AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Del Skrevet 5. september 2024 For mange av oss menn som har vært upopulære med damer i 20-årene, så er det vårt verste mareritt å møte noen som "plutselig" har forandret seg fra å feste og ligge rundt med spennende menn, til å heller slå seg til ro med en stabil og ålreit fyr som kanskje ikke er like spennende. Man føler seg fort som andrevalget. Dette er tanker man blir matet med om man henger på feil fora på internett MEN hvor reellt er det egentlig at dette skjer? Er det egentlig mange kvinner der ute som ligger rundt, og så endrer smaken sin når de etterhvert vil ha barn og innser at tiden renner ut? "Settler" som man sier på godt norsk? Som mann tidlig 30-årene opplever jeg at mange nok damer et par år eldre vil date meg og ha unger om få år, men langt færre yngre damer vil date meg, men det blir jo kun en anekdote. Hva mener dere er tilfelle? Er det vanlig? Kjør debatt? Anonymkode: 6fb5a...fec 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Dette er bare oppgulp! Du må vurdere agendaen til de som ønsker at du skal være opphengt i dette! Dersom du er så heldig og treffer ei dame du liker og kan tenke deg å bygge et liv med, så er det det som er ekte og viktig for fremtiden din. Om hun har ligget med 1 eller 20, hvilken praktisk betydning har det for resten av livet ditt? Anonymkode: 260fa...2b8 30 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 Gå for konservative damer, de er oftest seriøse og har ikke pult halve bygda. Dummeste du kan gjøre i livet som mann er å få barn ei som har pult rundt. Anonymkode: 45790...2bf 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 Hold deg unna incelforumene er mitt råd Anonymkode: f4d9f...c48 25 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For mange av oss menn som har vært upopulære med damer i 20-årene, så er det vårt verste mareritt å møte noen som "plutselig" har forandret seg fra å feste og ligge rundt med spennende menn, til å heller slå seg til ro med en stabil og ålreit fyr som kanskje ikke er like spennende. Man føler seg fort som andrevalget. Dette er tanker man blir matet med om man henger på feil fora på internett MEN hvor reellt er det egentlig at dette skjer? Er det egentlig mange kvinner der ute som ligger rundt, og så endrer smaken sin når de etterhvert vil ha barn og innser at tiden renner ut? "Settler" som man sier på godt norsk? Som mann tidlig 30-årene opplever jeg at mange nok damer et par år eldre vil date meg og ha unger om få år, men langt færre yngre damer vil date meg, men det blir jo kun en anekdote. Hva mener dere er tilfelle? Er det vanlig? Kjør debatt? Anonymkode: 6fb5a...fec Nei, personlig giftet jeg meg med ene one night standet mitt for 20 år siden, og nå har vi barn og hus og hund. Jeg ville fortsatt ikke hatt noen av dem jeg anså som tapere da jeg var 20, det har jo ikke endret seg. Litt festlig at dette er ditt verste mareritt da. Hva med begravd levende, spist av kjøttetende maur, dø som jomfru uten venner eller kjærlighet fordi ingen gidder å gå for deg når de er eldre heller? Anonymkode: a9059...b3c 23 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #6 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hold deg unna incelforumene er mitt råd Anonymkode: f4d9f...c48 ☝️ Anonymkode: 5c1ef...4d3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For mange av oss menn som har vært upopulære med damer i 20-årene, så er det vårt verste mareritt å møte noen som "plutselig" har forandret seg fra å feste og ligge rundt med spennende menn, til å heller slå seg til ro med en stabil og ålreit fyr som kanskje ikke er like spennende. Man føler seg fort som andrevalget. Dette er tanker man blir matet med om man henger på feil fora på internett MEN hvor reellt er det egentlig at dette skjer? Er det egentlig mange kvinner der ute som ligger rundt, og så endrer smaken sin når de etterhvert vil ha barn og innser at tiden renner ut? "Settler" som man sier på godt norsk? Som mann tidlig 30-årene opplever jeg at mange nok damer et par år eldre vil date meg og ha unger om få år, men langt færre yngre damer vil date meg, men det blir jo kun en anekdote. Hva mener dere er tilfelle? Er det vanlig? Kjør debatt? Anonymkode: 6fb5a...fec Sorry. Hvis det å bli sammen med en jevnaldrende får deg til å føle deg som andrevalget kommer du til å slite. Damer tidlig i 20-årene synes du er for gammel. Da er det jevnaldrende eller eldre som er aktuelle for deg. De aller fleste kvinner leter etter «mister right» uavhengig av alder. Du bør ha forståelse av at de fleste umodne kvinner ikke helt klarer å skjønne hvem det er på første forsøk. Med de snurte holdningene dine sikrer du at det ikke blir deg på andre, tredje eller fjerde forsøk heller. Anonymkode: 4cc33...298 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #8 Del Skrevet 5. september 2024 Nei, mennesker forandrer seg ikke, blir bare eldre. Om du ikke finner noen rundt deg, utvid horisonten med andre aldersgrupper og nasjonaliteter. Anonymkode: 09480...a3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 5. september 2024 #9 Del Skrevet 5. september 2024 Väldigt reellt lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Del Skrevet 5. september 2024 Vet ikke om noen egentlig går rundt med en aktiv plan på hvor de skal være når det kommer til kjærlighet. Eller at planene funker om de har, eller at det kun endrer seg en gang og ikke fler utifra at de kjenner hva som var greie opplevelser og hva som ikke var det. Noen kommer og går, noen ganger blir det varig match. Anonymkode: d7def...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #11 Del Skrevet 5. september 2024 Men tenker du at alle menn som får seg ONS er så attraktive, da? De er jo ikke nødvendigvis det. Det er mange gjennomsnittsdamer som ligger med gjennomsnittsmenn. Det er vel mer regelen enn unntaket. De jeg har hatt langvarig forhold med var ikke noe mindre attraktive enn de jeg hadde ONS med i mine yngre dager. Anonymkode: d782c...92d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #12 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sorry. Hvis det å bli sammen med en jevnaldrende får deg til å føle deg som andrevalget kommer du til å slite. Damer tidlig i 20-årene synes du er for gammel. Da er det jevnaldrende eller eldre som er aktuelle for deg. De aller fleste kvinner leter etter «mister right» uavhengig av alder. Du bør ha forståelse av at de fleste umodne kvinner ikke helt klarer å skjønne hvem det er på første forsøk. Med de snurte holdningene dine sikrer du at det ikke blir deg på andre, tredje eller fjerde forsøk heller. Anonymkode: 4cc33...298 Det kan være vanskelig å vite hvem det er hele vårt liv, kan det ikke? Ting kan jo alltids skje, plutserlig vokser en fra hverandre eller noen er utro, så sitter du der å lurer igjen. Anonymkode: d7def...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #13 Del Skrevet 5. september 2024 Tror mange kvinner puler rundt masse og så vil de slå seg til ro, slik som menn. ikke alle kan være søte med minnesløyfe og holde hender og fnise Anonymkode: 0db3c...59d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. september 2024 #14 Del Skrevet 5. september 2024 Men har du stått på stedet hvil fra 20 til 30 uten utvikling? I så fall er det litt trist. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #15 Del Skrevet 5. september 2024 Det er helt vanlig, men ikke for grunnen du tror. Kvinner blir smartere og mindre tolerante for bullshit med alderen. De lærer seg å gjenkjenne problematisk atferd og røde flagg, og ikke minst blir de mer bevisste på hva de faktisk ønsker i en partner. Man utvikler seg jo. Man tilegner seg kunnskap, og man blir bedre på å ta gode valg for seg selv. Det er helt naturlig at ting endrer seg. Når jeg skal ha meg hund nå, så velger jeg helt annerledes enn jeg ville gjort for 10 år siden. Skal jeg plukke opp en bok og lese, så velger jeg helt andre typer bøker nå enn hva jeg ville gjort for 10 år siden. Nesten alle våre valg vil se annerledes ut i dag enn for 10 år siden, og det er helt naturlig og normalt. Anonymkode: b5d27...4cb 15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 6. september 2024 #16 Del Skrevet 6. september 2024 Folk endrer seg jo. Hverken TS eller noen andre er jo interessert i de samme personene som 35-åring enn som da man var 17-18. Poenget: hvem som er førstevalget er ikke statisk i tiden. Man vektlegger ulike egenskaper, og førstevalget da man var 20 kan være uten av topp 100 noen år senere - og motsatt. Mange av oss menn gir da blanke i hvem damen har ligget med for ti år siden, hvis hun her og nå er seriøs på at hun vil ha et forhold og man vil det samme selv. Da er det en no-brainer, uavhengig av om hun har ligget med 0 eller 50. 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #17 Del Skrevet 6. september 2024 Ts, at du (om du) er en «late bloomer», så tenker jeg at du heller burde være glad. Ikke bitter over at bare du så hvor fantastisk du var da du var yngre. Det vil jo bare være trist om du skulle nekte deg selv kjærlighet, fordi du ikke alltid har fått det. Det virker heller som om du ikke er helt klar for noe forhold enda. Du burde tenke både bedre om deg selv og andre først Anonymkode: f7d7e...1ca 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #18 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): For mange av oss menn som har vært upopulære med damer i 20-årene, så er det vårt verste mareritt å møte noen som "plutselig" har forandret seg fra å feste og ligge rundt med spennende menn, til å heller slå seg til ro med en stabil og ålreit fyr som kanskje ikke er like spennende. Man føler seg fort som andrevalget. Dette er tanker man blir matet med om man henger på feil fora på internett MEN hvor reellt er det egentlig at dette skjer? Er det egentlig mange kvinner der ute som ligger rundt, og så endrer smaken sin når de etterhvert vil ha barn og innser at tiden renner ut? "Settler" som man sier på godt norsk? Som mann tidlig 30-årene opplever jeg at mange nok damer et par år eldre vil date meg og ha unger om få år, men langt færre yngre damer vil date meg, men det blir jo kun en anekdote. Hva mener dere er tilfelle? Er det vanlig? Kjør debatt? Anonymkode: 6fb5a...fec Så for dere menn som ikke har fått pult så er det verste som kan skje at dere finner ei dame som har fått pule? Skjønner heller ikke problemet med at yngre ikke vil date deg. Hvorfor skal du absolutt ha tak i dem? Jeg er enig med en over her. Du bør tenke bedre om både deg selv og DAMER før du dater damer. Styr unna Internett. Mange kvinner lukter denne typen holdninger på lang vei. For det er faktisk en dårlig holdning du har her. Det er generelt veldig uheldig for menn som vil date å gå rundt og spekulere i "kvinners natur". Man høres alltid ut som man er uten iq når man gjør det, og kvinner liker oppegående menn, ikke menn som spekulerer i deres "vesen". Anonymkode: 49bbe...69f 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 6. september 2024 #19 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): For mange av oss menn som har vært upopulære med damer i 20-årene, så er det vårt verste mareritt å møte noen som "plutselig" har forandret seg fra å feste og ligge rundt med spennende menn, til å heller slå seg til ro med en stabil og ålreit fyr som kanskje ikke er like spennende. Man føler seg fort som andrevalget. Dette er tanker man blir matet med om man henger på feil fora på internett MEN hvor reellt er det egentlig at dette skjer? Er det egentlig mange kvinner der ute som ligger rundt, og så endrer smaken sin når de etterhvert vil ha barn og innser at tiden renner ut? "Settler" som man sier på godt norsk? Som mann tidlig 30-årene opplever jeg at mange nok damer et par år eldre vil date meg og ha unger om få år, men langt færre yngre damer vil date meg, men det blir jo kun en anekdote. Hva mener dere er tilfelle? Er det vanlig? Kjør debatt? Anonymkode: 6fb5a...fec Dere menn tenker virkelig rart! istedet for å tenke på x antall menn hun har ligget med tenk heller- gratulerer du er husband-material og ingen av de andre dustene har vært det. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #20 Del Skrevet 6. september 2024 Sofie Maria skrev (5 minutter siden): Dere menn tenker virkelig rart! istedet for å tenke på x antall menn hun har ligget med tenk heller- gratulerer du er husband-material og ingen av de andre dustene har vært det. Ja, det også. Skjønner ikke menn at det kan være det samme for en del kvinner? At damer fint kan ha sex med menn de ikke ser på som forhodlsmateriale? Handler ikke om at smaken nødvendigvis må forandre seg så mye, men at smak kan være bredt eller at man kan skille på hvem man har uforpliktende gøy med og hvem man vil gifte seg med, og at gifte seg med ikke akkurat betyr ANDREVALG, hallo!! Anonymkode: 49bbe...69f 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå