Gå til innhold

Damer har vært lenge på Tinder

Singel2018

Anbefalte innlegg

Gjest Sveomili
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp. Og de få bra blir snappet opp med en gang (mannen min for eksempel;) han rakk å ha tinder i 2 uker før han møtte meg

Anonymkode: a8a6d...3e4

Jeg har motsatt problem på mannlig side. De fleste bra damer som faktisk er ute etter kjærlighet, og ikke kun oppmerksomhet, blir snappet opp umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sveomili skrev (20 minutter siden):

Jeg har motsatt problem på mannlig side. De fleste bra damer som faktisk er ute etter kjærlighet, og ikke kun oppmerksomhet, blir snappet opp umiddelbart.

Det krever at det blir ekte kjærlighet også, ikke at noen har et ønske om det.

Noen damer og menn har flaks og møter none de passer med fort, andre har ikke det. 

Anonymkode: ef61a...2a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De går etter de beste de matcher med. De beste de matcher med vil ikke ha et forhold med de.

Anonymkode: b12fa...1fa

Dette er jo bare tull. Samtlige jeg møtte var ute etter forhold, men det var ikke kjemi fra min side som regel, noen ville ikke møte meg igjen.
Han siste ble det samboerskap med :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Tinder av og på i noen år nå. Hadde et forhold med en i et halvt år som jeg matchet med der, men siden vi ikke bor i samme by, fikk jeg ikke innblikk i hvordan hverdagslivet hans var før sommeren kom og jeg innså at han var alkoholiker. Burde kanskje skjønt tegninga siden han alltid var i supergod form på søndager etter fuktige turer på hytta eller ut på byen, men jeg har aldri vært borti alkoholikere tidligere. En livsstil der det drikkes på daglig basis er ikke en livsstil som passer meg, så da gjorde jeg det slutt. 

Sånn ellers så er det slik at jeg ønsker meg en mann som er litt lik meg selv. Ordtaket om at "Like barn leker best" stemmer i alle fall for min del. Menn som er opptatt av foppal, øl, bil, øl, foppal, bil etc er ikke en type mann som jeg matcher spesielt bra med. Utseende er jeg ikke så opptatt av, men det å like å lese bøker, være litt samfunnsengasjert, og god allmennkunnskap er viktig for meg. Da vil (desverrre) en mann som har ingen utdanning ut over videregående være lite attraktiv for meg. Det finnes så klart unntak, men å date en trailersjåfør eller fabrikkarbeider er f.eks. da ikke aktuelt for min del. Disse er det en del av på Tinder, så da blir det mye venstresveiping på meg. Det er også en del menn som ikke har en profil som er gjennomtenkt, der de ser ustelte ut eller har en profil uten info. Disse sveipes det også til venstre på, så klart.

Jeg høres sikkert kravstor ut på grunn av dette, men for min del handler det om å kunne ha noe til felles, og det å kunne diskutere aktuelle ting, og intellektuelle menn er de jeg trives best med. Jeg vil også helst ha noen som ikke bor så langt unna meg, og siden jeg bor i en liten by der industriarbeidsplasser er dominerende, sier det seg selv at antallet som jeg kan sveipe på er noe begrenset.

Anonymkode: 89a38...cab

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer for meg selv. Var på Tinder i ca. en måned i sommer. Var et ekstremt trøkk, hadde Tinder gull så kunne se hvem som likte meg. Hadde 9000 likes. Jeg skrev med ganske mange, og så valgte jeg å gå på date med han jeg likte best. Vi er kjærester nå. Jeg var egentlig ikke ute etter et forhold, men vi fikk fort følelser begge to.  Trengte kun å gå på en Tinder- date, så for meg ble det en suksesshistorie.
Jeg er forresten kvinne, 40 år 

Anonymkode: d2506...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Svarer for meg selv. Var på Tinder i ca. en måned i sommer. Var et ekstremt trøkk, hadde Tinder gull så kunne se hvem som likte meg. Hadde 9000 likes. Jeg skrev med ganske mange, og så valgte jeg å gå på date med han jeg likte best. Vi er kjærester nå. Jeg var egentlig ikke ute etter et forhold, men vi fikk fort følelser begge to.  Trengte kun å gå på en Tinder- date, så for meg ble det en suksesshistorie.
Jeg er forresten kvinne, 40 år 

Anonymkode: d2506...b3c

Det er forferdelig enkelt for kvinner som vil ha forhold.

Anonymkode: 0dc6d...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Et eksempel å du er solgt på at det er enkelt for alle kvinner som skulle ønske seg forhold?

Det er kvinner som ønsker seg forhold i år på år, uten å finne noen. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsåvidt ikke vært på tinder så lenge, men er kvinne, så oppfyller 50%av vilkårene for å svare😂

Jeg sviper nok høyre på flere enn jeg bør fordi jeg "får dårlig samvittighet" av å svipe så mye til venstre.😳🤦‍♀️ Det har ikke manglet på interesser, selv om jeg har profil uten bilder. (Flere årsaker til at jeg ikke kan ha bilde åpent, selv om jeg jo dessverre vet at det kan redusere mine muligheter mye) Men jeg synes det er mye uinteressante profiler, ingen tekst, og veldig lite info, om noe.  Jeg ønsker å vite litt mer om personen før jeg sviper. 

Har fått en god del meldinger, men må innrømme at jeg ikke har svart på alle. Når folk skriver f eks "hei beautiful lady" uten en gang å ane hvordan jeg ser ut, blir jo det ekstremt lite seriøst. Og utallige menn som er ute etter useriøst selv om jeg skriver at jeg er ute etter seriøst. Folk som er på jakt etter kjærest fordi de er klar til å flytte, og så videre. Virker ikke som mennene leser profilene de sviper på, og da blir det litt kjedelig i lengden. 

Jeg ønsker i vite litt om en person før jeg treffer han (minimumsnivå av interesser og verdier) for å vite om det er noe å bygge på. Men det virker de lite interessert i å dele. 😂 Har til nå ikke truffet en eneste en, men spurte selv en om å treffes etter at vi hadde chattet litt. Men han var visst ikke interessert, for det har blitt helt stille fra han..

Så nei, det er ikke bare "easypeasy" for damene heller. 

Anonymkode: e8f90...fa6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Tull, hu der hadde flaks. 

Anonymkode: 081e1...99f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tull, hu der hadde flaks. 

Man må jo bare luke ut ugresset. Det er mange dårlige menn på tinder, men av og til finner man gull. Vær selektiv og kresen, så ordner det seg for de fleste kvinner. For det er nok av menn å ta av 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man må jo bare luke ut ugresset. Det er mange dårlige menn på tinder, men av og til finner man gull. Vær selektiv og kresen, så ordner det seg for de fleste kvinner. For det er nok av menn å ta av 😅

Det er ikke nødvendigvis nok at noen er en fin person. De fleste jeg kjenner er gode menn, men ikke mine gode menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 15.13):

Det er mange dårlige kvinner på tinder også. Enten ser de ut som et takras, eller så har de ligget med hundreogørten og har et ødelagt sjelsliv. Til og med i kombinasjon - det er de som ligger med de stygge mennene for å få bekreftelse og tror de er supermodeller på grunn av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...