Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mellion skrev (På 5.4.2025 den 22.31):

Måtte han legge dagens torske middag tilbake i hylla fordi han glemte at han og S skulle spise sammen i dag? Hva med å ta med middag til i morgen i samme slengen? Eller blir det for mye å tenke på.

og poteter uten pose? Veldig merkelig. 

Tror torsken lå i kurven, og mener nesten helt sikker at han sa han skulle ta torsken i morgen? (Altså dagen etter) 

(Jeg reagerte på det samme, men så hørte jeg han sa han skulle spise torsken dagen etter)

• Liker 1
Skrevet

Han bruker ikke plastposer til potene sine for det er for mye plast, men alle matvarer pakkes i nye bæreposer. Ja, ok 🙂 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Nikoletta skrev (32 minutter siden):

Han bruker ikke plastposer til potene sine for det er for mye plast, men alle matvarer pakkes i nye bæreposer. Ja, ok 🙂 

Det er eit paradoks.

• Liker 2
Skrevet

Det han gjør med gasstankene viser jo at her. Her er det to individ under samme tak som burde skånes for seg selv 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet

*Åååå så sterk * viser stolt frem sin enorme styrke , med bare en hånd , 1.hånd, griper om jordsekken 🤦‍♀️🤣  !!! Ett enkelt grep 🤣  🤣🤦‍♀️  det er så pinlig tilgjort at dette er ekstremt viktig for PF dokumentere 🫣 ..... Og ia .... Hva er greia ...  på butikken er han helt bar under jakka , altså ?? 

• Liker 12
Skrevet
Happyflopp skrev (28 minutter siden):

*Åååå så sterk * viser stolt frem sin enorme styrke , med bare en hånd , 1.hånd, griper om jordsekken 🤦‍♀️🤣  !!! Ett enkelt grep 🤣  🤣🤦‍♀️  det er så pinlig tilgjort at dette er ekstremt viktig for PF dokumentere 🫣 ..... Og ia .... Hva er greia ...  på butikken er han helt bar under jakka , altså ?? 

Ja som ungdommen ville sagt. Hele fyren er «cringe»

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Må kommentere at kveldens snap faktisk var veldig hyggelig å se da! 

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
chsa skrev (12 timer siden):

Må kommentere at kveldens snap faktisk var veldig hyggelig å se da! 

Måtte inn å se. Det var så fint å se. En som oppriktig er glad i sønnen sin. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå lurer jeg bare, fordi jeg er nysgjerrig:

Er det sånn at PF og baby fremdeles holder på med hud-mot-hud greier?

Altså, det er midt på lyse dagen, Stina har akkurat kommet hjem med barnet, PF har gjort klart til tummytime og lesekos, neste bilde er begge avkledd på gulvet.

Er det bare jeg som synes sånt ser rart ut? Sikkert ikke noe feil, og kanskje anbefalt for alt jeg vet...men veldig rart

Kanskje hvis det hadde vært midt-sommer, dødsvarmt, og på et teppe på plenen...men på stuegulvet med dyne og pute?

• Liker 23
Skrevet
Oline5 skrev (4 minutter siden):

Altså, det er midt på lyse dagen, Stina har akkurat kommet hjem med barnet, PF har gjort klart til tummytime og lesekos, neste bilde er begge avkledd på gulvet.

Er det bare jeg som synes sånt ser rart ut? Sikkert ikke noe feil, og kanskje anbefalt for alt jeg vet...men veldig rart

Kanskje hvis det hadde vært midt-sommer, dødsvarmt, og på et teppe på plenen...men på stuegulvet med dyne og pute?

Tenkte akkurat det samme!

• Liker 2
Skrevet

Eh… han la ut video av at han gikk på baderomsvekten og den viste 67 kg??? Mannen er 185 cm høy. Han må jo være syk for det er ikke friskt en plass for en voksen mann på 185 å veie så lite. Ikke rart han så så mager ut i den skjorta

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet
Oline5 skrev (43 minutter siden):

Det er så merkelig oppførsel. Lage til med sengeklær og kle av både seg og ungen og legge seg ned slik. Hadde han hatt pupp ågi han, men da det  h ar han flSnr Hadde det vært Stina som hadde lagt han på gulvet slik ville det tatt fyr i kommentarfeltet. Reagerer på at lite virker spontant der huset, det skal gjennomføres ting nærmest "etter boka" nei, begynn å sette deg inn i hva som r viktig for å knytte trygge bånd med sønnen din pelle k, legg like mye mål og tid i å satse på å være tilstede fremfor å stjele fra ungen tid på å knytte like sterke bånd til far som mor. Når pelle sitter og skryter av trening, veldig rigid mstsituasjon, trening og løping om noen år, og barnet svarer du satte aldri meg først.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (8 timer siden):

Eh… han la ut video av at han gikk på baderomsvekten og den viste 67 kg??? Mannen er 185 cm høy. Han må jo være syk for det er ikke friskt en plass for en voksen mann på 185 å veie så lite. Ikke rart han så så mager ut i den skjorta

Han har en bmi som er innenfor normalvekt. Og han er jo sterk som kan løfte så tungt som han gjør

• Nyttig 4
Skrevet
AntiBullshit skrev (9 timer siden):

Det er jo innafor normalvekt på bmi . I dei videoane eg såg sa han, at han ikkje ønska få kommentarer på vekt. Han sa at dette var eit sårt tema fra han var ung.  Kommentaren din er jo stygg og uhøflig . 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
oss-to skrev (26 minutter siden):

Det er jo innafor normalvekt på bmi . I dei videoane eg såg sa han, at han ikkje ønska få kommentarer på vekt. Han sa at dette var eit sårt tema fra han var ung.  Kommentaren din er jo stygg og uhøflig . 

Altså ærlig talt , om man ikke ønsker kommentarer på hekt så dropper man å legge ut video av vekta!

• Liker 21
  • Nyttig 7
Annonse
Skrevet
Oline5 skrev (12 timer siden):

Kanskje han syns det er koselig og ungen liker det? Hva er feil med det? 

• Liker 3
Skrevet
Nepped skrev (29 minutter siden):

Kanskje han syns det er koselig og ungen liker det? Hva er feil med det? 

Vet ikke om "det er feil", jeg synes det er rart og lurer på om det bare er meg?

Kanskje det er helt vanlig, bare at de fleste ikke legger det ut til 85 tusen følgere?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Oline5 skrev (1 time siden):

Vet ikke om "det er feil", jeg synes det er rart og lurer på om det bare er meg?

Kanskje det er helt vanlig, bare at de fleste ikke legger det ut til 85 tusen følgere?

Tipper det siste. Eventuelt så er vi og rare, og det er i såfall greit det, for far går ofte i bare shorts og babyen i bare bleie her i huset, også på denne tiden av året. 

Det siste er vel "problemet" med mye av influenseres barn og oppdragelse- de blottlegger barna så ukritisk, selv om jeg syns pellek viser både glede over ungen og evnen til refleksjon angående hva han legger ut.

• Liker 1
Skrevet
Oline5 skrev (1 time siden):

Nei,  det er ikke bare deg, jeg synes også det er rart og det må være lov ☺️ Og for å presisere, det er måten det blir gjort på som er rart, ikke hudkontakten i seg selv. At han er fullt påkledd først, for så å ta av genser/skjorte for å leke på gulvet, for så å kle på seg igjen, det er jo det mange reagerer på☺️ 

• Liker 10
Skrevet

Det er så sært at jeg har ikke ord. Ja til hudkontakt der det er naturlig! I senga og i dusjen! Man kler da vitterlig ikke av seg klærne midt på dagen for hudkontakt med en halvt år gammel baby. Det er som regel på barselavdelingen fedre pleier å gjøre det 🫠

Rare mannen.

• Liker 18
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...