AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #61 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du blir mobbet bort fra et bra liv, blir du selvfølgelig bitter. Jeg er helt enig. Du må desverre leve med bitterheten min, jeg prøver aldri skjule den. Anonymkode: be369...e26 Du må prøve å forklare litt bedre hvorfor du er bitter på alle kvinner, når bare en promille av dem faktisk har avvist deg. Er du for kollektiv straff av menn også? I så fall bør vi vel sky dere alle, med tanke på dem som er voldtektsmenn. Anonymkode: 55862...4db 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #62 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når du blir mobbet bort fra et bra liv, blir du selvfølgelig bitter. Jeg er helt enig. Du må desverre leve med bitterheten min, jeg prøver aldri skjule den. Anonymkode: be369...e26 Jeg synes det er forferdelig at du har blitt mobbet, selvfølgelig. Men at du er bitter påvirker jo i hovedsak mest deg selv? Det påvirker ikke noen av oss andre i praksis, bortsett fra de 10 min vi diskuterer med deg her inne. « Bitterhet er den eneste giften man drikker selv, men tror skal skade andre.». Jeg håper du heller oppsøker hjelp til å håndtere traumene dine, i stedet for å la de fortsette å være vondt inni deg. Og så koser deg med livet og fremtiden, sammen med kona di ❤️ Anonymkode: 260fa...2b8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #63 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men tenker du at alle menn som får seg ONS er så attraktive, da? De er jo ikke nødvendigvis det. Det er mange gjennomsnittsdamer som ligger med gjennomsnittsmenn. Det er vel mer regelen enn unntaket. De jeg har hatt langvarig forhold med var ikke noe mindre attraktive enn de jeg hadde ONS med i mine yngre dager. Anonymkode: d782c...92d Det er bare det at i TS' og likesinnedes hode, så er det akkurat det at de får pult, som bestemmer attraktivitet. Er du en av dem som står på siden av kjæresterier og sex, så er tankemønsteret et helt annet. Anonymkode: ff3b4...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #64 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er forferdelig at du har blitt mobbet, selvfølgelig. Men at du er bitter påvirker jo i hovedsak mest deg selv? Det påvirker ikke noen av oss andre i praksis, bortsett fra de 10 min vi diskuterer med deg her inne. « Bitterhet er den eneste giften man drikker selv, men tror skal skade andre.». Jeg håper du heller oppsøker hjelp til å håndtere traumene dine, i stedet for å la de fortsette å være vondt inni deg. Og så koser deg med livet og fremtiden, sammen med kona di ❤️ Anonymkode: 260fa...2b8 Jeg har også blitt mobbet store deler av livet (hovedsakelig av menn) men jeg skylder da ikke på menn av den grunn. Anonymkode: f4d9f...c48 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #65 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg vet ikke om slå seg til ro med er rette måten å uttrykke det på. Jeg tror det handler mer om at man er uerfaren i starten av tyveårene. Man krever kanskje ikke så mye mer av en partner enn at de er interessert. Så lærer man seg at i tillegg til interesse så bør a, b og c være på plass, og x, y og z være fraværende. Så får man andre sosiale treffpunkt og møter kanskje litt andre potensielle partnere? De mennene jeg møter nå, ville jeg antagelig ikke møtt som student, rett og slett fordi vi ikke vanket på de samme stedene da. Anonymkode: 5db9a...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #66 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når du blir mobbet bort fra et bra liv, blir du selvfølgelig bitter. Jeg er helt enig. Du må desverre leve med bitterheten min, jeg prøver aldri skjule den. Anonymkode: be369...e26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er også gift 15 år, men ikke med norsk dame. Etter 20 år uten en eneste klem fra ei norsk dame, vil jeg ikke ha dere på trass. Helt enig. Livet mitt er like ødelagt om jeg skulle fåt ei dame I 40 årene. Jeg trenger ikke plaster på såret, det er faktisk greit at dere ser såret. Anonymkode: be369...e26 Beklager, men du må sjekke om du har en form for diagnose, for så egoistisk, fiendtlig, kravstor(krever nærhet uten å annerkjenne andre folk sine behov, ikke unner andre å bestemme over egen kropp uten å ønske å straffe dem. Avslag er noe vi alle må lære), å fortsatt holder fast på et urealistisk verdensbilde etter at privatlivet ditt har en løsning? Å skylder på masse tilfeldige folk som aldri har møtt deg, som også er usunnt for det betyr at du hadde blitt pottesur om du hadde blitt avslått av ei norsk ei igjen, å det er en trussel for folk sin rett over egen kropp. Vi har all rett til å ikke bry oss om såret ditt. Ikke fordi alle skal være usympatisk, men du er jo en av de minst sympatiske personene jeg også har kommet over, du har ikke et normalt forhold til andre, du tror alt kun handler om deg. Du kan ikke forvente alt av andre, du har ingen rett til å klage deg plass i noens liv. Du tror genuint at verden vår skal sirkulere rundt deg. Å 15 år! Har ikke endret bitterheten din. Det er usunnt. Anonymkode: d7def...e89 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #67 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er sånn det har blitt med meg og min vennegjeng. Vi studerte da vi var 19-24 år. Festing og uteliv var en del av livsstilen. I siste del av 20-årene var det fremdeles en del festing, men i helgene og med venner. De fleste fikk seg partner da. Nå er vi i 30-årene og alle har barn. Ingen har hatt problemer med å "roe seg ned" og alle lever veldig A4-liv nå. Anonymkode: c208e...ac7 Hvor lenge tror du de lever A4 liv. De fleste av disse meneskene finner ikke roen med kunn en partner I tiervis av år. Jeg har flere kompiser som pulte halve byen, før de liksom roet seg ned, ble gift og fikk barn. Han værste ble tatt I utroskap før kona ble gravid. Etter 2 år flyttet kona ut med babyen. Han pulte mange tusenvis damer før han ble gift og rundt 2000 damer I løpet av lit over 2 år, som hevn mot kona. Etter hvert ville kona prøve på nytt. Nesten før hun var ferdig og flytte inn, ble han tatt I utroskap igjen. Lovet bot og bedring å nytt forsøk med kona. Etter flere episoder kommer han hjemm tidlig en søndag morgen, etter en sjekkerunde på byen. Kona satt og ventet og viste hvem han hadde pult. Det ble en stor krangel som tilfeldig vis endte på kjøkkenet. Der lå det en stor kniv på benken, å før kona viste ordet av det, så hadde hun stukket han 2 ganger med kniv. Kritisk skadet, 2 uker I koma, meget usikkert om han ville overleve. Kona I varetekt, barnet hos barnevernet, osv. osv. Han overlevede, kona fikk flere år I fengsel. Han var jo byens store donjuan for damene. Så han sjekker opp ei høyt utdannet dame, som ikke vet noe om hans tidligere liv. De flytter til andre siden av landet, hvor hun var fra. Tipper hemeligheten hans er rimelig trygg der. Helt sikkert, han har ikke vært utro mot den nye kona, muligens 15 år. Men før han møtte henne var han så godt som impotent, etter utallige tusen damer over 20 år. 2000 over 2 år, høres ut som tullprat. Mange som kjenner han bedre enn meg, sier det kunne fort vært 3000. Med 2000 blir det I snitt 3 pr. dag. Han fortalte meg at en gang han var ute på byen, etter å ha vært med 2 damer hjem etter hverandre. Så inviterer ei dame han med på fest rett borti gata. Han lover og komme dit lit senere. Går dit og når han kommer inn der, er huset fult av bare damer. Han blir rett og slett avkledd og pult på direkten av minst 20 damer. Hans beste sjekkeplass var I køen utenfor resturantene, der fikk han ofte napp på hele veninde gjenger. Helt utrolig at alle damene han pulte, følte noe spesielt for han, for ingen damer puler en mann uten å ha følelser for han. Har jeg blitt fortalt mer enn en gang. Anonymkode: be369...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #68 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): For mange av oss menn som har vært upopulære med damer i 20-årene, så er det vårt verste mareritt å møte noen som "plutselig" har forandret seg fra å feste og ligge rundt med spennende menn, til å heller slå seg til ro med en stabil og ålreit fyr som kanskje ikke er like spennende. Man føler seg fort som andrevalget. Dette er tanker man blir matet med om man henger på feil fora på internett MEN hvor reellt er det egentlig at dette skjer? Er det egentlig mange kvinner der ute som ligger rundt, og så endrer smaken sin når de etterhvert vil ha barn og innser at tiden renner ut? "Settler" som man sier på godt norsk? Som mann tidlig 30-årene opplever jeg at mange nok damer et par år eldre vil date meg og ha unger om få år, men langt færre yngre damer vil date meg, men det blir jo kun en anekdote. Hva mener dere er tilfelle? Er det vanlig? Kjør debatt? Anonymkode: 6fb5a...fec Jeg bodde i storby, festet og lå mye rundt i 20 årene, nå er jeg i 30 årene og er en helt annen person. Jeg har flyttet ut av byen, drikker knapt alkohol, kan ikke huske sist jeg var på fest og tilbringer dagene i naturen. Hvis jeg møter en stabil og god mann nå vil det definitivt ikke være noe andrevalg, men det jeg oppriktig vil ha. Utseende blir mindre viktig med årene og andre kvaliteter veier mer. Skjønner ikke hvorfor du tenker at det er et andrevalg, jeg ville jo ikke ha et forhold til noen av de mennene jeg tidligere lå med. Anonymkode: 9d98a...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #69 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge tror du de lever A4 liv. De fleste av disse meneskene finner ikke roen med kunn en partner I tiervis av år. Jeg har flere kompiser som pulte halve byen, før de liksom roet seg ned, ble gift og fikk barn. Han værste ble tatt I utroskap før kona ble gravid. Etter 2 år flyttet kona ut med babyen. Han pulte mange tusenvis damer før han ble gift og rundt 2000 damer I løpet av lit over 2 år, som hevn mot kona. Etter hvert ville kona prøve på nytt. Nesten før hun var ferdig og flytte inn, ble han tatt I utroskap igjen. Lovet bot og bedring å nytt forsøk med kona. Etter flere episoder kommer han hjemm tidlig en søndag morgen, etter en sjekkerunde på byen. Kona satt og ventet og viste hvem han hadde pult. Det ble en stor krangel som tilfeldig vis endte på kjøkkenet. Der lå det en stor kniv på benken, å før kona viste ordet av det, så hadde hun stukket han 2 ganger med kniv. Kritisk skadet, 2 uker I koma, meget usikkert om han ville overleve. Kona I varetekt, barnet hos barnevernet, osv. osv. Han overlevede, kona fikk flere år I fengsel. Han var jo byens store donjuan for damene. Så han sjekker opp ei høyt utdannet dame, som ikke vet noe om hans tidligere liv. De flytter til andre siden av landet, hvor hun var fra. Tipper hemeligheten hans er rimelig trygg der. Helt sikkert, han har ikke vært utro mot den nye kona, muligens 15 år. Men før han møtte henne var han så godt som impotent, etter utallige tusen damer over 20 år. 2000 over 2 år, høres ut som tullprat. Mange som kjenner han bedre enn meg, sier det kunne fort vært 3000. Med 2000 blir det I snitt 3 pr. dag. Han fortalte meg at en gang han var ute på byen, etter å ha vært med 2 damer hjem etter hverandre. Så inviterer ei dame han med på fest rett borti gata. Han lover og komme dit lit senere. Går dit og når han kommer inn der, er huset fult av bare damer. Han blir rett og slett avkledd og pult på direkten av minst 20 damer. Hans beste sjekkeplass var I køen utenfor resturantene, der fikk han ofte napp på hele veninde gjenger. Helt utrolig at alle damene han pulte, følte noe spesielt for han, for ingen damer puler en mann uten å ha følelser for han. Har jeg blitt fortalt mer enn en gang. Anonymkode: be369...e26 Husk at festing og legging ikke trenger å bety at de har vært med tusenvis av folk og har det i seg å være utro. Han er sexavhengig eller en løgner, det er ikke 1000 dager i året, det er 365. Samtidig kvier kvinner seg mer for å ligge. Så bare se for deg tiden han er nødt til å legge inn og insatsen for å klare det. Var det i det hele tart bestandig samtykkende? Jeg tror ikke noe på denne historien. Deler av den ja, men ikke at det var så mange nei, det er fysisk umulig uten flaks hver eneste dag. Å som en kvinne kan jeg bekrefte at vi ikke føler noe av å bare ligge med noen. Å et ligg kan være dårlig, for en kvinne er det mer sannsynlig å bli det enn bra. Skjønner ikke hvordan denne totalt usansynlige historien om en sykelig mann skal ha noe med at folk har sex her og der? Dette vil absolutt aldri være gjennomførbart for folk. Det er nok at 2 stykker er som dette i byne jeg bor å det ikke er nok damer til at det går, å aldri om alle damene vil en gang. Så om mange gjorde, umulig. Folk har et liv, begrensninger, kjærester og er ikke evig kåte. Anonymkode: d7def...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #70 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er fint at du har funnet lykken. Men hva er logikken med å klandre en norsk dame for hva en annen har gjort? Jeg har kjent en voldelig norsk mann en gang - jeg misliker han - jeg misliker ikke automatisk andre norske menn. Jeg henger ikke med i logikken deres. Anonymkode: 260fa...2b8 Hva om alle mennene du møtte var voldelig? Anonymkode: be369...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #71 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Husk at festing og legging ikke trenger å bety at de har vært med tusenvis av folk og har det i seg å være utro. Han er sexavhengig eller en løgner, det er ikke 1000 dager i året, det er 365. Samtidig kvier kvinner seg mer for å ligge. Så bare se for deg tiden han er nødt til å legge inn og insatsen for å klare det. Var det i det hele tart bestandig samtykkende? Jeg tror ikke noe på denne historien. Deler av den ja, men ikke at det var så mange nei, det er fysisk umulig uten flaks hver eneste dag. Å som en kvinne kan jeg bekrefte at vi ikke føler noe av å bare ligge med noen. Å et ligg kan være dårlig, for en kvinne er det mer sannsynlig å bli det enn bra. Skjønner ikke hvordan denne totalt usansynlige historien om en sykelig mann skal ha noe med at folk har sex her og der? Dette vil absolutt aldri være gjennomførbart for folk. Det er nok at 2 stykker er som dette i byne jeg bor å det ikke er nok damer til at det går, å aldri om alle damene vil en gang. Så om mange gjorde, umulig. Folk har et liv, begrensninger, kjærester og er ikke evig kåte. Anonymkode: d7def...e89 Jeg trodde heller ikke på denne historien, før flere seriøse menesker bekreftet den. Jeg viste godt hvem han var, men ble føst kjent med han etter sykehus og første skilsmissen Han var berømt blant alle damer som gikk på byen og festet, så jeg kan personlig bevitne at han enkelt ordnet 3 ons på en kveld ute. Ikke alle damene var fornøyd etter å ha blit løyet til. Så han måtte bytte ytterdør til dør uten glass, I perioden når han lå I krig med første Konen. Anonymkode: be369...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #72 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva om alle mennene du møtte var voldelig? Anonymkode: be369...e26 Argumentere du her at ALLE norske kvinner du har møtt i ditt liv har aktivt mobbet deg? Anonymkode: 260fa...2b8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #73 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Argumentere du her at ALLE norske kvinner du har møtt i ditt liv har aktivt mobbet deg? Anonymkode: 260fa...2b8 Utestengelse av menesker kan aldri bli noe annet en mobbing. Anonymkode: be369...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #74 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utestengelse av menesker kan aldri bli noe annet en mobbing. Anonymkode: be369...e26 Jeg gir opp ❤️ jeg håper du oppsøker hjelp til å bearbeide følelsene dine slik at du får det bedre. Lykke til 😊 Anonymkode: 260fa...2b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #75 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): For mange av oss menn som har vært upopulære med damer i 20-årene, så er det vårt verste mareritt å møte noen som "plutselig" har forandret seg fra å feste og ligge rundt med spennende menn, til å heller slå seg til ro med en stabil og ålreit fyr som kanskje ikke er like spennende. Man føler seg fort som andrevalget. Dette er tanker man blir matet med om man henger på feil fora på internett MEN hvor reellt er det egentlig at dette skjer? Er det egentlig mange kvinner der ute som ligger rundt, og så endrer smaken sin når de etterhvert vil ha barn og innser at tiden renner ut? "Settler" som man sier på godt norsk? Som mann tidlig 30-årene opplever jeg at mange nok damer et par år eldre vil date meg og ha unger om få år, men langt færre yngre damer vil date meg, men det blir jo kun en anekdote. Hva mener dere er tilfelle? Er det vanlig? Kjør debatt? Anonymkode: 6fb5a...fec Hvis du ser på undersøkelser og statistikk ser du at flertallet av menn og kvinner ikke ligger rundt, men har få partnere gjennom livet. Det er bare en kvinnehatende myte at kvinner ligger rundt i ung alder, for så lete etter noe mer stabilt med penger etterhvert. Anonymkode: 49996...181 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #76 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gir opp ❤️ jeg håper du oppsøker hjelp til å bearbeide følelsene dine slik at du får det bedre. Lykke til 😊 Anonymkode: 260fa...2b8 Du burde også søke hjelp. Anonymkode: be369...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #77 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du burde også søke hjelp. Anonymkode: be369...e26 😂😂 ok Anonymkode: 260fa...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #78 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Desverre gidder ikke menn som har vært singel og usynlig for damer I 20 år å ha dame. Jeg er selv der. På et vis har dere forspilt sjansen når dere pulte rundt som kaniner å mobbet meg bort. Det finnes masse bra og finne andre steder enn her I Norge, for menn som sitter for lenge på innbytterbenken til livet. Det blir rett og slett dårlig med spiller på laget til damene, etter hvert som årene går. I 30 åra har alle rede 30 % av mennene forlatt laget deres pga. Ingen tid på banen. Damer I dag møter seg selv I døra. Anonymkode: be369...e26 Der var du igjen... Det er jo ikke sant, da vi er MANGE som slo oss til ro i trettiårene. Du med ditt syn på at du har fortjent at ting skal skje når du ønsker det, ellers er kvinner slemme forblir nok singel. Anonymkode: 03d2e...b03 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #79 Del Skrevet 6. september 2024 At damer roer seg ned og finner en beta når de "treffer veggen" rundt 30 er jo en kjent sak. Alfa-enke kaller man de som har ligget med en haug med en rekke alfaer dette er menn som ikke ønsker seriøst med henne, menn som er langt over hennes seksuelle markedsverdi, noe som gir henne et oppblåst ego og gjør det vanskelig å respektere tufsen som er villig til å "ta over" når hun skal slå seg til ro og bli seriøs... ikke vær han tufsen. Anonymkode: 5f26a...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #80 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At damer roer seg ned og finner en beta når de "treffer veggen" rundt 30 er jo en kjent sak. Alfa-enke kaller man de som har ligget med en haug med en rekke alfaer dette er menn som ikke ønsker seriøst med henne, menn som er langt over hennes seksuelle markedsverdi, noe som gir henne et oppblåst ego og gjør det vanskelig å respektere tufsen som er villig til å "ta over" når hun skal slå seg til ro og bli seriøs... ikke vær han tufsen. Anonymkode: 5f26a...329 Tror dere på dette selv? 😂 Anonymkode: 260fa...2b8 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå