Orly Skrevet 15. juni #1301 Skrevet 15. juni firetoen skrev (1 time siden): Merkelig at det er noen som forsvarer at en voksen mann sitter i bar overkropp på et serveringssted. Det er jo vitterlig ikke normen. Svett rygg mot stolen som andre skal bruke etter deg? Nei takk! Enig, helt merkelig at det forsvares . 8 1
Klink Skrevet 15. juni #1302 Skrevet 15. juni Orly skrev (31 minutter siden): Enig, helt merkelig at det forsvares . Heter det forsvar når andre ser på en ting annerledes enn deg? Jeg syns ikke det er ekkelt og tenker derfor at om restauranten aksepterte det så er det helt greit. Akkurat som at du mener noe annet. Det er ikke et personlig forsvar fordi jeg syns han er så fantastisk. Jeg ser det fra en annen side og syns folk er lite rause overfor andre. Hvorfor betyr det at jeg forsvarer noen? Om noe er normen eller ikke spiller ingen rolle. Som en bruker skrev at det bare er sånn, men hvorfor skal noe bare «være sånn» om det ikke ligger noe bak som er årsaken. 2 5
Orly Skrevet 15. juni #1303 Skrevet 15. juni Klink skrev (1 minutt siden): Heter det forsvar når andre ser på en ting annerledes enn deg? Jeg syns ikke det er ekkelt og tenker derfor at om restauranten aksepterte det så er det helt greit. Akkurat som at du mener noe annet. Det er ikke et personlig forsvar fordi jeg syns han er så fantastisk. Jeg ser det fra en annen side og syns folk er lite rause overfor andre. Hvorfor betyr det at jeg forsvarer noen? Om noe er normen eller ikke spiller ingen rolle. Som en bruker skrev at det bare er sånn, men hvorfor skal noe bare «være sånn» om det ikke ligger noe bak som er årsaken. Ja det heter selvsagt å forvare når det er akkurat det du gjør 5
firetoen Skrevet 15. juni #1304 Skrevet 15. juni Klink skrev (7 minutter siden): Heter det forsvar når andre ser på en ting annerledes enn deg? Jeg syns ikke det er ekkelt og tenker derfor at om restauranten aksepterte det så er det helt greit. Akkurat som at du mener noe annet. Det er ikke et personlig forsvar fordi jeg syns han er så fantastisk. Jeg ser det fra en annen side og syns folk er lite rause overfor andre. Hvorfor betyr det at jeg forsvarer noen? Om noe er normen eller ikke spiller ingen rolle. Som en bruker skrev at det bare er sånn, men hvorfor skal noe bare «være sånn» om det ikke ligger noe bak som er årsaken. Dette er jo å forsvare, bokstavelig talt ! 4 3
Klink Skrevet 15. juni #1305 Skrevet 15. juni firetoen skrev (7 minutter siden): Dette er jo å forsvare, bokstavelig talt ! Det er å si meningen min uavhengig av hvem som hadde gjort det. 2
J.. Skrevet 15. juni #1306 Skrevet 15. juni Klink skrev (6 minutter siden): Det er å si meningen min uavhengig av hvem som hadde gjort det. Gud forby at du er uenig med bermen.. 1
Palmemor Skrevet 15. juni #1307 Skrevet 15. juni J.. skrev (5 minutter siden): Gud forby at du er uenig med bermen.. Man kan være uenig uten å forsvare Man har på klær på restaurant og man tar av seg på beina når man kommer hjem til folk. Noen ting trenger man ikke finne grunner til å gå imot 3 4
Klink Skrevet 15. juni #1308 Skrevet 15. juni Palmemor skrev (1 minutt siden): Man kan være uenig uten å forsvare Man har på klær på restaurant og man tar av seg på beina når man kommer hjem til folk. Noen ting trenger man ikke finne grunner til å gå imot Så det er ikke greit å se ting på en annen måte altså? 2
Palmemor Skrevet 15. juni #1309 Skrevet 15. juni Klink skrev (Akkurat nå): Så det er ikke greit å se ting på en annen måte altså? Som sagt. Man kan være uenig. Men man trenger ikke forsvare andres neandertaleroppførsel 3 4
Pigaloppa Skrevet 15. juni #1310 Skrevet 15. juni Klink skrev (1 time siden): Satt han uten sko også eller hvorfor nevnes fotsopp? Jeg tenker at det er såpass mange forskjellige som sitter på restauranter at en bar overkropp er det minste ekle man kan komme borti. Joda, hadde kunn shorts på.
Pigaloppa Skrevet 15. juni #1311 Skrevet 15. juni firetoen skrev (2 timer siden): Merkelig at det er noen som forsvarer at en voksen mann sitter i bar overkropp på et serveringssted. Det er jo vitterlig ikke normen. Svett rygg mot stolen som andre skal bruke etter deg? Nei takk! Enig
Pigaloppa Skrevet 15. juni #1312 Skrevet 15. juni J.. skrev (38 minutter siden): Gud forby at du er uenig med bermen.. Hvem er bermen?
Purple Diamond Skrevet 15. juni #1313 Skrevet 15. juni Men hva med alle de svette folka i t-skjorte? De kan svette gjennom og sitte med ryggen inntil stolen. Det er vel like ekkelt om den svetten setter seg, som svette direkte fra hud, eller? Ser ikke helt problemet. Svette folk over alt, klær eller ei. Og jeg vil ikke en gang tenke på alle de som ikke vasker hendene og drar bakterier fra kropp/do til stolen de drar ut og setter seg på, som neste tar i, osv. Livet er jaggu finere når man bare driter i å bekymre seg for sånt, la nå mannen få spise i bar overkropp, tviler på så mange ble plaget 😊 2 3
Palmemor Skrevet 15. juni #1314 Skrevet 15. juni Purple Diamond skrev (10 minutter siden): Men hva med alle de svette folka i t-skjorte? De kan svette gjennom og sitte med ryggen inntil stolen. Det er vel like ekkelt om den svetten setter seg, som svette direkte fra hud, eller? Ser ikke helt problemet. Svette folk over alt, klær eller ei. Og jeg vil ikke en gang tenke på alle de som ikke vasker hendene og drar bakterier fra kropp/do til stolen de drar ut og setter seg på, som neste tar i, osv. Livet er jaggu finere når man bare driter i å bekymre seg for sånt, la nå mannen få spise i bar overkropp, tviler på så mange ble plaget 😊 Hvis man er så gjennomsvett at man er våt på ryggen så bør man dra hjem å skifte 5
Purple Diamond Skrevet 15. juni #1315 Skrevet 15. juni Palmemor skrev (Akkurat nå): Hvis man er så gjennomsvett at man er våt på ryggen så bør man dra hjem å skifte Ok. Nå vet jeg at jeg gjør meg litt ekstra vanskelig, men jeg klarer ikke la være 🤭 Si at jeg f.eks. hadde vært på dagstur noen timer unna og skulle ut og spise; måtte jeg da reist hjem for å skifte og så kommet tilbake flere timer etterpå for så å kunne "få lov" å sette meg på restaurant? Jeg har ikke for vane å ha med klesskift på dagstur, men kanskje det er vanlig, hva vet jeg. Heldigvis svetter jeg ikke så mye, så da klarer jeg meg nok, men jeg har en samboer som kanskje måtte blitt sendt hjem alene uten mat etter en varm dag 🫠 6
Palmemor Skrevet 15. juni #1316 Skrevet 15. juni Purple Diamond skrev (1 minutt siden): Ok. Nå vet jeg at jeg gjør meg litt ekstra vanskelig, men jeg klarer ikke la være 🤭 Si at jeg f.eks. hadde vært på dagstur noen timer unna og skulle ut og spise; måtte jeg da reist hjem for å skifte og så kommet tilbake flere timer etterpå for så å kunne "få lov" å sette meg på restaurant? Jeg har ikke for vane å ha med klesskift på dagstur, men kanskje det er vanlig, hva vet jeg. Heldigvis svetter jeg ikke så mye, så da klarer jeg meg nok, men jeg har en samboer som kanskje måtte blitt sendt hjem alene uten mat etter en varm dag 🫠 Ja du må gjerne gjøre deg vanskelig, jeg tar meg ikke nær av det. Jeg for egen del ville ikke satt meg på en restaurant etter å ha vært ute å svetta en hel dag. Jeg ønsker å føle meg litt fresh ute blant folk. Men så er jeg så sær at jeg ber unga ta på seg tørr shorts og t-skjorte når vi spiser på hotell i syden og. Man gjør det rett og slett av hensyn til andre 4 4
Orly Skrevet 15. juni #1317 Skrevet 15. juni Purple Diamond skrev (20 minutter siden): Men hva med alle de svette folka i t-skjorte? De kan svette gjennom og sitte med ryggen inntil stolen. Det er vel like ekkelt om den svetten setter seg, som svette direkte fra hud, eller? Ser ikke helt problemet. Svette folk over alt, klær eller ei. Og jeg vil ikke en gang tenke på alle de som ikke vasker hendene og drar bakterier fra kropp/do til stolen de drar ut og setter seg på, som neste tar i, osv. Livet er jaggu finere når man bare driter i å bekymre seg for sånt, la nå mannen få spise i bar overkropp, tviler på så mange ble plaget 😊 Ettersom dette diskuteres flere steder og fler synes det er ekkelt , så er det nok en del som plages av det. Om du aldri plages av noen ting og syns alt er greit, så blir jeg imponert. jeg derimot skjønner hvorfor det så mange steder henges opp skilt om at folk må ha på klær , også på treningssenter. 4 1
Orly Skrevet 15. juni #1318 Skrevet 15. juni Palmemor skrev (1 minutt siden): Ja du må gjerne gjøre deg vanskelig, jeg tar meg ikke nær av det. Jeg for egen del ville ikke satt meg på en restaurant etter å ha vært ute å svetta en hel dag. Jeg ønsker å føle meg litt fresh ute blant folk. Men så er jeg så sær at jeg ber unga ta på seg tørr shorts og t-skjorte når vi spiser på hotell i syden og. Man gjør det rett og slett av hensyn til andre Synes ikke du er sær i det hele tatt, men godt oppdratt og oppegående 1 3
Purple Diamond Skrevet 15. juni #1319 Skrevet 15. juni Palmemor skrev (1 minutt siden): Ja du må gjerne gjøre deg vanskelig, jeg tar meg ikke nær av det. Jeg for egen del ville ikke satt meg på en restaurant etter å ha vært ute å svetta en hel dag. Jeg ønsker å føle meg litt fresh ute blant folk. Men så er jeg så sær at jeg ber unga ta på seg tørr shorts og t-skjorte når vi spiser på hotell i syden og. Man gjør det rett og slett av hensyn til andre Jeg liker også å føle meg fresh, men ikke alltid man kan være på topp etter noen timer på utflukt i syden f.eks 😅 Nå vet jeg ikke hva Pelle og co var ute på, men bryr meg ikke så veldig heller 😊 3
Purple Diamond Skrevet 15. juni #1320 Skrevet 15. juni Orly skrev (1 minutt siden): Ettersom dette diskuteres flere steder og fler synes det er ekkelt , så er det nok en del som plages av det. Om du aldri plages av noen ting og syns alt er greit, så blir jeg imponert. jeg derimot skjønner hvorfor det så mange steder henges opp skilt om at folk må ha på klær , også på treningssenter. Jeg har ikke sagt at jeg aldri plages av ting, hvordan fikk du det ut av svaret mitt? Det jeg sa og mener, er at livet blir enklere å ferdes i om man ikke tenker så mye på alt det ekle folk foretar seg. Jeg skulle f.eks ønske at alle vasket seg etter dobesøk, for det er det ekleste jeg vet. Men lite jeg kan gjøre med det, dessverre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå