Gjest Anonym1618 Skrevet 4. september 2024 #1 Del Skrevet 4. september 2024 Føler jeg har lest/spurt/sett meg gal rundt dette med botox og amming…. Noen steder står det at det er greit, andre steder ikke og noen steder at man må vente 48 timer etter injeksjon med å amme. jeg sliter så enormt med hodepine så er litt avhengig av botox men vil så klart ikke ta det hvis det går utover babyen min på noen måte. Er det noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #2 Del Skrevet 4. september 2024 Hvorfor spør du ikke det stedet hvor du har tatt det hittil? De vet jo bedre enn ukjente på internet om de setter botox på damer som ammer. Anonymkode: 8d885...1fa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Del Skrevet 4. september 2024 Spør salongen? Anonymkode: c113e...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 Da spør du legen som setter botoxen, for hvis du setter mot hodepine er det en lege som gjør det. Anonymkode: 89eb9...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå