymkode: be369...e26 Vet kona di at du ser på livet ditt som ødelagt, selv om du fikk henne? Anonymkode: e7fb5...92a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #132 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tror du at kvinner I 30 + årene vil ha en helt uerfaren upult mann på 35? Problemet er da at alle de som ble valgt bort I 20 årene, ikke kan velges senere. Hva skall venindene dine si om du velger en de har dømt nord og ned I 15 år ? Anonymkode: be369...e26 Om han er upult eller har pult er irrelevant. For meg er det så utrolig merkelig at sex er det eneste som skal bety noe når en dame ser seg ut en mann. Jeg vil helst ha god sex, jatakk. Men sex trenger ikke være bra bare fordi en mann har pult 10stk før. Han kan fremdeles være egoistisk i senga, akkurat som den jomfru mannen fint kan være oppmerksom på henne i senga. Dette er en ting enkelte menn har ett merkelig oppheng i. Og ingen av mine venninner har noen gang lagt seg opp i mine forelskelser. De eneste mannene vi aktivt har sittet og dømt nord og ned er menn som har vært ekle eller slemme med oss. Vanlig snille oppegående menn sitter vi da ikke å dømmer, det gir ingen mening å skulle gjøre det? Anonymkode: b309b...b06 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #133 Del Skrevet 7. september 2024 Det stemmer ikke. Denne jenta fant sitt livs kjærlighet da hun var 20 år. https://www.unilad.com/news/sex-and-relationships/age-gap-relationship-afraid-one-thing-044703-20240819 Anonymkode: 70a6b...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #134 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenker det er noe med meme'n med alenemødre, gjerne med barn av blandet herkomst. Personlig har jeg ikke noe problem med å spotte kvinner som har vært ute ei kald vinternatt, og de er ikke min type. Anonymkode: 7ca64...93f Blandet herkomst og ute en vinternatt, er du helt på tuppa eller? Men det røpet din alder, da vi som har levd litt veit når det var en parallell som ble dratt. Du og gubben til hu som hørte ned slottstrappa 🤣 Anonymkode: 03d2e...b03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #135 Del Skrevet 7. september 2024 Det er i alle fall litt sånn at de gutta som var mest populære på VGS (bad boys) ikke er mest populære 15 år etter. Da kommer nerdenes hevn. Gamle bad boys er tjukke, lukter røyk og er nyskilt. Ser eldre ut enn de er. Nerds er veltrente, sosialt tryggere og på et bra sted i livet. Anonymkode: 69962...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #136 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er i alle fall litt sånn at de gutta som var mest populære på VGS (bad boys) ikke er mest populære 15 år etter. Da kommer nerdenes hevn. Gamle bad boys er tjukke, lukter røyk og er nyskilt. Ser eldre ut enn de er. Nerds er veltrente, sosialt tryggere og på et bra sted i livet. Anonymkode: 69962...708 Det trenger ikke være sannt da. Å tjukke menn som røyker har jo også kjærester. Populære er heller ikke bestandig badboys. Å nerder trenger ikke å være trente. Føler livet har mye mangfold. Anonymkode: d7def...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #137 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg har gått etter feil type menn flere år.. ikke nødvendigvis badboys men menn jeg egentlig vet ikke er bra for meg men de har kanskje hatt et spennende liv med goood økonomi og men vært gift og fler barn fra før av, 10-15 år eldre osv jeg matchet nylig med en på Tinder som bor et stykke utenfor byen å er fra bygda, har en helt normal arbeidskar jobb, ingen barn fra før av som virker veldig grei når vi skriver med hverandre.. vi er i 30 årene.. han kommer nok fra en stødig og jordnær familie virker det som.. han er kanskje ikke den kjekkeste fyren jeg kunne fått( om man tenker overfladisk på det) men , fortsatt så blir han fortsatt kjekl når han han virker veldig som en fin og normal kar. det er viktig for meg å møte en bra fyr nå, jeg har en tenåring.. orker ikke å rote meg borti noe dårlig opplegg igjen. så om han vil møtes for å bli kjent er jeg klar for det 😀 Anonymkode: c94d9...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #138 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 12.22): Det er i alle fall litt sånn at de gutta som var mest populære på VGS (bad boys) ikke er mest populære 15 år etter. Da kommer nerdenes hevn. Gamle bad boys er tjukke, lukter røyk og er nyskilt. Ser eldre ut enn de er. Nerds er veltrente, sosialt tryggere og på et bra sted i livet. Anonymkode: 69962...708 Det her er så sant!!! Anonymkode: c94d9...ced 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. september 2024 #139 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 12.22): Det er i alle fall litt sånn at de gutta som var mest populære på VGS (bad boys) ikke er mest populære 15 år etter. Da kommer nerdenes hevn. Gamle bad boys er tjukke, lukter røyk og er nyskilt. Ser eldre ut enn de er. Nerds er veltrente, sosialt tryggere og på et bra sted i livet. Anonymkode: 69962...708 Ikke helt usant dette. En del av de kule og tøffe gutta jeg gikk på skole med ble litt for kule. Stoffer og festing. Vet at ene sitter i fengsel og en annen ble narkoman og bor i sosialbolig. Så har jeg også truffet noen av de gutta som var veldig usynlige i skoletiden, og jevnt over har de blitt flotte og stødige menn med familie og god jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #140 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det her er så sant!!! Anonymkode: c94d9...ced Trolltunge skrev (1 time siden): Ikke helt usant dette. En del av de kule og tøffe gutta jeg gikk på skole med ble litt for kule. Stoffer og festing. Vet at ene sitter i fengsel og en annen ble narkoman og bor i sosialbolig. Så har jeg også truffet noen av de gutta som var veldig usynlige i skoletiden, og jevnt over har de blitt flotte og stødige menn med familie og god jobb. Nå overdriver dere. Anonymkode: d7def...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå