Gjest goodbeforelong Skrevet 5. september 2024 #21 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er nylig blitt singel, og nå skal jeg reise til Italia på en liten ferie. Jeg har lenge vært i forhold, så dette med sjekking, dating og ONS er ikke så kjent for meg. Hvordan kan jeg gå frem om jeg vil ha et par ONS mens jeg er på ferie? Hvor møter jeg disse mennene? Utested? På stranda? Kjøpesenter? Noen tips? Anonymkode: 09aca...430 Hei, Om du stikker på en bar. Pynter deg, møter folk med blikket, viser at du er interessert i kontakt, er jeg sikker på noen viser interesse. Lykke til! Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #22 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun skal til Italia, ikke Bangladesh 😂 Anonymkode: d2632...5ce Detble vist til dobbelmoral og entitelment Anonymkode: c1d2a...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #23 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tinder i Italia Bare å booke plass på voldteksmottaket i forkant. Anonymkode: 76508...d18 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #24 Del Skrevet 5. september 2024 7 hours ago, Mardina said: Ikke jeg i hvert fall. Jeg drar ikke på ferie for å ha sex med masse forskjellige mannfolk. Det er så bak mål som det kan få blitt... du høres mest ut som ei bitter kjærring som ikke hadde fått sex med de mannfolka av høy kvalitet uansett Anonymkode: c5560...ed9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. september 2024 #25 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): du høres mest ut som ei bitter kjærring som ikke hadde fått sex med de mannfolka av høy kvalitet uansett Anonymkode: c5560...ed9 Jeg er overhodet ikke bitter. Langt ifra faktisk😄Jeg har aldri hatt som "mål" å ha sex med flest mulig mannfolk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #26 Del Skrevet 5. september 2024 Mardina skrev (15 minutter siden): Jeg er overhodet ikke bitter. Langt ifra faktisk😄Jeg har aldri hatt som "mål" å ha sex med flest mulig mannfolk. Du legger skam på ts, som har lyst. Det er jngenting galt i å ligge eller å ikke ligge, så fremt en finner trivsel i valget sitt. Anonymkode: abe90...414 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. september 2024 #27 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du legger skam på ts, som har lyst. Det er jngenting galt i å ligge eller å ikke ligge, så fremt en finner trivsel i valget sitt. Anonymkode: abe90...414 Skam? Virkelig? 😊 Jeg sa at det ikke var aktuelt for meg, jeg har ikke blandet ts inn i det jeg skrev. Ta på deg brillene og les en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #28 Del Skrevet 5. september 2024 Mardina skrev (11 timer siden): Ikke jeg i hvert fall. Jeg drar ikke på ferie for å ha sex med masse forskjellige mannfolk. Det er så bak mål som det kan få blitt... Mardina skrev (2 timer siden): Skam? Virkelig? 😊 Jeg sa at det ikke var aktuelt for meg, jeg har ikke blandet ts inn i det jeg skrev. Ta på deg brillene og les en gang til. Anonymkode: d2632...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. september 2024 #29 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: d2632...5ce Det er fortsatt ikke å gjøre skam på ts vegne 🙄 Da har du og jeg totalt forskjellig tolkning av ordet og meningen med det. Som sagt, ta på deg brillene og les det jeg skriver EN GANG TIL 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #30 Del Skrevet 5. september 2024 Norske kvinner er nasty. For noen ekle sædbøtter. 🤮 Ikke rart nordmenn reiser til andre siden av planeten for å finne ordentlige kvinner. Anonymkode: fea0d...f14 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #31 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Norske kvinner er nasty. For noen ekle sædbøtter. 🤮 Ikke rart nordmenn reiser til andre siden av planeten for å finne ordentlige kvinner. Anonymkode: fea0d...f14 Stakkars de damene på andre siden av plantene som ender opp med menn som har holdninger som deg. Anonymkode: 72021...e7b 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #32 Del Skrevet 5. september 2024 Mardina skrev (3 timer siden): Skam? Virkelig? 😊 Jeg sa at det ikke var aktuelt for meg, jeg har ikke blandet ts inn i det jeg skrev. Ta på deg brillene og les en gang til. La oss lese sammen 😊 Mardina skrev (11 timer siden): Ikke jeg i hvert fall. Jeg drar ikke på ferie for å ha sex med masse forskjellige mannfolk. Det er så bak mål som det kan få blitt... Forstørret skriften, så vi kan se bedre 😊 Anonymkode: abe90...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #33 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Norske kvinner er nasty. For noen ekle sædbøtter. 🤮 Ikke rart nordmenn reiser til andre siden av planeten for å finne ordentlige kvinner. Anonymkode: fea0d...f14 Alle verdens kvinner har sex. Du hørte det her først, på tross av utallige beviser som kunne oppdatert tenkemuskelen din for lenge siden 😊 Anonymkode: abe90...414 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. september 2024 #34 Del Skrevet 6. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): La oss lese sammen 😊 Forstørret skriften, så vi kan se bedre 😊 Anonymkode: abe90...414 Og det er fortsatt ikke å gjøre narr av ts!!! 🙄 Helt utrolig at du ikke klarer å forstå det 🙄 Endret 6. september 2024 av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #35 Del Skrevet 6. september 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Alle verdens kvinner har sex. Du hørte det her først, på tross av utallige beviser som kunne oppdatert tenkemuskelen din for lenge siden 😊 Anonymkode: abe90...414 Joda, men alle verdens kvinner ligger ikke rundt med alt som har puls, og juger om det i etterkant. Dersom du skal være en sædbøtte som noen sa, må du også stå for det når du skal i et forhold senere. En fremtidig partner har rett på å vite hvilken person han blir sammen med. Ei som har pult rundt i halve europa lover jeg deg av bare tapere vil bli sammen med - med mindre hun juger om det Anonymkode: d519f...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #36 Del Skrevet 6. september 2024 Mardina skrev (9 timer siden): Det er fortsatt ikke å gjøre skam på ts vegne 🙄 Da har du og jeg totalt forskjellig tolkning av ordet og meningen med det. Som sagt, ta på deg brillene og les det jeg skriver EN GANG TIL 😄 Ts skriver hun vil gjøre noe , du skriver « det er så bak mål som det kan få blitt» Det tolker jeg negativt ja? Hvordan mente du det da? 😂 Anonymkode: d2632...5ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #37 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Joda, men alle verdens kvinner ligger ikke rundt med alt som har puls, og juger om det i etterkant. Dersom du skal være en sædbøtte som noen sa, må du også stå for det når du skal i et forhold senere. En fremtidig partner har rett på å vite hvilken person han blir sammen med. Ei som har pult rundt i halve europa lover jeg deg av bare tapere vil bli sammen med - med mindre hun juger om det Anonymkode: d519f...772 Heldigvis er dette noe du slipper å tenke på, det er nok liten fare for at du noen gang får deg dame. Anonymkode: 72021...e7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #38 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, men alle verdens kvinner ligger ikke rundt med alt som har puls, og juger om det i etterkant. Dersom du skal være en sædbøtte som noen sa, må du også stå for det når du skal i et forhold senere. En fremtidig partner har rett på å vite hvilken person han blir sammen med. Ei som har pult rundt i halve europa lover jeg deg av bare tapere vil bli sammen med - med mindre hun juger om det Anonymkode: d519f...772 Man må vel ikke enten være tilnærmet jomfru eller pult halve Europa? 😂 Og uansett behøver man vel ikke lyve, jeg har hvertfall ikke grillet partneren min om alle detaljer i livet. Vet om ekser fra lange forhold naturligvis. Anonymkode: d2632...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #39 Del Skrevet 6. september 2024 Hivsmitte!!! Æsj æsj æsssj Anonymkode: 4f41d...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. september 2024 #40 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts skriver hun vil gjøre noe , du skriver « det er så bak mål som det kan få blitt» Det tolker jeg negativt ja? Hvordan mente du det da? 😂 Anonymkode: d2632...5ce DU tolker det negativt ja og at jeg angriper ts. JEG vet at jeg ikke gjør det. Det jeg har ment hele veien er at JEG ikke ville gjort det som tråden handler om. Jeg har ikke nevnt ts i noen av innleggene mine. Du derimot skal ha det til at jeg gjør det. Kanskje du skal få dratt å sjekket synes ditt? Og ikke minst, slutte å tillegge meg meninger jeg ikke har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå