AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Del Skrevet 5. september 2024 Har startet på den første boka i serien til Fjell, som lydbok, hvis det har noe å si. Har kommet ca halvveis. Jeg reagerer på språket, flyten i samtaler og måten samtlige kvinner omtales, og hvis jeg hadde hatt shottekonkurranse med shot hver gang feite Phil ble nevnt som feit i alle mulige beskrivelser av sin korpulente kropp, hadde jeg vært steindau nå. Dette er nok litt dårlig forklart, og jeg blir ikke såra og vonbroten på vegne av alle kvinner og overvektige, men jeg får en dårlig smak i munnen. Skal høre ut boka, men blir serien bedre/annerledes etterhvert? Sluker vanligvis krim, og jeg vil gjerne like denne serien. Anonymkode: 45fb6...d0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg elsker de bøkene, men innleseren leser ikke så bra syns jeg. Anonymkode: b474d...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg ELSKER bøkene på lydbok og sluker hver bok med en gang de kommer! Men, man må jo like innleser ellers går det ikke. Der er vi jo ulike Anonymkode: f429c...eb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har startet på den første boka i serien til Fjell, som lydbok, hvis det har noe å si. Har kommet ca halvveis. Jeg reagerer på språket, flyten i samtaler og måten samtlige kvinner omtales, og hvis jeg hadde hatt shottekonkurranse med shot hver gang feite Phil ble nevnt som feit i alle mulige beskrivelser av sin korpulente kropp, hadde jeg vært steindau nå. Dette er nok litt dårlig forklart, og jeg blir ikke såra og vonbroten på vegne av alle kvinner og overvektige, men jeg får en dårlig smak i munnen. Skal høre ut boka, men blir serien bedre/annerledes etterhvert? Sluker vanligvis krim, og jeg vil gjerne like denne serien. Anonymkode: 45fb6...d0f Jeg har lest alle (men ikke hørt dem som lydbok, så jeg kan ikke si noe om innleseren) og jeg synes de bare blir bedre og bedre og bedre! Feite Phil fra første boka husker jeg ikke engang, så det gjorde nok ikke et langvarig inntrykk av at det var noe å sette fingeren på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Del Skrevet 6. september 2024 Takk for svar, nei, det er kanskje noe med han som leser og den litt harry heismusikken mellom hvert kapittel 😅 Da gir jeg serien et par bøker til før jeg gir opp 😊 Anonymkode: 45fb6...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå