Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Vintermåne skrev (22 minutter siden):

Ok- men da kan du vel være enig i at du spekulerer da? 

Jeg kan godt si det om det får deg til å bli fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rih skrev (18 minutter siden):

Han går virkelig all in med de julegavene fra ønsketrærne! 
Fantastisk flott gjort🙂

Får tårer i augene. For ein flott mann. Tenk på alle de barna han gleder🥰

• Liker 9
  • Hjerte 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (8 minutter siden):

HAN burde vært kåret til årets influecer (påvirker)! For et raust menneske han er :nissevink:

Enig!! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammy! skrev (58 minutter siden):

Vent litt: på natten så er PF våken, men babyen er lagt og det er "natt" for han, ikke sant? 

Skal det være «natt» for en nyfødt så må det nesten også være natt for foreldrene. Det er klart babyen merker at far er i aktivitet og styrer på, er på kjøkkenet midt på natta med fullt lys osv.  Den blir jo også holdt konsert for midt på natta. 
Ganske merkelig i grunnen, så mye kunnskap PF virker til og ha om søvn så burde han jo legge alt til rette for og ha best mulig nattesøvn på babyen også. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (3 timer siden):

Vent litt: på natten så er PF våken, men babyen er lagt og det er "natt" for han, ikke sant? 

Ja. Han sa igår at han valgte å være våken for å ha en døgnrytme. Det er jo fint da, det får han jo styre selv selvsagt. Hadde vært mer forunadra om de hadde full dag for ungen på natta, og lot han sove på dagen sånn det tidligere har virket som. Men siden babyen sover mye på natta så får vel PF gjort unna en del jobb, og da er jo han fornøyd med det :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ham opp på snap her om dagen og må si at jeg er full av beundring for den mannen. Så stort hjerte for vanskeligstilte barn skal man lete lenge etter. 

Han har nettopp blitt far selv, men har allikevel overskudd til å tenke så mye på andre - ikke bare tenke, men handle. For en mann, han hadde fortjent en utmerkelse for det han gjør. Tenk på alle de som burde gått i hans fotspor. 

• Liker 18
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (5 timer siden):

Skal det være «natt» for en nyfødt så må det nesten også være natt for foreldrene. Det er klart babyen merker at far er i aktivitet og styrer på, er på kjøkkenet midt på natta med fullt lys osv.  Den blir jo også holdt konsert for midt på natta. 
Ganske merkelig i grunnen, så mye kunnskap PF virker til og ha om søvn så burde han jo legge alt til rette for og ha best mulig nattesøvn på babyen også. 

Jeg tolket det slik fra noen at det ikke blir gjort forskjell på dag og natt for den lille. Det er jo sjeldent man kan legge en nyfødt i sengen sin og så sover den gjennom natten, men dette med dempet lys og lyd er jo ganske selvsagt. 

De har jo som flere har nevnt muligheter de fleste av oss ikke har: begge jobber hjemmefra og har lite de "må" rekke, de virker i tillegg til å sitte ganske godt i det økonomisk og ingenting virker til å være utenfor deres rekkevidde. Vi er alle forskjellig stilt økonomisk og det er greit, men det gir et ganske urealistisk bilde av det å bli foreldre for første gang, både med tanke på tiden og pengene de har. 

Jeg syns likevel at PF er en fyr som virkelig er top notch og et forbilde på hvordan man skal behandle andre mennesker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (12 minutter siden):

Jeg tolket det slik fra noen at det ikke blir gjort forskjell på dag og natt for den lille. Det er jo sjeldent man kan legge en nyfødt i sengen sin og så sover den gjennom natten, men dette med dempet lys og lyd er jo ganske selvsagt. 

De har jo som flere har nevnt muligheter de fleste av oss ikke har: begge jobber hjemmefra og har lite de "må" rekke, de virker i tillegg til å sitte ganske godt i det økonomisk og ingenting virker til å være utenfor deres rekkevidde. Vi er alle forskjellig stilt økonomisk og det er greit, men det gir et ganske urealistisk bilde av det å bli foreldre for første gang, både med tanke på tiden og pengene de har. 

Jeg syns likevel at PF er en fyr som virkelig er top notch og et forbilde på hvordan man skal behandle andre mennesker. 

Helt enig. 
Han kan virke spesiell og litt "snål" - men snakk om å ha et hjerte av gull og snakk om å være snill og god. Tror man skal lete lenge for å finne makan. 

Endret av DaisyD
  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rih skrev (På 26.11.2024 den 20.17):

Han går virkelig all in med de julegavene fra ønsketrærne! 
Fantastisk flott gjort🙂

Ja det er skikkelig fint gjort. 🙏🏼
Derfor oppfordrer jeg alle her til å være med oppfylle hans egen drøm, han slapp ei låt idag «Best Christmas Yet». Han håper veldig den når 30 000 avspillinger på Spotify innen midnatt, da kommer den akkurat  inn på topp 50 lista. 

• Liker 8
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (På 5.11.2024 den 9.09):

Det går vel mer på hvordan han fremstiller seg selv, og jeg tror ikke du følger ham om du sammenlikner det med å spise det samme til frokost hver dag 😅 Men men, jeg har egentlig ikke noe kritikk… bare litt bekymringsverdig når det skal et barn inn i det her. Problemet er ikke at han gjør og spiser det samme hele tiden, problemet er at han virker til å ikke takle endring i rutine så veldig godt. Men det er jo bare basert på hva han SELV poster. At han/ de begge er på spekteret kan også være bekymringsverdig, men vet jo ikke før de får prøvd seg..

Har du et eksempel på når det virket som han ikke taklet endring i rutine?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guido skrev (9 timer siden):

Har du et eksempel på når det virket som han ikke taklet endring i rutine?

Han har til og med sagt det selv på et eller annet tidspunkt de siste ukene. (jeg har ikke screenshot). Hvor han selv var spent på hvordan han kom til å takle det! Nå virker det til at han takler det helt fint, så jeg kan dementere min egen påstand her og nå. Enn så lenge virker det til at PelleK fint klarer å opprettholde sin egen hverdag såpass mye at han fremstår å stortrives, med 100 i sleep score enda. Vurderer å be han holde kurs for oss dødelige. 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (54 minutter siden):

Han har til og med sagt det selv på et eller annet tidspunkt de siste ukene. (jeg har ikke screenshot). Hvor han selv var spent på hvordan han kom til å takle det! Nå virker det til at han takler det helt fint, så jeg kan dementere min egen påstand her og nå. Enn så lenge virker det til at PelleK fint klarer å opprettholde sin egen hverdag såpass mye at han fremstår å stortrives, med 100 i sleep score enda. Vurderer å be han holde kurs for oss dødelige. 😅

Jeg har og hørt han si det. Men, han har jo endret døgnrytme for å ha det. Han hadde ikke taklet oppstykket søvn f.eks. Og det med at han ikke kan spise før ett visst klokkeslett er jo også en ting han sier selv at han ikke får til. Han løp jo ett maraton på omtrent tom mage, og valgte neste gang derfor å spise mer dagen før. Ikke på morningen. Jeg er ikke noe frokostmenneske selv jeg altså, men nå som han har hatt dag på natt, så har han selv sagt at han ikke spiser når han er sulten fordi han må spise siste måltid 4. timer før han skal legge seg, og da ble det for kort tid. Det er altså en sånn ekstrem hangup på rutiner og søvn at det kan ikke fravike. Han gikk jo skrubbsulten gjennom photoshoot fordi det ikke passet med tidene han skal spise på, istedenfor å ta seg ett knekkebrød før avreise for å døyve sulten

Men så er det vel kanskje disse rutinene som gjør at han har full score på søvnen da. Jeg er imponert. Her er det sovepiller for søvn😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ugresset skrev (På 26.11.2024 den 20.45):

HAN burde vært kåret til årets influecer (påvirker)! For et raust menneske han er :nissevink:

Vi får kåre han til årets influencer her inne 🥳🥰 Burde henge høyere enn Vixen, for dette nåløyet er for trangt for selv en silketråd 🤭

• Liker 5
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som han stod på i går kveld og natt også! Han er en mann verdt å ta vare på! Jeg blir faktisk helt rørt! 🥹

• Liker 5
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt å sett PF i Stjernekamp jeg! Tenk så kult å fått høre stemmen hans i ulike versjoner og sjangre.

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PF er nok en kjempesuper fyr, men den sangen hans, Best Christmas Yet var VIRKELIG ikke bra. Overhode ingen julestemning av den. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...