Melus Skrevet 21. juni #1341 Skrevet 21. juni Katinkalille skrev (15 timer siden): Når du lurer på om du får i deg for mye salt ved å svelge snørr,da har det faktisk bikka over.... Har han sagt det, i fullt alvor? 😄
Palmemor Skrevet 22. juni #1342 Skrevet 22. juni Melus skrev (5 timer siden): Har han sagt det, i fullt alvor? 😄 Jupp. Var en kompis som hadde fått beskjed om å begrense saltinntaket. Hva da med allergikere som produserte slim… så han fant ut og regna på hvor stor prosentandel salt man fikk i seg ved eget slim😩 5 1
Melus Skrevet 22. juni #1343 Skrevet 22. juni Palmemor skrev (8 timer siden): Jupp. Var en kompis som hadde fått beskjed om å begrense saltinntaket. Hva da med allergikere som produserte slim… så han fant ut og regna på hvor stor prosentandel salt man fikk i seg ved eget slim😩 Kjære vene. Jaja. 1
Dojakitty Skrevet 22. juni #1344 Skrevet 22. juni Tenk at i 2025 diskuterer man det å sitte å baris på restaurant er greit fordi han er (ifølge noen) heit. Tenker pipa hadde fått en annen lyd om det var et fettberg som satt å dytta i seg mat ja. Nei. Snakk om å drite seg ut 2 6
Palmemor Skrevet 22. juni #1345 Skrevet 22. juni Dojakitty skrev (1 time siden): Tenk at i 2025 diskuterer man det å sitte å baris på restaurant er greit fordi han er (ifølge noen) heit. Tenker pipa hadde fått en annen lyd om det var et fettberg som satt å dytta i seg mat ja. Nei. Snakk om å drite seg ut Baris er harry uansett 19 1
Klink Skrevet 22. juni #1346 Skrevet 22. juni Dojakitty skrev (1 time siden): Tenk at i 2025 diskuterer man det å sitte å baris på restaurant er greit fordi han er (ifølge noen) heit. Tenker pipa hadde fått en annen lyd om det var et fettberg som satt å dytta i seg mat ja. Nei. Snakk om å drite seg ut «Fettberget som dytter i seg mat» kan fint sitte i baris for meg. Litt av et syn på andre mennesker du viser her! 1 1 5
Dojakitty Skrevet 22. juni #1347 Skrevet 22. juni Klink skrev (1 time siden): «Fettberget som dytter i seg mat» kan fint sitte i baris for meg. Litt av et syn på andre mennesker du viser her! De med litt mellom ørene skjønner nok at jeg snakker for å fremme et poeng. Jeg snakker selvsagt ikke sånn om andre til vanlig, da ville man vært mindre intelligent 2 3
Klink Skrevet 22. juni #1348 Skrevet 22. juni Dojakitty skrev (32 minutter siden): De med litt mellom ørene skjønner nok at jeg snakker for å fremme et poeng. Jeg snakker selvsagt ikke sånn om andre til vanlig, da ville man vært mindre intelligent Nei så klart dumt å si slikt til folk til vanlig. Mye mer intelligent å lire av seg slikt når en er anonym på internett. 1 2 6
Dojakitty Skrevet 22. juni #1349 Skrevet 22. juni Klink skrev (15 minutter siden): Nei så klart dumt å si slikt til folk til vanlig. Mye mer intelligent å lire av seg slikt når en er anonym på internett. Its not that deep 5
Vinnanna15 Skrevet 23. juni #1350 Skrevet 23. juni Digger tørr humor jeg altså,men er ikke humoren hans litt væl tørr? 😂 Kanskje meg det er no rart med😆 6
Granneman82 Skrevet 23. juni #1351 Skrevet 23. juni Vinnanna15 skrev (4 timer siden): Digger tørr humor jeg altså,men er ikke humoren hans litt væl tørr? 😂 Kanskje meg det er no rart med😆 Han prøver så hardt å være så veldig morsom, men bommer totalt🙈🙈🤣🤣 6 1
Littelulla Skrevet 23. juni #1352 Skrevet 23. juni Dojakitty skrev (14 timer siden): De med litt mellom ørene skjønner nok at jeg snakker for å fremme et poeng. Jeg snakker selvsagt ikke sånn om andre til vanlig, da ville man vært mindre intelligent De med litt mellom ørene vet å uttale seg på en mer presis og respektfull måte… 1 4
Dojakitty Skrevet 23. juni #1353 Skrevet 23. juni Littelulla skrev (1 time siden): De med litt mellom ørene vet å uttale seg på en mer presis og respektfull måte… Whatever you say 2
Pigaloppa Skrevet 26. juni #1354 Skrevet 26. juni Katinkalille skrev (På 21.6.2025 den 8.48): Når du lurer på om du får i deg for mye salt ved å svelge snørr,da har det faktisk bikka over.... Burde kanskje heller lure på hvordan det er for sønnen å vokse opp i det husholdet han er en del av å skape? Når begynner Pelle å kjøre på med merkelige vaner, mat som skal gi "evig liv", cafe med sushi i mange timer som "eventyrkompis"? Hva med å følge barnets utvikling, ikke skynde på med aktiviteter som passer eldre barn? Håper virkelig ha skal i barnehage med voksne som har beina trygt plantet på denne jorda.. 12 2
Aintnofun Skrevet 27. juni #1355 Skrevet 27. juni Pigaloppa skrev (7 timer siden): Burde kanskje heller lure på hvordan det er for sønnen å vokse opp i det husholdet han er en del av å skape? Når begynner Pelle å kjøre på med merkelige vaner, mat som skal gi "evig liv", cafe med sushi i mange timer som "eventyrkompis"? Hva med å følge barnets utvikling, ikke skynde på med aktiviteter som passer eldre barn? Håper virkelig ha skal i barnehage med voksne som har beina trygt plantet på denne jorda.. Det er litt som at Stina ønsket seg en liten dukke som hun kunne stulle og stelle med, mens Pellek ønsker seg en venn som han kan ta med på ting 😅 14 5
Palmemor Skrevet 27. juni #1356 Skrevet 27. juni «Hei sjefen! Egentlig så skulle jeg jobba idag, men jeg må sette sammen en hylle jeg» Tror de to der skal være evig takknemlig over at de ikke har vanlig jobb med vanlig kjøreregler 14 1
Nikoletta Skrevet 27. juni #1357 Skrevet 27. juni Hvorfor matcher sjeldent historiene deres tro.. Ifølge Stina så er hun helt rå på å montere ting og er super praktisk. Men så må Pelle ( som har brukt dagtid på å være med sin sønn, som jo da slik jeg oppfatter det at Stina da ikke har tilbrakt like mye tid med han på dagtid) allikevel montere ting istedenfor å jobbe.. For min del må de leve akkurat som de vil men jeg synes det er noe feil at de som jo da tross alt lever i samme hus "selger" hver sin versjon av det som skjer. 8 3
Palmemor Skrevet 27. juni #1358 Skrevet 27. juni Nikoletta skrev (10 minutter siden): Hvorfor matcher sjeldent historiene deres tro.. Ifølge Stina så er hun helt rå på å montere ting og er super praktisk. Men så må Pelle ( som har brukt dagtid på å være med sin sønn, som jo da slik jeg oppfatter det at Stina da ikke har tilbrakt like mye tid med han på dagtid) allikevel montere ting istedenfor å jobbe.. For min del må de leve akkurat som de vil men jeg synes det er noe feil at de som jo da tross alt lever i samme hus "selger" hver sin versjon av det som skjer. Fordi de begge lever i hver sin delulu verden, den ene mer virkelighetsfjern enn den andre Kan ikke jobbe fordi han må skru en hylle. Hvordan tror han helt på ekte at foreldre får ting til å skje i ett hjem? Tror han at vi må skofte jobb for å få gjort praktiske ting? Eller har han streifa innom tanken på at man kan gjøre ting samtidig som man er med barnet…. 7 8
Nikoletta Skrevet 27. juni #1359 Skrevet 27. juni Palmemor skrev (41 minutter siden): Fordi de begge lever i hver sin delulu verden, den ene mer virkelighetsfjern enn den andre Kan ikke jobbe fordi han må skru en hylle. Hvordan tror han helt på ekte at foreldre får ting til å skje i ett hjem? Tror han at vi må skofte jobb for å få gjort praktiske ting? Eller har han streifa innom tanken på at man kan gjøre ting samtidig som man er med barnet…. Er jo et under at noe som helst har blitt montert, klesvask brettet, klær/hus vasket osv i mine barns oppvekst for jeg var ( er men de er store nå) alenemor til 4 unger og samtidig studerte jeg først før jeg startet i jobb.... Og ennå har vi et godt og nært forhold. Men vi er forskjellig takk og lov. Bare glad jeg selv ikke lever slik som disse 🙂 3 1
Littelulla Skrevet 27. juni #1360 Skrevet 27. juni Nå har vel de laget seg en hverdag utenfor "normen" fordi det er det som passer for dem. Det er overhodet ingen av dem som prøver å få noen av dere til å leve på samme vis som dem. Hvorfor da prøve å vinkle det til at "Hvordan tror de foreldre "i den virkelige verden" har det?". De har sin hverdag de deler fra. Sine vaner, sine interesseområder. Bare fordi PF er ekstremt dyktig på å raskt og enkelt dypdykke i fakta betyr ikke det at han er en "raring". Han er jækla glup den fyren, og en hjerne som prosesserer vesentlig mer fakta enn gjennomsnittet. At ikke dere blir slitne av å lete etter hva som er så feil med andre. Hva med å prøve å endre tankegangen sin? "Hva er det andre gjør som er bra?". Og kom ikke her å si at det ikke er noenting g. De er gode foreldre og de gjør mye bra her i verden. 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå