Dojakitty Skrevet fredag kl 10:38 #1161 Del Skrevet fredag kl 10:38 Oline5 skrev (57 minutter siden): Men altså, nå er det jo sånn at PF er en influenser om vi vil eller ei... Han kommenterer jo på at Burrata har blitt utsolgt i butikkene pga ham. Det er visstnok også umulig å få tak i olivenoljen pga reklameringen hans. Han påvirker folk, sånn er det. Da kan man ikke bare skippe at han også påvirker og trigger mht vekt. Det hadde blitt ramaskrik hvis en kvinnelig influenser hadde gjort det samme. Han kunne dokumentert challengen sin UTEN å nevne vekt...Han kunne bare sagt at målet var 130 kg benkpress, og ferdig med det. Ja, han er sterk... men han viser vekt, overdrevent nesten manisk fokus , han chugger all verdens tilskudd i en salig blanding, flexer muskler i kamera...foran mange mange tusen følgere. Kroppspresset blant unge gutter er et stort og økende problem, og sånne ting bidrar til det. Da hjelper det lite å si at han er veltrent og sterk. Om en kvinnelig influenser hadde holdt på som han hadde samtlige her inne røket en kobling i hjernen. Men fordi han er mann så er det ikke så gale? Liksom at det ikke påvirker. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet fredag kl 10:57 #1162 Del Skrevet fredag kl 10:57 Dojakitty skrev (18 minutter siden): Om en kvinnelig influenser hadde holdt på som han hadde samtlige her inne røket en kobling i hjernen. Men fordi han er mann så er det ikke så gale? Liksom at det ikke påvirker. Jeg har tenkt samme tanken selv. Det å dele egen vekt er ganske umusikalsk, enten du er kvinne eller mann. Og det er ingen tvil om at PF har noen temmelig rigide og spesielle vaner. Men enkelte her kaster rundt seg med veldig stygge utsagn og hans utseende og det er etter mitt syn like ille. Noen kommenterte tidligere i tråden at han ser syk ut, er tynn og spinkel med ansiktet fullt av botox, for så å spør om det ikke er lov å si noen ser tynne ut? Altså.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet fredag kl 11:00 #1163 Del Skrevet fredag kl 11:00 Sammy! skrev (2 minutter siden): Jeg har tenkt samme tanken selv. Det å dele egen vekt er ganske umusikalsk, enten du er kvinne eller mann. Og det er ingen tvil om at PF har noen temmelig rigide og spesielle vaner. Men enkelte her kaster rundt seg med veldig stygge utsagn og hans utseende og det er etter mitt syn like ille. Noen kommenterte tidligere i tråden at han ser syk ut, er tynn og spinkel med ansiktet fullt av botox, for så å spør om det ikke er lov å si noen ser tynne ut? Altså.... fansen til S og PF er ikke de skarpeste har jeg skjønt. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå