Gå til innhold

Kjæresten vil ikke prøve nye stillinger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år, og jeg har vært mindre fornøyd med sexlivet vårt en stund nå. Vi har sex omtrent to ganger i uken, vanligvis i mindre enn ti minutter, og det er alltid misjonær. Jeg har kommet med mange forslag gjennom årene – leker, kostymer, å prøve nye ting – men han er aldri mottakelig og vil alltid gjøre det på samme måte. I det siste har jeg blitt så lei av sexen at jeg ikke har hatt lyst på det, så de siste tre-fire gangene han har initiert har jeg avvist ham. Jeg onanerer mye fordi sexlysten min er veldig høy; ideelt sett ville jeg hatt sex minst 4-5 ganger i uken, men jeg får aldri orgasme når jeg har sex med ham, så det føles meningsløst hvis han ikke engang prøver å få meg til å få orgasme.

I går kveld initierte han sex, og (spøkefullt) sa jeg at han kunne ha sex med meg, men bare hvis han snudde meg rundt på alle fire og tok meg bakfra. Han spurte, "Hvorfor?" og prøvde å legge seg oppå meg. Jeg stoppet ham og sa, "Fordi det er sånn jeg vil ha det." Han stoppet og sa, "Hvorfor vil du at jeg skal snu deg rundt? Jeg vil gjøre det sånn." Vi diskuterte frem og tilbake i noen minutter, og jeg sa, "Hvis du ikke skal prøve det sånn som jeg vil ha det, så vil jeg ikke gjøre noe i kveld." Han ble veldig opprørt og sa at jeg var "virkelig rar." Han sa at han ikke visste hvor dette kom fra, men at det var «fucked up» at jeg ikke ville ha sex med ham med mindre han gjorde det slik jeg ville. Jeg svarte at det er akkurat det han alltid har gjort mot meg – han vil bare ha sex med meg hvis det er på *hans* måte, og han svarte, "Greit, bare vær sånn, jeg gidder ikke å leke dumme leker med deg."

Gjorde jeg noe galt når jeg ikke ville ha sex fordi han ikke vil prøve noe nytt med meg? Jeg vil ha sex med ham, men jeg vil også komme, og etter 7 år med å prøve, så er misjonær ikke nok. Er det noen grunn til at en fyr ikke vil ta kjæresten sin bakfra? Jeg går mye på treningsstudio og legger mye arbeid i rumpeballene mine, og jeg føler det burde være noe de fleste gutter ville ønske å gjøre. Hva bør jeg gjøre her?

Anonymkode: ded9f...711

Sorry men jeg tror ikke det er håp..Dere er for forskjellige og du har fortjent bedre enn å bli avspist med sånn piss som det der.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

" Greit, bare vær sånn. Jeg gidder ikke å leke dumme leker med deg "..... Dette høres ut som en liten drittunge på rundt 4 år, som ikke har fått viljen sin. Det blir vel strengt tatt kjedelig i lengden hvis man bestandig skal ha den samme stillingen, og aldri prøve noe nytt. Skjønner godt at du er frustrert, og til og med litt irritert på han. Synes egentlig det var en respektløs og barnslig ting å si. Det er sikkert mange menn som er sammen med kvinner som viser lite lyst eller initiativ til å prøve noe nytt, og typen din avfeier deg da du foreslår noe nytt? Etter 7 år med misjonærstillingen, skjønner jeg godt at det blir et kjedelig sexliv! Finn deg en annen mann, en som kan gi deg det sexlivet du fortjener og vil ha, ellers så får han buckle down og skjerpe seg.

Anonymkode: d4812...ec4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han være på spekteret? 

Anonymkode: d8644...5ec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere snakket sammen, ts? Eller enda bedre, hatt litt diggere sex siden sist?

Anonymkode: f208d...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggystyle er jo en herlig stilling. En deilig fitte skviset inn mellom to rumpeballer. Nam! 😋 What's not to like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (På 5.9.2024 den 20.24):

Kjent problemstilling, også med motsatt fortegn hvor kvinnen er med på det meste, men som aldri tar initiativ eller foreslår variasjon. Det blir veldig kjedelig i lengden….

Kvinnen i ditt tilfelle blir i alle fall med på ting. Denne fyren her er jo ikke villig til det engang!

Anonymkode: c65d3...325

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt generelle råd er at ingen bør finne seg i at noen tvinger en spesiell type sex på dem som de ikke liker.

Anonymkode: e3146...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er forholdet ellers? Har dere like mye å si, eller bestemmer han alt ellers også? 

Anonymkode: 41108...aeb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere det ellers? 
Hva om du prøver å ta initiativet? Ta på han og kos med han. Når han er klar setter du deg oppå han og ser hvordan det går.

Om han da fortsatt nekter må dere ta en prat og finne ut hvorfor han ikke vil.

Anonymkode: 0c84c...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å bare kjøre én stilling, men at han ikke legger NOE innsats i å tilfredsstille deg og gi deg orgasmer! Hell no. 

Kjæresten min sitt mål er å tilfredsstille meg på alle måter og jeg han. Vi nyter hverandre fullt ut med alle stillinger, suging og slikking. Han har alltid hatt stor sexlyst, men med meg er han for første gang helt frigjort. Han slipper løs «dyret» og sexen vår er ren lidenskap og råskap. 

Hadde aldri taklet det du har👀

Anonymkode: 5c742...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 18.40):

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år, og jeg har vært mindre fornøyd med sexlivet vårt en stund nå. Vi har sex omtrent to ganger i uken, vanligvis i mindre enn ti minutter, og det er alltid misjonær. Jeg har kommet med mange forslag gjennom årene – leker, kostymer, å prøve nye ting – men han er aldri mottakelig og vil alltid gjøre det på samme måte. I det siste har jeg blitt så lei av sexen at jeg ikke har hatt lyst på det, så de siste tre-fire gangene han har initiert har jeg avvist ham. Jeg onanerer mye fordi sexlysten min er veldig høy; ideelt sett ville jeg hatt sex minst 4-5 ganger i uken, men jeg får aldri orgasme når jeg har sex med ham, så det føles meningsløst hvis han ikke engang prøver å få meg til å få orgasme.

I går kveld initierte han sex, og (spøkefullt) sa jeg at han kunne ha sex med meg, men bare hvis han snudde meg rundt på alle fire og tok meg bakfra. Han spurte, "Hvorfor?" og prøvde å legge seg oppå meg. Jeg stoppet ham og sa, "Fordi det er sånn jeg vil ha det." Han stoppet og sa, "Hvorfor vil du at jeg skal snu deg rundt? Jeg vil gjøre det sånn." Vi diskuterte frem og tilbake i noen minutter, og jeg sa, "Hvis du ikke skal prøve det sånn som jeg vil ha det, så vil jeg ikke gjøre noe i kveld." Han ble veldig opprørt og sa at jeg var "virkelig rar." Han sa at han ikke visste hvor dette kom fra, men at det var «fucked up» at jeg ikke ville ha sex med ham med mindre han gjorde det slik jeg ville. Jeg svarte at det er akkurat det han alltid har gjort mot meg – han vil bare ha sex med meg hvis det er på *hans* måte, og han svarte, "Greit, bare vær sånn, jeg gidder ikke å leke dumme leker med deg."

Gjorde jeg noe galt når jeg ikke ville ha sex fordi han ikke vil prøve noe nytt med meg? Jeg vil ha sex med ham, men jeg vil også komme, og etter 7 år med å prøve, så er misjonær ikke nok. Er det noen grunn til at en fyr ikke vil ta kjæresten sin bakfra? Jeg går mye på treningsstudio og legger mye arbeid i rumpeballene mine, og jeg føler det burde være noe de fleste gutter ville ønske å gjøre. Hva bør jeg gjøre her?

Få deg ny kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligner litt på min, dog han ikke er fullt så ille.

men ikke glad i å prøve nye ting, og ikke glad i å gjøre ting som er slitsomt for ham, rett og slett fordi han er i dårlig form og litt lat. går utover sexlysten min iblant såklart.

jeg har kommentert det et par ganger, og den gangen jeg kommenterte at han var jo ikke akkurat 75 år og burde klare å gjøre en innsats, ble han først veldig snurt, men skjerpet seg litt i tiden etterpå. og hvis jeg foreslår ting og han ikke gidder, så kan jeg demonstrativt være litt uinteressert i sex de neste dagene, og det hjelper også gjerne

Anonymkode: d2682...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem med dama, hun liker visst bare å ligge på magen og at jeg tar henne bakfra. Lagde en lignende tråd om temaet, men ble da møtt med mye mindre forståelse en hva TS her gjør(var visst min oppgave å få henne til å like andre stillinger osv osv). Er det fordi at jeg er mann? Merker at jeg ikke er særlig glad i den dobbeltmoralen man finner her inne!

Anonymkode: c22f9...b29

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen grunn til at en fyr ikke vil ta kjæresten sin bakfra?

Kan ikke komme på noen grunn til det nei.

Man slutter jo aldri å bli overrasket over hvilke lyster og u-lyster folk har, men menn som ikke vil ta bakfra må være på topp 10-lista over sjelden.

Endret av Erfarenmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann så har jeg nesten ikke ord….

Kjæresten din virker veldig rar og unormal….

Du må på et eller annet vis klare å overtale han til å utforske nye stillinger. Dere går jo begge glipp av mye nytelse. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på ditt. 

Dette er det minste han burde gjøre for deg. Egentlig burde han spørre "hva kan jeg gjøre for deg som du har lyst til å gjøre, og får nytelse ut av?" 

Hilsen mann 42.

Anonymkode: 5bad8...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...