Singel2018 Skrevet 5. september 2024 #1 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg er litt nyskjerrig på damers vinkling/opplevelser av Tinder og dating apper. Jeg har jo vært det noen år selv, men som mann er det jo ikke så rart, da vi er i stort mindretall. Men etter det jeg hører fra damer som er på disse appene mangler det ikke akkurat på henvendelser fra menn. Hva er da årsaken til at noen av dere damer blir værende der år etter år? Er det virkelig så langt mellom interessante menn? Er det for mange useriøse henvendelser? Er de damene som er der år etter år ute etter fleste mulig ONS? Annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg kjenner en fyr som bruker tinder for å få oppmerksomhet og en liten flørt. Han føler seg bra når noen gir han oppmerksomhet. En ny match osv. Til tross for at han har noen han treffer jevnt. Han er en type som er redd for å binde seg, og føler seg generellt aldri "god nok" og liker en flørt og oppmerksomhet. Da føler han seg bra. Og så er det dem som bruker tinder igjen fordi det ikke fungerte med den forrige. Kanshe du ser at de dukker opp igjen etter et år eller to. Vedder på at det finnes damer som har tinder for å få litt bekreftelse selv om de er i et forhold. Usikre og oppmerksomhetsyke folk finnes av begge kjønn. Men hvilke folk mener du, egentlig? De som blir singel igjen, eller de som alltid er der selv om de har en kjærste, eller de som aldri finner noen? Anonymkode: 128dc...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg er ikke på Tinder, men har et par venninner som er. De forteller om mange likes ja, men få match ( er ikke dette riktig?). Forstår det som de føler mange trykker på de uten overhodet å ta hensyn til hva de skriver om hva de ønsker / ikke liker etc. Da føler de heller ikke interessen er reel for å si det sånn. Anonymkode: 00a15...02a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 Singel2018 skrev (39 minutter siden): Jeg er litt nyskjerrig på damers vinkling/opplevelser av Tinder og dating apper. Jeg har jo vært det noen år selv, men som mann er det jo ikke så rart, da vi er i stort mindretall. Men etter det jeg hører fra damer som er på disse appene mangler det ikke akkurat på henvendelser fra menn. Hva er da årsaken til at noen av dere damer blir værende der år etter år? Er det virkelig så langt mellom interessante menn? Er det for mange useriøse henvendelser? Er de damene som er der år etter år ute etter fleste mulig ONS? Annet? Ja det er langt i mellom interessante menn (i alle fall med en interressant profil), ja det er for mange useriøse henvendelser. Nei, de fleste av oss er ikke ute etter ONS i det heletatt, vi er ute etter varige forhold. Og så finne det har vist seg å ofte ta lang tid. Hvis vi sveiper alle til høyre slik mange menn gjør så mangler det ikke på matcher og henvendelser. Men kvinner opplever også ofte å ikke få svar fra en mann til tross for match, i tillegg til bare griseprat, dickpicks osv. Det er kun de aller peneste som kan velge og vrake, også av kvinner. Hilsen kvinne som etter flere år av og på Tinder nå har gitt opp hele appen. Anonymkode: efee4...10a 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 Var på datingsider. Og ja, det er veldig langt mellom interessante/aktuelle menn. Skremmende mye dårlig oppførsel der. Og for dere menn som da sier at det er fordi jeg går etter menn over min liga, kjekkaser, så kan jeg fortelle at de jeg har vært i kontakt med som har den dårligste oppførsel, er ofte de mindre attraktive. Kjekkaser/flotte menn er ofte hyggelige. Anonymkode: 6ef05...91a 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #6 Del Skrevet 5. september 2024 Hvordan vet du at de er der år etter år? Jeg er der som singel. Så hvert 3-4. år i noen mnd de siste 15 årene nå Anonymkode: a8a6d...3e4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg var et halvt år på Tinder. Fikk et hav av likes fra menn i alder 18-74 år. Men få som jeg fikk til en en ordentlig samtale med og enda færre som jeg møtte til et treff. Det var en mann jeg likte veldig godt, men desverre var det ikke gjensidig. Nå er dating lagt på is for min del Anonymkode: 58e43...b4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #8 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var på datingsider. Og ja, det er veldig langt mellom interessante/aktuelle menn. Skremmende mye dårlig oppførsel der. Og for dere menn som da sier at det er fordi jeg går etter menn over min liga, kjekkaser, så kan jeg fortelle at de jeg har vært i kontakt med som har den dårligste oppførsel, er ofte de mindre attraktive. Kjekkaser/flotte menn er ofte hyggelige. Anonymkode: 6ef05...91a Jepp. Og de få bra blir snappet opp med en gang (mannen min for eksempel;) han rakk å ha tinder i 2 uker før han møtte meg Anonymkode: a8a6d...3e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #9 Del Skrevet 5. september 2024 Singel2018 skrev (54 minutter siden): Jeg er litt nyskjerrig på damers vinkling/opplevelser av Tinder og dating apper. Jeg har jo vært det noen år selv, men som mann er det jo ikke så rart, da vi er i stort mindretall. Men etter det jeg hører fra damer som er på disse appene mangler det ikke akkurat på henvendelser fra menn. Hva er da årsaken til at noen av dere damer blir værende der år etter år? Er det virkelig så langt mellom interessante menn? Er det for mange useriøse henvendelser? Er de damene som er der år etter år ute etter fleste mulig ONS? Annet? Eller, så er noen ikkemonogame, slik at det ene ikke utelukker det andre... Anonymkode: 2e12d...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg er dame og har brukt tinder av og på over noen år. Ja, det er langt mellom kvalitetsmenn på tider. Det er også langt mellom normal folkeskikk og normal oppførsel. Dessverre møter jeg ikke menn i virkeligheten, så da tenkte jeg det uansett ikke skadet noen av jeg var på tinder. Nå har jeg nok lagt den vekk for godt da mennene på tinder i min aldersgruppe ikke møter mine minimumskrav engang. Anonymkode: d5909...9a7 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5. september 2024 #11 Del Skrevet 5. september 2024 Burde hatt en tråd der folk poster screens av hvordan et meldingsforløp med menn på Tinder går. Anonymisert, selvfølgelig. Tror mange menn hadde blitt overrasket, eller kanskje ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #12 Del Skrevet 5. september 2024 Singel2018 skrev (1 time siden): Jeg har jo vært det noen år selv, men som mann er det jo ikke så rart, da vi er i stort mindretall. Skrev du feil her? Det er gjort undersøkelser, og rundt halvparten av kvinnene går aldri på date, men bruker Tinder for å kjenne på oppmerksomheten. Anonymkode: 9de93...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #13 Del Skrevet 5. september 2024 Singel2018 skrev (1 time siden): Jeg er litt nyskjerrig på damers vinkling/opplevelser av Tinder og dating apper. Jeg har jo vært det noen år selv, men som mann er det jo ikke så rart, da vi er i stort mindretall. Men etter det jeg hører fra damer som er på disse appene mangler det ikke akkurat på henvendelser fra menn. Hva er da årsaken til at noen av dere damer blir værende der år etter år? Er det virkelig så langt mellom interessante menn? Er det for mange useriøse henvendelser? Er de damene som er der år etter år ute etter fleste mulig ONS? Annet? De går etter de beste de matcher med. De beste de matcher med vil ikke ha et forhold med de. Anonymkode: b12fa...1fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #14 Del Skrevet 5. september 2024 Singel2018 skrev (2 timer siden): Jeg er litt nyskjerrig på damers vinkling/opplevelser av Tinder og dating apper. Jeg har jo vært det noen år selv, men som mann er det jo ikke så rart, da vi er i stort mindretall. Men etter det jeg hører fra damer som er på disse appene mangler det ikke akkurat på henvendelser fra menn. Hva er da årsaken til at noen av dere damer blir værende der år etter år? Er det virkelig så langt mellom interessante menn? Er det for mange useriøse henvendelser? Er de damene som er der år etter år ute etter fleste mulig ONS? Annet? Det er langt og lenge mellom interessante, oppegående menn, og selv har jeg profil kun for å titte. Skal mye til før jeg orker meg ut på date igjen etter mislykket forhold før. Andre årsaker til at man er lenge på dating-app kan være Id-tyveri. En venninne av meg, var det noen som lagde falsk profil av hennes bilder på tinder og happn… Anonymkode: 6e5d6...742 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #15 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Skrev du feil her? Det er gjort undersøkelser, og rundt halvparten av kvinnene går aldri på date, men bruker Tinder for å kjenne på oppmerksomheten. Anonymkode: 9de93...4ef Jeg antok at ts mente at menn er i flertall, og bare skreiv feil 😊 Anonymkode: 00a15...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #16 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg bruker det av og på når jeg gidder. Trives som singel, men synes det er moro date litt, og tar ting som det kommer. Noen ganger blir det forhold av det, noen ganger ikke. Anonymkode: a2e8c...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #17 Del Skrevet 5. september 2024 Singel2018 skrev (3 timer siden): Jeg er litt nyskjerrig på damers vinkling/opplevelser av Tinder og dating apper. Jeg har jo vært det noen år selv, men som mann er det jo ikke så rart, da vi er i stort mindretall. Men etter det jeg hører fra damer som er på disse appene mangler det ikke akkurat på henvendelser fra menn. Hva er da årsaken til at noen av dere damer blir værende der år etter år? Er det virkelig så langt mellom interessante menn? Er det for mange useriøse henvendelser? Er de damene som er der år etter år ute etter fleste mulig ONS? Annet? Jeg går ut ifra at de aller fleste damene som er på Tinder år etter år setter pris på friheten sin, og bruker Tinder for sex. Jeg har vært der en stund selv, og i den byen jeg bor i, så har jeg nok vært på de aller fleste av de flotteste damene, som igjen har vært på Tinder i flere år. Flere har jeg stadig kontakt med. Det er bare sex Anonymkode: 65a25...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 5. september 2024 #18 Del Skrevet 5. september 2024 (endret) Meowmere skrev (2 timer siden): Burde hatt en tråd der folk poster screens av hvordan et meldingsforløp med menn på Tinder går. Anonymisert, selvfølgelig. Tror mange menn hadde blitt overrasket, eller kanskje ikke. Tenker du for kvinner eller for menn? Selvom mange menn er evneveike kuksendere, så finnes det tilsvarende kvinner som spiller kostbare, lyver i forhold til bilder og rett og slett bare ghoster - per def forsvinner i en god samtale. Men, ja - støtter dette. Det kan forhåpentligvis bidra til å lære folk til å oppføre seg. Endret 5. september 2024 av imagineme Tilleggsinfo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #19 Del Skrevet 5. september 2024 imagineme skrev (6 minutter siden): Tenker du for kvinner eller for menn? Selvom mange menn er evneveike kuksendere, så finnes det tilsvarende kvinner som spiller kostbare, lyver i forhold til bilder og rett og slett bare ghoster - per def forsvinner i en god samtale. Hva mener du spiller kostbare? Kan jo være de ikke er der du er, og det er deres naturlige humør? Å det er ikke sikkert de finner samtalen god, selv om det absolutt er dumt at de ghoster. Anonymkode: ef61a...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 5. september 2024 #20 Del Skrevet 5. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du spiller kostbare? Kan jo være de ikke er der du er, og det er deres naturlige humør? Å det er ikke sikkert de finner samtalen god, selv om det absolutt er dumt at de ghoster. Anonymkode: ef61a...2a8 Handler om at de utgir seg for å være mer enn det de faktisk er - legger på "litt" (som sikker veldig mange har en tendens til å gjøre for å gjøre seg mer attraktive). Håper virkelig at løgn ikke er dere naturlige humør, for da kommer de til å slite fremover 🙂 At de ikke finner samtalen god er helt innafor og absolutt godkjent, men da bør de kutte kjapt og være ærlige - men det spiller vel på lag med det jeg nevnte over slik at den de prater med kun blir et tidsfordriv. Dette gjelder nok både kvinner OG menn altså - bare nevner det. Endret 5. september 2024 av imagineme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå