Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Aintnofun skrev (5 minutter siden):

Jeg kommer altså ikke over at han trodde han måtte dra på legevakten 😅 Det er virkelig noe av det raraeste jeg har hørt. 

Jeg syns det er rart og i det hele tatt måle feberen 😅 

Her jeg bor må man ringe på forhånd og bestille tid. Det skal faktisk ganske mye til før de anbefaler at man kommer til legevakten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (3 timer siden):

Kan ikke snakke for andre men INGEN i min familie hadde latt meg sittet hjemme alene med en mann med «feber» på 38 på julaften. Tåler ikke folk å være rundt «syke» lenger? 
Herregud så sart! 
Få opp det som heter immunforsvar folkens. 

Og ps, det er opp til de som holder selskapet om de ønsker «syke» på besøk eller ikke. Jeg hadde LETT tålt «feber» på 38 på en voksen mann, på julaften. 

Ikke alle som tåler like godt å bli syke av forskjellige grunner, men jeg er kanskje "farget" av å leve med alvorlig sykdom i nærmeste familie. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (15 timer siden):

Så flott, nå kan de andre 10 du var i selskap med og som spiste maten din også få en runde med influensa 👌

Jøss. Hvor skrev jeg at jeg hadde influensa?? Jeg hadde aldri orka å stelle i stand til selskap med influensa. Da hadde jeg jo avlyst. Jeg var syk. Forkjøla. Og hadde småfeber. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (1 minutt siden):

Synes han er litt sånn robotaktig. Virker utrolig snill, men samtidig veldig spesiell. 

Veldig spesiell. Og sære interesser. Som f.eks å finne ut alt innhold i vaskemidler, mat osv. Studere sære ting veldig inngående, og kunne alt om det. Kjenner en som er prikk lik, men han har to diagnoser da.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyflopp skrev (19 timer siden):

Lett å få lavt immunforsvar av lite søvn , det burde Stina Informeres om..det er dumt av henne tyne mannen sin så inn i helvete at han blir syk , 🤣 for hvem skal da rydde og vaske og tilrettelegge hverdagen for henne og være barnevakt når hun trenger hvile og søvn 🤣

Lite søvn? Han sover alene hver natt da Stina har babyen. Om han bruker natta til annet kan ikke det være noen annens ansvar. Forøvrig ville nok tråden eksplodert om Stina levde så egoistisk som han. Sove 8 timer, løpe ei mil, trene med broren, sitte på kafé og spise mens barnet blir ivaretatt av sin mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pigaloppa skrev (22 minutter siden):

Lite søvn? Han sover alene hver natt da Stina har babyen. Om han bruker natta til annet kan ikke det være noen annens ansvar. Forøvrig ville nok tråden eksplodert om Stina levde så egoistisk som han. Sove 8 timer, løpe ei mil, trene med broren, sitte på kafé og spise mens barnet blir ivaretatt av sin mor.

Hun lever da fryktelig egoistisk hun og. Og han har hatt den ungen på natta mer enn én gang for at hun skal få 8 timer søvn. Nå er hun jo så lei av å amme at han nok havner tilbake på studioet til pappaen før jula er omme 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 timer siden):

Jøss. Hvor skrev jeg at jeg hadde influensa?? Jeg hadde aldri orka å stelle i stand til selskap med influensa. Da hadde jeg jo avlyst. Jeg var syk. Forkjøla. Og hadde småfeber. 

Om det var influensa, korona eller forkjølelse er vel ganske likegyldig? Poenget er fortsatt det samme, hva enn du hadde smittet du mest sannsynlig de andre også med. Jeg har forresten aldri hatt feber i forbindelse med forkjølelse...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Du har ikke fått med deg mye ser vi

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (24 minutter siden):

Om det var influensa, korona eller forkjølelse er vel ganske likegyldig? Poenget er fortsatt det samme, hva enn du hadde smittet du mest sannsynlig de andre også med. Jeg har forresten aldri hatt feber i forbindelse med forkjølelse...

Nei, så fordi du ikke har feber når du er forkjøla så har jeg influensa? Dette forumet bare gir og gir! 

Jeg bor med 5 mennesker, ingen av de er smitta. De som kom på julaften visste selvsagt at jeg var syk og valgte likevel å komme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (3 timer siden):

Han har dokumentert flere ganger at han er oppe og skifter bleie eller gir flaske på natta. Så at hun har babyen alene hele natta stemmer ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (36 minutter siden):

Han har dokumentert flere ganger at han er oppe og skifter bleie eller gir flaske på natta. Så at hun har babyen alene hele natta stemmer ikke. 

Skulle bare mangle🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (9 minutter siden):

Skulle bare mangle🙂

Mannen er i jobb da… er vel strengt tatt ikke noe «skulle bare mangle» når hun er hjemme og han jobber. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 minutter siden):

Mannen er i jobb da… er vel strengt tatt ikke noe «skulle bare mangle» når hun er hjemme og han jobber. 

Enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Purple Diamond skrev (23 timer siden):

Enig!

Virker som han er mest interessert i søvn,løpe,trene,lage mat til seg selv,rydde etter seg selv og forske på hva enn som han lurer på i øyeblikket.  Akkurat no er det å få perfekt skum til kaffen.. tenker Stina er ei meget tålmodig dame som sitter med så myeansvar for babyen alene 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (På 26.12.2024 den 12.23):

Jeg kommer altså ikke over at han trodde han måtte dra på legevakten 😅 Det er virkelig noe av det raraeste jeg har hørt. 

Jeg syns det er rart og i det hele tatt måle feberen 😅 

Samme 😅 Man kjenner jo om man er varm eller ei/ føler seg dårlig. Hva skal man vite nøyaktig kroppstemperatur etter? 😅 Med mindre man er halvdau.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...