Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

J.. skrev (1 time siden):

Han ser helt normal ut. Og ja,det er stygt og regelbrudd å diskutere noens kropp.

Kropp er mer enn hvordan den ser ut,som den over påpeker så presterer han over norm på mye fysisk som tilsier han er i god form,mao ikke syk.

Who died and made you sjefen over hva som ser sykt ut og ikke?

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Ikke pent å diskutere kropp, men han ser jo syk ut? Ser jo absolutt ikke godt trent ut i hvertfall. Tynn og spinkel. Og ansiktet må jo være fult av Botox eller hva man stapper i ansiktet. 

Skjermbilde fra Pelle sin snap

Screenshot_20250330_170520_Discord.jpg

Hvorfor diskuterer du kropp når du samtidig sier at du ikke er noen fan av å diskutere kropp? Skjerp deg!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Er det ikke lov her inne å si at noen ser tynne ut?  Han viser jo at han trener, men de tynne armene under en stor skjorte ser ganske spinkle ut. 

Jeg synes også han ser litt smalere ut i forhold til hvordan han vanligvis viser seg frem på Snap Chat. I den konteksten synes jeg det må være lov å nevne at han ser tynn ut her.

Han snakker ofte at han begynner å nærme seg dobbel kroppsvekt i benkpress. Det er målet hans.

Har ofte tenkt at det må jo være lenge til, så lang og full av muskler som han er... rekorden hans nå er jo 120 - 125 ish kilo? Det er 60 - 62,5 kilo i kroppsvekt, og ifølge ham selv begynner han å nærme seg ?!! 😱

Når jeg ser på dette bildet så kan jeg kanskje skjønne det...

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en godt trent mann, men han er ikke svær. Og det er jo ingenting i veien med å si det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Er det ikke lov her inne å si at noen ser tynne ut?  Han viser jo at han trener, men de tynne armene under en stor skjorte ser ganske spinkle ut. 

Han har ikke spinkle armer, men er muskuløs, så der tar du ganske feil

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulsa skrev (7 minutter siden):

Har du sett ham når han IKKE strammer og vinkler seg så han ser supermuskuløs ut?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trulsa skrev (5 timer siden):

Det er mange som spiser sunt eller rigid selv uten diagnoser. Trenger faktisk ikke noen diagnoser for å leve sunt

Jeg er enig i det første, men sunt er ikke nødvendigvis rigid. Nå ser jeg at det ble lagt frem her feil, han spiste jo både grøt og maten de serverte i navnefesten! Hva i alle dager er problemet da! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Han er en godt trent mann, men han er ikke svær. Og det er jo ingenting i veien med å si det. 

Å være godt trent er ikke ensbetydende med store muskler.

Å tro det er bare kunnskapsløst.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

Å være godt trent er ikke ensbetydende med store muskler.

Å tro det er bare kunnskapsløst.

HVOR har jeg sagt at jeg mener godt trent er ensbetydende med store muskler?? Jeg sier jo det stikk motsatte?!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulsa skrev (1 time siden):

Trulsa skrev (2 timer siden):

Hvorfor diskuterer du kropp når du samtidig sier at du ikke er noen fan av å diskutere kropp? Skjerp deg!

Skjerpe meg? Fordi du sier det? 😂

Når man zoomer inn, så ser armen hans utrolig tynn ut. Som andre her skriver så kan han veie rundt 60 kg. Det er ekstremt lite for en voksen mann. Håper han får i seg nok mat i forhold til treningen han driver med. 

Screenshot_20250330_212955_Gallery.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulsa skrev (2 timer siden):

Og utrolig feminin. Og desperat etter å motbevise det. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (10 timer siden):

Når man zoomer inn, så ser armen hans utrolig tynn ut. Som andre her skriver så kan han veie rundt 60 kg. Det er ekstremt lite for en voksen mann. Håper han får i seg nok mat i forhold til treningen han driver med. 

Når man ser på de mengdene med mat han inntar på SC så gjør han nok det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (16 timer siden):

Her må jeg si meg enig med deg. Rart han er så tynn når han spiser så mye..ser ut som han bruker botox og har fillers i lepper,eller så er det bare at han lager trutmunn. Han ser ikke sunn ut lengre, så jeg tror at det han driver med har bikket litt over til å bli usunt

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulsa skrev (På 30.3.2025 den 19.27):

Når han selv er så fokusert på kropp og lettkledd posering på snap, så er det selvsagt greit å diskutere det han viser frem. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han forsøker å skape en illusjon om at han er mye større enn han er. Mannen er jo omtrent avmagret i virkeligheten. Rart hodet hans ikke eksploderer når han strammer og flexer så mye.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 30.3.2025 den 21.34):

Mannen min veier mellom 49-51 kg. Han er helt normal i sin kropp for sin høyde. At peller veier 60-65kg er ikke unaturlig. Han har sikkert omtrent 0 kroppsfett og er ikke 2 M høy meg bekjent. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (48 minutter siden):

Mannen min veier mellom 49-51 kg. Han er helt normal i sin kropp for sin høyde. At peller veier 60-65kg er ikke unaturlig. Han har sikkert omtrent 0 kroppsfett og er ikke 2 M høy meg bekjent. 

Mannen din veier 50 kg? Du kan jo putte han i veska 🫣

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...