Dojakitty Skrevet 1. desember 2024 #221 Del Skrevet 1. desember 2024 hudorm1 skrev (4 timer siden): Ingen tvil om hvem PelleK sitt forbilde er! Sleepscoremaster Bryan johnson. Hjelp! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 2. desember 2024 #222 Del Skrevet 2. desember 2024 Bare meg som tenker litt wow, over julekalenderen? Eller, jeg er ikke overrasket, men huff. Så mye de bruker, og så mye de reklamerer for det, og skryter av det. En til hunden, en til fuglene ute, en godtekalender (men den er så klart uten sukker, så ikke godteri?), også en pakkekalender til hver? Pluss at atina har rituals. Jeg blir litt matt 🙈 jeg har ingen, mine barn har en liten sjokoladekalender, også leker jeg rampenissen 🤣 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 2. desember 2024 #223 Del Skrevet 2. desember 2024 hopeful skrev (4 minutter siden): Bare meg som tenker litt wow, over julekalenderen? Eller, jeg er ikke overrasket, men huff. Så mye de bruker, og så mye de reklamerer for det, og skryter av det. En til hunden, en til fuglene ute, en godtekalender (men den er så klart uten sukker, så ikke godteri?), også en pakkekalender til hver? Pluss at atina har rituals. Jeg blir litt matt 🙈 jeg har ingen, mine barn har en liten sjokoladekalender, også leker jeg rampenissen 🤣 Hun har en fra Glød også😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 2. desember 2024 #224 Del Skrevet 2. desember 2024 hopeful skrev (1 time siden): Bare meg som tenker litt wow, over julekalenderen? Eller, jeg er ikke overrasket, men huff. Så mye de bruker, og så mye de reklamerer for det, og skryter av det. En til hunden, en til fuglene ute, en godtekalender (men den er så klart uten sukker, så ikke godteri?), også en pakkekalender til hver? Pluss at atina har rituals. Jeg blir litt matt 🙈 jeg har ingen, mine barn har en liten sjokoladekalender, også leker jeg rampenissen 🤣 Helt enig. Synes det har tatt helt av, ikke bare hos Stina og PF selv om de er i en egen klasse for seg selv. Tenker at det må jo gå utover gleden og spenningen ved å åpne en ny luke når man hver dag har en håndfull greier som skal åpnes og brukes. Synes Live Nelvik har løst det fint, hun lager én pakkekalender som de 3 barna har på deling, altså rullerer de på hvem som får kalendergave. Er jo overhode ingen grunn til at privilegerte voksne(!) trenger haugevis av kalendergaver hver dag i desember. Når PF og Stina attpåtil ikke virker å ha særlig glede av rælet de kjøper til hverandre heller så fremstår det bare hinsides all fornuft 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 2. desember 2024 #225 Del Skrevet 2. desember 2024 hopeful skrev (2 timer siden): Bare meg som tenker litt wow, over julekalenderen? Eller, jeg er ikke overrasket, men huff. Så mye de bruker, og så mye de reklamerer for det, og skryter av det. En til hunden, en til fuglene ute, en godtekalender (men den er så klart uten sukker, så ikke godteri?), også en pakkekalender til hver? Pluss at atina har rituals. Jeg blir litt matt 🙈 jeg har ingen, mine barn har en liten sjokoladekalender, også leker jeg rampenissen 🤣 Vær stolt av at du ikke har tatt helt av slik som disse (og mange andre) har gjort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 2. desember 2024 #226 Del Skrevet 2. desember 2024 Det der kalendergreiene disse to holder på med er faktisk usmakelig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 2. desember 2024 #227 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg er ikke anti-pakkekalender, hender jeg har det selv (bytter isåfall med venninne men vi gjør det ikke hvert år) og barnet får en enkel en (blanding av fjas, fornuftig og aktiviteter) - men jeg så en på TikTok også som åpnet 11 kalendere hver dag 😄 Vil jo tro hun har fått dem i PR-gave men det blir litt vel promotering av overforbruk.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 2. desember 2024 #228 Del Skrevet 2. desember 2024 SoftKitty skrev (4 timer siden): Jeg er ikke anti-pakkekalender, hender jeg har det selv (bytter isåfall med venninne men vi gjør det ikke hvert år) og barnet får en enkel en (blanding av fjas, fornuftig og aktiviteter) - men jeg så en på TikTok også som åpnet 11 kalendere hver dag 😄 Vil jo tro hun har fått dem i PR-gave men det blir litt vel promotering av overforbruk.. Jeg er heller absolutt ikke anti-pakkekalender, kan kjøpe en liten billig med hårpynt til jenta mi, eller kanskje lage en felles til barna for at de skal få en liten tulleting i desember. Men er dette med at de skal ha 5-10 stk hver. Altså. Nei, den forstår jeg ikke 🤣 heldigvis er ikke de i min vennekrets, familie osv kjenner jeg 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 2. desember 2024 #229 Del Skrevet 2. desember 2024 Kalender er for barn i min verden. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. desember 2024 #230 Del Skrevet 2. desember 2024 HMK skrev (10 minutter siden): Kalender er for barn i min verden. Mtp at man får kalender fra bl.a Kondomeriet,er det åpenbart et slag for alle som ønsker seg en,uansett hva innholdet måtte være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. desember 2024 #231 Del Skrevet 2. desember 2024 (endret) HMK skrev (19 minutter siden): Kalender er for barn i min verden. Helt enig. Nå banner jeg nok i kirka da det virker som om PelleK og Stina Bakken har svært mange "fans" her inne. Men: PelleK har talent, han lager musikk og er en kunstnerisk type, mens Stina B ikke innehar noe av det og fremstår som svært overfladisk gjennom det hun leverer på sine kanaler, men det funker åpenbart. Men det er inntrykket man får av paret. Det virker som om de i stor grad lever av å utlevere pengebruk samtidig som Pelle viser frem sin musikk som jeg vet selger godt i Japan blant annet . Han er svært generøs og bruker masse penger på gaver til fremmede barn. Så med det tenker jeg at han har et stort hjerte og mye omtanke for andre. Samtidig bruker de penger som to fulle sjømenn. Og ja der er lov å bruke egne penger på hva man vil, MEN hvorfor denne notoriske trangen av å vise det frem? Det er der det skurrer. Endret 2. desember 2024 av K_mb 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 2. desember 2024 #232 Del Skrevet 2. desember 2024 J.. skrev (3 minutter siden): Mtp at man får kalender fra bl.a Kondomeriet,er det åpenbart et slag for alle som ønsker seg en,uansett hva innholdet måtte være. Produktene er der, ja. Fordi noen har funnet ut at de kan tjene penger på det. Det betyr jo ikke at det ikke kan reflekteres over. Kalenderen fungerer som en nedtelling mot jul/Jesus fødsel. Jeg er av den oppfatning at om man trenger å telle ned til jul med en butt plug og en orgasmekrem, så har liksom budskapet bommet bittelitt. 🤭 Folk får gjøre som de vil, men jeg oppfatter det som litt fjollete at voksne mennesker driver med opptil flere kalendere til seg selv. Og så er vi så gammeldagse selv, at våre barn får en kalender hver. De har ikke behov for å bli lesset ned med mer enn de allerede har. Måtehold, nøysomhet.. Slike verdier ønsker jeg å videreføre til mine etterkommere. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. desember 2024 #233 Del Skrevet 3. desember 2024 (endret) Synes det er imponerende at de har såpass separat økonomi jeg.. Hvis PK kjøper mat til Stina på butikken så tilbake betaler hun han (kilde; snap jeg så i går) "kan du kjøpe med X til meg?... ja.. det blir 30 kr😅 Endret 3. desember 2024 av Pasha 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 3. desember 2024 #234 Del Skrevet 3. desember 2024 Pasha skrev (9 minutter siden): Synes det er imponerende at de har såpass separat økonomi jeg.. Hvis PK kjøper mat til Stina på butikken så tilbake betaler hun han (kilde; snap jeg så i går) "kan du kjøpe med X til meg?... ja.. det blir 30 kr😅 Sikkert mye pga regnskap, de må jo ha det når de kan skrive av masse på hvert sitt selskap. Så imponerende er det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. desember 2024 #235 Del Skrevet 3. desember 2024 Kokosmakroni skrev (1 time siden): Sikkert mye pga regnskap, de må jo ha det når de kan skrive av masse på hvert sitt selskap. Så imponerende er det ikke. imponerende smålig... men så klart.. viser man frem rundstykke sitt på snap må det jo regnskapsføres 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. desember 2024 #236 Del Skrevet 3. desember 2024 HMK skrev (7 timer siden): Kalender er for barn i min verden. Ikke i min verden, godt man er forskjellig er det ikke? Kalender er for voksne og for barn, akkurat som julen er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 3. desember 2024 #237 Del Skrevet 3. desember 2024 Pasha skrev (3 timer siden): imponerende smålig... men så klart.. viser man frem rundstykke sitt på snap må det jo regnskapsføres Smålig, ja. De kan gi 2+ kalendere til hverandre men ikke spandere litt mat på den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 3. desember 2024 #238 Del Skrevet 3. desember 2024 Pasha skrev (11 timer siden): Synes det er imponerende at de har såpass separat økonomi jeg.. Hvis PK kjøper mat til Stina på butikken så tilbake betaler hun han (kilde; snap jeg så i går) "kan du kjøpe med X til meg?... ja.. det blir 30 kr😅 Å, herre. Det var da voldsomt. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. desember 2024 #239 Del Skrevet 3. desember 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 10. desember 2024 #240 Del Skrevet 10. desember 2024 Er Stina tråden fjernet eller hva skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå