Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Jeg kan se hvor den ekstreme "leve evig" livsstilen kommer inn. PF har ikke foreldre mer,og er nokk veldig opptatt av det ikke skal bli han som dør så tidlig. Kan forstå den redselen,men med alt PF gjør, blir det på den ekstreme siden.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (2 minutter siden):

Gjemt for rydding.

Ah, ok. Er det sånn at trådene er usynlig når de ryddes? Tenkte at det var det samme som låst, men det er kanskje sånn "nå har dere havnet i KG jail ladies" 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 minutter siden):

Ah, ok. Er det sånn at trådene er usynlig når de ryddes? Tenkte at det var det samme som låst, men det er kanskje sånn "nå har dere havnet i KG jail ladies" 😅

Ja. Den skjules (og låses) så mod kan lese seg opp,rydde og gi evt konsekvenser.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (27 minutter siden):

Tipper det, jeg finner den heller ikke. 

Det er jo bare å ta en kikk inne på Ris og ros på Rampelyset. Under Tråder som er skjult for moderering og vurdering så finner man evt skjulte tråder. Lurt å ta en kikk der inne hvis man lurer på hvor en tråd har blitt av 😃

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myml1 skrev (4 timer siden):

Jeg kan se hvor den ekstreme "leve evig" livsstilen kommer inn. PF har ikke foreldre mer,og er nokk veldig opptatt av det ikke skal bli han som dør så tidlig. Kan forstå den redselen,men med alt PF gjør, blir det på den ekstreme siden.

Besøker ikke PF moren sin hver helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (5 minutter siden):

Besøker ikke PF moren sin hver helg?

Hun døde for ikke sånn veldig lenge siden.

Endret av Jea10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det utrolig skjevfordeling når det kommer til arbeidsoppgaver der hjemme? I tillegg til sitt eget så fremstår det som at det kun er han som rydder, skifter bleier etc. mens hun bruker all ledig tid på å dolle seg opp. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (16 minutter siden):

Er det bare meg, eller er det utrolig skjevfordeling når det kommer til arbeidsoppgaver der hjemme? I tillegg til sitt eget så fremstår det som at det kun er han som rydder, skifter bleier etc. mens hun bruker all ledig tid på å dolle seg opp. 

Utad virker det sånn. De har vel kommet til en "enighet" om at siden han ikke kan produsere melk så får han ta alt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som la merke til all den «skjulte» kritikken mot Stina han kom med siste døgnet? Hun har brukt garminkabelen hans siden hun fikk seg klokke, han må henge i fordi det var 58 greier på handlelista hun sendte, hva hadde hun sagt om han kom hjem med DE (underforstått schtøgge) appelsinene, og.. den som nesten knakk meg helt.. han har ikke spist fenalår på ti år fordi «Stina hater lukten», men at han tenker på det nå om han enda ville likt det fordi han brukte å ønske seg det til julegave hvert år. Nei, vet du hva. Stakkars PF.

Greit nok at kommunikasjon ikke er deres sterkeste side, men hun fremstår virkelig som et skikkelig fælt menneske. (Basert på snapene hun selv legger ut OG de han legger ut). Jeg har vingla mye i min tilnærming til de to her, men det siste døgnet fremstår jo som at PK er fanget i noe han ikke helt kommer ut av.

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (1 time siden):

Noen andre som la merke til all den «skjulte» kritikken mot Stina han kom med siste døgnet? Hun har brukt garminkabelen hans siden hun fikk seg klokke, han må henge i fordi det var 58 greier på handlelista hun sendte, hva hadde hun sagt om han kom hjem med DE (underforstått schtøgge) appelsinene, og.. den som nesten knakk meg helt.. han har ikke spist fenalår på ti år fordi «Stina hater lukten», men at han tenker på det nå om han enda ville likt det fordi han brukte å ønske seg det til julegave hvert år. Nei, vet du hva. Stakkars PF.

Greit nok at kommunikasjon ikke er deres sterkeste side, men hun fremstår virkelig som et skikkelig fælt menneske. (Basert på snapene hun selv legger ut OG de han legger ut). Jeg har vingla mye i min tilnærming til de to her, men det siste døgnet fremstår jo som at PK er fanget i noe han ikke helt kommer ut av.

Ja, jeg synes oppriktig synd på fyren. Tenk å ikke få kjøpe seg et fenalår en gang i året fordi hun ikke liker lukta?! Nei vet du hva. 

• Liker 25
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gipetto skrev (2 timer siden):

Ja, jeg synes oppriktig synd på fyren. Tenk å ikke få kjøpe seg et fenalår en gang i året fordi hun ikke liker lukta?! Nei vet du hva. 

Da får hun ta seg en tur ut mens han spiser fenalår- det er ikke verre enn det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (32 minutter siden):

Da får hun ta seg en tur ut mens han spiser fenalår- det er ikke verre enn det. 

Enig. Jeg sier dette selv om jeg ikke alltid synes alt er så sabla nais det samboeren spiser heller. Verken lukt eller smak! Jeg liker virkelig ikke lammekjøtt eller enkelte typer sjømat, som seff samboeren elsker, men altså… jeg kan jo ikke nekte fyren å kjøpe og spise det han selv vil hjemme? Bare ikke tving meg til å spise det liksom så får jeg jaggu tåle at det er i hus. Stina skulle møtt folk som faren min som digger sånn skikkelig dansk stinkende ost. Kan ikke ta den ut av pakken uten at hele rommet lukter. Hun hadde spydd verre enn første russefylla. 

Endret av Jea10
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (4 timer siden):

Kongen av passiv aggressiv 😅😂 Altså, enten så tenker han ikke over i hvilket lys Stina blir fremstilt i (om det er et slags forsøk på feilslått humor) ellers er det jo noe som skurrer tenker jeg da. Jeg ville aldri driti ut samboeren min foran hele landet sånn helt uten videre. Selv om jeg tror på han når han sier disse tingene. 

Endret av Jea10
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gipetto skrev (3 timer siden):

Enig med dere. Men nå er det faktisk ikke sånn at PF er et lite barn som er avhengig av et voksent menneske. Han er en voksen mann, som må ta ansvar for sitt eget liv og egen lykke. 
Han har jo ZERO ryggrad så…. Vet ikke hvor mye man skal syns synd på en voksen mann

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jea10 skrev (32 minutter siden):

Kongen av passiv aggressiv 😅😂 Altså, enten så tenker han ikke over i hvilket lys Stina blir fremstilt i (om det er et slags forsøk på feilslått humor) ellers er det jo noe som skurrer tenker jeg da. Jeg ville aldri driti ut samboeren min foran hele landet sånn helt uten videre. Selv om jeg tror på han når han sier disse tingene. 

Nå tror jeg ikke noen av de troner på skalaen over de mest intelligente menneskene på kloden. De ser ikke hvordan dette ser ut for normale folk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Nå tror jeg ikke noen av de troner på skalaen over de mest intelligente menneskene på kloden. De ser ikke hvordan dette ser ut for normale folk

Fair point.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jea10 skrev (38 minutter siden):

Enig, synes det høres litt rart ut at han liksom ikke har spist fenalår på 10 år pga Stina ikke liker lukten. Hun takla jo ikke lukten av laksen han spiser hver dag da hun var gravid, men det løste de greit med at han lagde laksen inne på «sitt kjøkken». Samme kunne han vel gjort om det var så viktig for han å spise fenalår(?) Hvorfor deler han denne informasjonen tilsynelatende om Stina hvis ikke formålet er at folk skal reagere 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...