Palmemor Skrevet 22. desember 2024 #341 Del Skrevet 22. desember 2024 Poly skrev (23 minutter siden): Vel, hun har da nærmest innrømmet at PF gjør alt pga hun ammer hele tiden. (Sånn bortsett fra at hun ikke gjør det) Hun sier jo at han må gjøre alt fordi hun ammer og det er nok. «Han har selvsagt ikke vært gravid og han kan heller ikke amme så da får han ta huset». Tenker oldemoren hennes gremmes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. desember 2024 #342 Del Skrevet 23. desember 2024 Palmemor skrev (10 timer siden): Hun sier jo at han må gjøre alt fordi hun ammer og det er nok. «Han har selvsagt ikke vært gravid og han kan heller ikke amme så da får han ta huset». Tenker oldemoren hennes gremmes Men sånn var det hjemme her også? Jeg satt med babyen , ammet og mannen laget mat, og tok mye huset den første tida. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23. desember 2024 #343 Del Skrevet 23. desember 2024 Palmemor skrev (16 timer siden): Han er søt da. Ble vekt av fyrverkeri i natt og tror folk flest ikke drar på jobb idag hvis de var for trøtte 🙈 What?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23. desember 2024 #344 Del Skrevet 23. desember 2024 Klink skrev (13 minutter siden): Men sånn var det hjemme her også? Jeg satt med babyen , ammet og mannen laget mat, og tok mye huset den første tida. Men du ammet sikkert også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. desember 2024 #345 Del Skrevet 23. desember 2024 Dojakitty skrev (19 minutter siden): Men du ammet sikkert også Jeg lurer på om Stina egentlig ammer! Uansett en av dem må jo ha babyen mens den andre rydder, om han ikke sover da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. desember 2024 #346 Del Skrevet 23. desember 2024 Klink skrev (2 timer siden): Men sånn var det hjemme her også? Jeg satt med babyen , ammet og mannen laget mat, og tok mye huset den første tida. Du satt kun med babyen, ammet, sminka deg, brukte en halvtime på å skjære epler til frokost, dro avgårde til byen for egentid, mens far tok alle flaskemåltider, alle bleier når han var hjemme, tok barnet 8 timer på natta så du fikk sove, og hadde ansvaret for absolutt alt husarbeid? Da må jeg si jeg er imponert over mannen din 👏 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. desember 2024 #347 Del Skrevet 23. desember 2024 Palmemor skrev (6 minutter siden): Du satt kun med babyen, ammet, sminka deg, brukte en halvtime på å skjære epler til frokost, dro avgårde til byen for egentid, mens far tok alle flaskemåltider, alle bleier når han var hjemme, tok barnet 8 timer på natta så du fikk sove, og hadde ansvaret for absolutt alt husarbeid? Da må jeg si jeg er imponert over mannen din 👏 Det har jeg ikke sagt og det gjør ikke PF heller så vidt jeg har sett? Dessuten tenker jeg at 50 tallet vil ha tilbake holdningene sine. Hvorfor kan ikke mor få litt egentid? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. desember 2024 #348 Del Skrevet 23. desember 2024 Klink skrev (12 minutter siden): Det har jeg ikke sagt og det gjør ikke PF heller så vidt jeg har sett? Dessuten tenker jeg at 50 tallet vil ha tilbake holdningene sine. Hvorfor kan ikke mor få litt egentid? Du sammenligner jo mannen din med PF. Det er da vitterlig ikke ett problem at han og alle andre fedre gjør sin del og enda mer når barnet er nyfødt. Men PF jobber. Hun har permisjon. Hun har gjort husarbeid én gang, og det var i går fordi PF hadde bursdag. Det er jo det vi syns er litt rart. At hun kun gjør ting som gavner seg selv, mens han spinner rundt og varter henne opp fra morgen til kveld, gir avkall på egen søvn, tar seg av den ungen så hun kan gjøre som hun vil hver eneste dag. Samtidig som han jobber. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. desember 2024 #349 Del Skrevet 23. desember 2024 Palmemor skrev (3 minutter siden): Du sammenligner jo mannen din med PF. Det er da vitterlig ikke ett problem at han og alle andre fedre gjør sin del og enda mer når barnet er nyfødt. Men PF jobber. Hun har permisjon. Hun har gjort husarbeid én gang, og det var i går fordi PF hadde bursdag. Det er jo det vi syns er litt rart. At hun kun gjør ting som gavner seg selv, mens han spinner rundt og varter henne opp fra morgen til kveld, gir avkall på egen søvn, tar seg av den ungen så hun kan gjøre som hun vil hver eneste dag. Samtidig som han jobber. Jeg sammenligner hvordan ting naturlig ble da barna var små babyer. Jeg ble sittende mye med baby og var generelt sliten så mannen min måtte ta en del annet. Og det er jo litt slik de har det også. Selv om det er et merkelig fokus på søvn og slikt da. Stina har sønnen om natta , det sier hun i alle fall selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. desember 2024 #350 Del Skrevet 23. desember 2024 Klink skrev (39 minutter siden): Jeg sammenligner hvordan ting naturlig ble da barna var små babyer. Jeg ble sittende mye med baby og var generelt sliten så mannen min måtte ta en del annet. Og det er jo litt slik de har det også. Selv om det er et merkelig fokus på søvn og slikt da. Stina har sønnen om natta , det sier hun i alle fall selv. Ja hun har jo gått over til å ha han mer på natta nå. Men hun har jo overskudd og tid til alt mulig dill, så skjønner ikke hvorfor hun ikke kan ta litt husarbeid. Jeg er for deling, men ikke skjevdeling når en er i jobb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. desember 2024 #351 Del Skrevet 23. desember 2024 Palmemor skrev (16 minutter siden): Ja hun har jo gått over til å ha han mer på natta nå. Men hun har jo overskudd og tid til alt mulig dill, så skjønner ikke hvorfor hun ikke kan ta litt husarbeid. Jeg er for deling, men ikke skjevdeling når en er i jobb Men dette må hver enkelt familie finne ut hva som passer for seg? PF er en voksen mann og klarer si fra om han er misfornøyd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. desember 2024 #352 Del Skrevet 23. desember 2024 Klink skrev (19 minutter siden): Men dette må hver enkelt familie finne ut hva som passer for seg? PF er en voksen mann og klarer si fra om han er misfornøyd. Ja absolutt. Men for å gjenta meg selv til det kjedsommelige; når man velger å eksponere livet sitt til hele Norge må man forvente og tåle kritikk 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. desember 2024 #353 Del Skrevet 23. desember 2024 Palmemor skrev (Akkurat nå): Ja absolutt. Men for å gjenta meg selv til det kjedsommelige; når man velger å eksponere livet sitt til hele Norge må man forvente og tåle kritikk Og kritikerne må også forstå at influencerne bryr seg ca 0 om deres kritikk og tilbakemeldinger rundt alt de foretar seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23. desember 2024 #354 Del Skrevet 23. desember 2024 J.. skrev (8 minutter siden): Og kritikerne må også forstå at influencerne bryr seg ca 0 om deres kritikk og tilbakemeldinger rundt alt de foretar seg.. Men likevel så bryr du deg mer enn de? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. desember 2024 #355 Del Skrevet 23. desember 2024 J.. skrev (19 minutter siden): Og kritikerne må også forstå at influencerne bryr seg ca 0 om deres kritikk og tilbakemeldinger rundt alt de foretar seg.. Njæ, det er ikke helt sant. Hadde f.eks. ikke Stina brydd seg hadde hun ikke blokkert de som er kritiske. Hun hadde lest om seg selv på nett. Så selvgod er hun, at hun elsker at folk snakker om henne. Men hun tåler ikke kritikk og leser derfor ikke om seg selv, annet enn det hun selv formidler 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. desember 2024 #356 Del Skrevet 23. desember 2024 Palmemor skrev (38 minutter siden): Ja absolutt. Men for å gjenta meg selv til det kjedsommelige; når man velger å eksponere livet sitt til hele Norge må man forvente og tåle kritikk Joda, men det betyr ikke at alle er enige i kritikken. Mye er unødvendig og dessuten bare tull syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. desember 2024 #357 Del Skrevet 23. desember 2024 Klink skrev (13 minutter siden): Joda, men det betyr ikke at alle er enige i kritikken. Mye er unødvendig og dessuten bare tull syns jeg. Og det skal du selvsagt få mene. Jeg kan jo ikke bestemme hva du syns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23. desember 2024 #358 Del Skrevet 23. desember 2024 Klink skrev (7 timer siden): Jeg sammenligner hvordan ting naturlig ble da barna var små babyer. Jeg ble sittende mye med baby og var generelt sliten så mannen min måtte ta en del annet. Og det er jo litt slik de har det også. Selv om det er et merkelig fokus på søvn og slikt da. Stina har sønnen om natta , det sier hun i alle fall selv. Nei, det er ikke slik de har det. PF må gi flaske ofte, så det er langt i fra slik at mor bruker det meste av tiden på amming, slik det gjerne normalt er for de med nyfødte. Hun prioriterer også selvpleie og egentid, og skal ha sine 8 timer søvn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 23. desember 2024 #359 Del Skrevet 23. desember 2024 Tough cookie skrev (På 22.12.2024 den 9.05): De har vel Porsche fordi det er et statussymbol? Hadde jeg hatt råd, influenser eller ei, hadde jeg kjøpt både Porsche, Mustang og Ferrari. Fordi jeg har interesse for bil. Det går faktisk an, så ikke sikkert "alle" har det pga status 😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 23. desember 2024 #360 Del Skrevet 23. desember 2024 Kokosmakroni skrev (På 22.12.2024 den 8.50): Litt off topic, men hva skjer med at «alle» influensere har Porsche? Kan hende jeg har feil inntrykk, ellers så er det noe skjult reklame på gang🤔 PF sa også da han var på Elkjøp og kjøpte julegaver til treet at han alltid pruter i butikk? Alle butikker unntatt matbutikker.. og han anbefalte at man kunne gjøre det? Hvis han får masse rabatter og snapper så er det jo skjult reklame? Jeg har ikke inntrykk av at man kan få prute på priser i butikk hvertfall😅 Jeg jobber i butikk og opplever så godt som hver dag at det er kunder som pruter. Det er absolutt ikke alle som får noe rabatt da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå