Gå til innhold

Else Koss Furuseth på God morgen Norge nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kålrota skrev (50 minutter siden):

Herregud. Det er en gøyal frase. Hvorfor er det verre å si det til Vår Staude? 

Og finnes det folk som ser på GMN?!

Herregud. Det er koselig tv. Hvorfor er det ille å se GMN?

Og finnes det folk som sy es det er ille at man ser på GMN?

Anonymkode: 81655...1b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ble ikke krenka i det hele tatt. 

Er det ikke lov å si at man synes noe er malplassert uten å bli kastet på krenka-toget heller nå 🤣 Er jo dere som holder krenka-toget kjørende ironisk nok 😆 

Når du er så forferdet at du lager tråd om noe så lite her inne er du krenka, jo. Men humor og tøys er krenkende vet du, man må jo være ekstremt blodseriøs hele tiden. Snart er det vel ikke lov til å le lenger heller. Jeg er sikker på at Vår tok dette helt fint og ikke tok seg nær av det. Else har en litt fleipende tone og det må være lov. Hun mener ikke noe vondt med det og det skjønner de fleste.

Anonymkode: ca6b9...9a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Stakkars Else, så sjalu og bitter bak den falske tjukke og glade dame fasaden.

Anonymkode: 0a585...ac8

🙄🙄👎

Anonymkode: afd58...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til at dette er noe Else er kjent for å si, så er jo faktisk Vår Staude en ganske "sjuk jævel" da. Det har blåst rundt henne flere ganger pga upassende uttalelser på TV. Hun er ikke bare koselig. 

Anonymkode: 3ef58...03c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I tillegg til at dette er noe Else er kjent for å si, så er jo faktisk Vår Staude en ganske "sjuk jævel" da. Det har blåst rundt henne flere ganger pga upassende uttalelser på TV. Hun er ikke bare koselig. 

Anonymkode: 3ef58...03c

Er det sant, dette har ikke jeg fått med meg? 😂

Anonymkode: b2840...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og BTW, jeg PRØVDE å skrive navnet hennes riktig 😁 Du må jo se at jeg faktisk prøvde siden du skjønte hvem jeg skriver om 😘

Når innså du at det ikke gikk å skrive navnet riktig?

Anonymkode: 08ba6...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var nu også noe å henge seg opp i. Når man poster som anonym kan man ikke endre tittel eller HI uansett, så da blir det stående sånn. Hvorfor er du så nedlatende?

Anonymkode: b89eb...b74

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var nu også noe å henge seg opp i. Når man poster som anonym kan man ikke endre tittel eller HI uansett, så da blir det stående sånn. Hvorfor er du så nedlatende?

Anonymkode: b89eb...b74

Nedlatende? Jeg stiller et enkelt spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var det da. Du kom jo alt for sent til å redde meg! Hadde jeg bare hatt din visdom og kunnskap derimot så hadde du sluppet å stille deg selv alle disse trasige spørsmålene. 

Vi får håpe du får en bedre dag imorgen 🩷

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når du er så forferdet at du lager tråd om noe så lite her inne er du krenka, jo. Men humor og tøys er krenkende vet du, man må jo være ekstremt blodseriøs hele tiden. Snart er det vel ikke lov til å le lenger heller. Jeg er sikker på at Vår tok dette helt fint og ikke tok seg nær av det. Else har en litt fleipende tone og det må være lov. Hun mener ikke noe vondt med det og det skjønner de fleste.

Anonymkode: ca6b9...9a6

Bare fordi man synes noe var skivebom betyr det ikke at man ble krenka 🙂 

Jeg ble like krenka av dagens hendelse som du ble av mitt innlegg. 

Om din målestokk på hvor krenka man har blitt er om man skriver om noe på KG, så bør du spørre deg selv hvor krenka du ble av mitt HI siden du gidder å svare og engasjere deg. 

🌞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det sant, dette har ikke jeg fått med meg? 😂

Anonymkode: b2840...ba0

Jeg husker en gang for mange år siden at hun hadde med blomster til en av værdamene og sa unnskyld til henne under sendinga, fordi hun hadde vært direkte frekk mot henne dagen før. Jeg husker ikke hva som ble sagt, men jeg husker at jeg også reagerte, og den stakkars unge værdama ble synlig satt ut og lei seg. 

Jeg har også hørt flere ganger at hun korrigerer andre, både kolleger og gjester, og kan være veldig skarp! En gang var litt morsomt, Finn sa at han hadde bært inn noen blomster, og Vår var der med en gang og korrigerte ham: "det heter båret vet du, Finn". "Ikke der jeg kommer fra!" kom det kvikt fra Finn da! 😄Heia Blomsterfinn! 😄

Endret av princeofithilien
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...