Gå til innhold

Vil ha sex i utlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært alene og singel i Italia. Det blir ikke noe problem å finne deg noe. Mennene er ekstremt "på" 😅

Anonymkode: ebfe9...611

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare pass på at det ikke er Marius du matcher med på Tinder der i Italia....   Da kan du fort få deg en smell midt i trynet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (47 minutter siden):

DU tolker det negativt ja og at jeg angriper ts. JEG vet at jeg ikke gjør det. 

Det jeg har ment hele veien er at JEG ikke ville gjort det som tråden handler om. Jeg har ikke nevnt ts i noen av innleggene mine. Du derimot skal ha det til at jeg gjør det. 

Kanskje du skal få dratt å sjekket synes ditt? Og ikke minst, slutte å tillegge meg meninger jeg ikke har. 

😂😂 Dersom du sier at du synes det ts gjør er helt greit, så tror jeg på deg. Men at det første innlegget ditt var lett å misforstå må du vel se selv også? Alt dette att og frem kunne enkelt var unngått dersom du hadde skrevet med en gang « her misforstår du meg, jeg synes det er helt greit, mente jeg ikke ville gjort det selv 😊» I stedet for flere innlegg der du beskylder minst to av oss for dårlig syn, uten å oppklare misforståelsen 😉 

Anonymkode: d2632...5ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😂😂 Dersom du sier at du synes det ts gjør er helt greit, så tror jeg på deg. Men at det første innlegget ditt var lett å misforstå må du vel se selv også? Alt dette att og frem kunne enkelt var unngått dersom du hadde skrevet med en gang « her misforstår du meg, jeg synes det er helt greit, mente jeg ikke ville gjort det selv 😊» I stedet for flere innlegg der du beskylder minst to av oss for dårlig syn, uten å oppklare misforståelsen 😉 

Nei, jeg ser ikke hvordan det kan misforståes.... 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg ser ikke hvordan det kan misforståes.... 🤔 

Nei vel, men da har vi uansett oppklart dette, og får legge ballen død. Vi er enige om at det ts gjør er greit og opp til henne, selv om vi ikke har lyst til dette selv 😊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (13 timer siden):

Det er fortsatt ikke å gjøre skam på ts vegne 🙄 Da har du og jeg totalt forskjellig tolkning av ordet og meningen med det. 

Som sagt, ta på deg brillene og les det jeg skriver EN GANG TIL 😄

Det at du ikke forstår er en del av det å ikke være spesielt snill, så jeg kan ikke klandre deg. Men jeg kan huske.

Anonymkode: abe90...414

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det at du ikke forstår er en del av det å ikke være spesielt snill, så jeg kan ikke klandre deg. Men jeg kan huske.

Anonymkode: abe90...414

😄 

Jeg er jaggu glad for at du ikke kjenner meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 13.27):

Dersom du vil på et eller annet tidspunkt senere kanskje finne deg en ordentlig kjæreste, bør du ikke hoppe på kuk-karusellen og ligge med alt som har puls. Det er for lett for sånne som deg å skaffe seg ligg, så mileagen blir helt insane. Ingen orker å blir kjæreste på ordentlig med ei som har rundet tinder i halve europa. Just sayin....  

Anonymkode: d519f...772

Bullshit!

Anonymkode: c78aa...585

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 11.02):

Hvis jeg ordner Tinder i Italia, vil noen i Norge se at jeg er på Tinder? Vil helst ikke at noen skal se meg. 

Anonymkode: 09aca...430

Det er få menn som liker å bli sett I hore streeten I Pataya også. 

Anonymkode: a06de...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker ikke sex med ukjente menn i andre land, da jeg personlig mener at det er skummelt. Men kjenner flere som synes det er spennende og gjør det. Grunnen til at jeg synes det virker skummelt er fordi man aldri vet hva man kan rote seg borti, og plutselig blir hele ferien ødelagt. Man kan også risikere å bli funnet død på et hotellrom. Jeg virker sikkert hysterisk nå, men jeg drar ikke hjem/på hotell til ukjente eller drar med ukjente inn på rommet mitt, helt uaktuelt for min del.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 5.9.2024 den 13.41):

Ikke jeg i hvert fall. Jeg drar ikke på ferie for å ha sex med masse forskjellige mannfolk. Det er så bak mål som det kan få blitt... 

Unødvendig kommentar! Du trenger ikke kalle noe bak mål, bare fordi du ikke har lyst til å gjøre det.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Unødvendig kommentar! Du trenger ikke kalle noe bak mål, bare fordi du ikke har lyst til å gjøre det.....

Har du glemt at vi er på et diskusjonsforum? 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (4 minutter siden):

Har du glemt at vi er på et diskusjonsforum? 😄 

Du er ikke nødt til å være usympatisk bare fordi man er på KG...... Men om du mener samlivs trådene er til for å diskutere (ikke hjelpe eller støte folk), så mener du vel det er helt korrekt av meg å påpeke at jeg synes du var unødvendig og usympatisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (7 minutter siden):

Du er ikke nødt til å være usympatisk bare fordi man er på KG...... Men om du mener samlivs trådene er til for å diskutere (ikke hjelpe eller støte folk), så mener du vel det er helt korrekt av meg å påpeke at jeg synes du var unødvendig og usympatisk. 

Hele KG er jo ment for å diskutere. Eller mener du at man bare skal være snill og grei og ikke diskutere i visse underforum? 

Du vet ingenting om meg som person. Jeg diskuterer det jeg ønsker å diskutere. Liker du det ikke, kan du scrolle videre og la være å henge deg opp i hva jeg skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (15 minutter siden):

Hele KG er jo ment for å diskutere. Eller mener du at man bare skal være snill og grei og ikke diskutere i visse underforum? 

Du vet ingenting om meg som person. Jeg diskuterer det jeg ønsker å diskutere. Liker du det ikke, kan du scrolle videre og la være å henge deg opp i hva jeg skriver. 

Altså nå motsier du deg selv her😂 Om du mener alt på KG skal diskuteres, så må du jo være fornøyd med at jeg diskuterer deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 minutter siden):

Altså nå motsier du deg selv her😂 Om du mener alt på KG skal diskuteres, så må du jo være fornøyd med at jeg diskuterer deg. 

Men du kunne latt være å svare/sitere det jeg skrev.... Men det er visst veldig vanskelig det... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mardina skrev (Akkurat nå):

Men du kunne latt være å svare/sitere det jeg skrev.... Men det er visst veldig vanskelig det... 🙄

Ja det er vanskelig å diskutere det noen skriver uten å sitere det.... Og i følge deg skal jo alt diskuteres 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 minutt siden):

Ja det er vanskelig å diskutere det noen skriver uten å sitere det.... Og i følge deg skal jo alt diskuteres 😜 

Fortsatt kunne du scrollet forbi, uten å sitere meg. Alt trenger ikke diskuteres i hjel heller. 

Men nå synes jeg det er nok avsporing her, så jeg er ferdig med å diskutere dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS jeg har desvere ikke noe særlig nytig å komme med i tråden her. Jeg er verken spesielt god på flørting eller reising. Men mit råd er prøv å møtte mennene et ofentlig sted først, og fortle noen hvor du skal og hvem du skal møte. Beklager om det er "gammel tante" råd, men viktig å tenke lit på sikerhet også. Så håper jeg du møter en kjek Italiener eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (10 minutter siden):

Fortsatt kunne du scrollet forbi, uten å sitere meg. Alt trenger ikke diskuteres i hjel heller. 

Ja akurat dette var vel mit poeng, du som mente at alt på KG var var ment til å diskuteres....

Mardina skrev (10 minutter siden):

Men nå synes jeg det er nok avsporing her, så jeg er ferdig med å diskutere dette. 

Enig i at din og min totalt urelevante meninger er avsporinger (al den tid ingen av os svarte på det TS lurte på), men jeg syntes selvmotsigelsene dine var morsome alikevel!

Endret av Pippi Lotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...