Gå til innhold

Vil ha sex i utlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nylig blitt singel, og nå skal jeg reise til Italia på en liten ferie. Jeg har lenge vært i forhold, så dette med sjekking, dating og ONS er ikke så kjent for meg. Hvordan kan jeg gå frem om jeg vil ha et par ONS mens jeg er på ferie? Hvor møter jeg disse mennene? Utested? På stranda? Kjøpesenter? Noen tips?

Anonymkode: 09aca...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tinder, husk kondom.

Anonymkode: 72021...e7b

Hvis jeg ordner Tinder i Italia, vil noen i Norge se at jeg er på Tinder? Vil helst ikke at noen skal se meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis jeg ordner Tinder i Italia, vil noen i Norge se at jeg er på Tinder? Vil helst ikke at noen skal se meg. 

Tror ikke de får deg opp siden du er så langt unna, bare husk å slette kontoen eller sette profilen til skjult før du drar hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tror ikke de får deg opp siden du er så langt unna, bare husk å slette kontoen eller sette profilen til skjult før du drar hjem igjen.

Flott, tusen takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer mest sannsynlig til å ligge med tilsvarende desperate nordmenn uansett. Du trenger ikke app for å finne de.

Anonymkode: 30622...371

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er nylig blitt singel, og nå skal jeg reise til Italia på en liten ferie. Jeg har lenge vært i forhold, så dette med sjekking, dating og ONS er ikke så kjent for meg. Hvordan kan jeg gå frem om jeg vil ha et par ONS mens jeg er på ferie? Hvor møter jeg disse mennene? Utested? På stranda? Kjøpesenter? Noen tips?

Dersom du vil på et eller annet tidspunkt senere kanskje finne deg en ordentlig kjæreste, bør du ikke hoppe på kuk-karusellen og ligge med alt som har puls. Det er for lett for sånne som deg å skaffe seg ligg, så mileagen blir helt insane. Ingen orker å blir kjæreste på ordentlig med ei som har rundet tinder i halve europa. Just sayin....  

Anonymkode: d519f...772

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dersom du vil på et eller annet tidspunkt senere kanskje finne deg en ordentlig kjæreste, bør du ikke hoppe på kuk-karusellen og ligge med alt som har puls. Det er for lett for sånne som deg å skaffe seg ligg, så mileagen blir helt insane. Ingen orker å blir kjæreste på ordentlig med ei som har rundet tinder i halve europa. Just sayin....  

Men hvordan skal noen vite om dette da? Er ikke det litt av poenget med å gjøre det i utlandet, ikke på sin lokale kro? 

Anonymkode: d2632...5ce

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du høres ut som en løk. Hva med å lese det hun skriver? Et par ligg i løpet av en ferie, hvem ønsker seg ikke det, og hvem unner du ikke den gleden? 

Anonymkode: d1ce9...7ea

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du høres ut som en løk. Hva med å lese det hun skriver? Et par ligg i løpet av en ferie, hvem ønsker seg ikke det, og hvem unner du ikke den gleden? 

Anonymkode: d1ce9...7ea

Ikke jeg i hvert fall. Jeg drar ikke på ferie for å ha sex med masse forskjellige mannfolk. Det er så bak mål som det kan få blitt... 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg i hvert fall. Jeg drar ikke på ferie for å ha sex med masse forskjellige mannfolk. Det er så bak mål som det kan få blitt... 

Jeg tror ikke noen mener det skal bli obligatorisk 😉 men voksne mennesker bestemmer heldigvis over egen kropp, og dette har ikke noen andre noe med. Ts er enslig, og skader ingen.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er jo ingen som får vite dette. De fleste tar med seg bodycounten sin i graven.

Dessuten er ofte ambisjonsnivået høyere enn gjennomføringsevnen, selv for kvinner, så blir trolig ikke et problem uansett.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne er det bare å bruke Tinder, vær fri 

Som mann ville du vært en gammel gris som utnytter fattige damer..

Anonymkode: dca76...7ed

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eeeew. Mye hivsmitte i de landene!!! Og du vet at det ikke finnes prevensjon som er 100 prosent sikker??

Anonymkode: 4f41d...47b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Åå slutt med den derre sutringa a, det drar ihvertfall ingen damer.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun skal til Italia, ikke Bangladesh 😂 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er halvt italiener, og italienere generelt er lite gira på turismesex. Det finnes alltid unntak, men de gjør det ikke for pengene. Om du finner noen som gir deg kjæreste-for-en-uke-opplevelsen så er det svindel utført av ikke-italienere.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke langt over grensa før menn er mer flørtende og «på». Tror du neppe vil ha store problemer med å sjekke opp en italiener. Spesielt hvis du er blond og viser du er åpen for kontakt. Lykke til💃🏼

Anonymkode: 2e4e3...b40

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kommer mest sannsynlig til å ligge med tilsvarende desperate nordmenn uansett. Du trenger ikke app for å finne de.

Hvor henter du denne sannsynlighetsberegningen fra? Vet du forholdet italienere-nordmenn i Italia?

Anonymkode: 46264...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...