AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg synes KT longs er så behagelige å ha på, men de holder helt maksimalt en full vintersesong her så tenker prøve finne noe i bedre kvalitet nå. Noen som har anbefalinger til noe som er tilnærmet like behagelige på og som holder lenger? Anonymkode: 5f83b...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Devold. Mine har holdt i mange år. For 2 år siden kjøpte jeg et sett fra Janus som jeg også er veldig fornøyd med. Kjøpte Kari Traa en gang og aldri mer. Med en gang jeg ble varm (f.eks i en motbakke) begynte det å klø. Dessuten krympet det minst en størrelse i første vask. Anonymkode: d339b...8b3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 Tips: Kjøp Kari Traa på salg. Jeg har mange forskjellige ullmerker (besatt av ull) opplever ikke at noen av dem er mer slitesterke enn de andre. Anonymkode: 8523c...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tips: Kjøp Kari Traa på salg. Jeg har mange forskjellige ullmerker (besatt av ull) opplever ikke at noen av dem er mer slitesterke enn de andre. Anonymkode: 8523c...b50 Har bare kjøpt det på salg, men synes det er veldig lite bærekraftig å måtte kaste etter få mnd bruk (lapper jeg sammen så kan det derimot holde hele sesongen fra høst til vår med mindre det har revnet veldig på en tur). Anonymkode: 5f83b...c2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg har vært fornøyd med Cubus. Holdt flere sesonger her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #6 Del Skrevet 5. september 2024 Devold og cubus er jeg fornøyd med. Anonymkode: 4c260...91b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet 5. september 2024 #7 Del Skrevet 5. september 2024 Devold og aclima! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #8 Del Skrevet 5. september 2024 Har kjøpt noen fra sportoutlet som har holdt godt, er også veldig fornøyd med devold 😊 Har lyst å prøve fra nøste(barn), de er fine og virker gode! Anonymkode: 68a0d...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #9 Del Skrevet 5. september 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Har bare kjøpt det på salg, men synes det er veldig lite bærekraftig å måtte kaste etter få mnd bruk (lapper jeg sammen så kan det derimot holde hele sesongen fra høst til vår med mindre det har revnet veldig på en tur). Anonymkode: 5f83b...c2a Hvis det revner med en gang, så må du ha kjøpt for liten størrelse. Jeg har masse kari traa (og janus, aclima, devold+andre merker) har aldri opplevd at noe av det går i stykker med en gang. Har hatt dem i mange år. Det revner jo etterhvert, men etter årevis av bruk og vask (jeg vasker veldig ofte). Ullundertøy er små i størrelsen, det skal sitte tett på huden. Du må ikke kjøpe etter forfengelighet, men etter størrelsen du faktisk trenger. Anonymkode: 8523c...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. september 2024 #10 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg er veldig fornøyd med ullundertøy, både overdel og longs, fra Janus, Devold og Jotunheimen Fikk et Kari Traa- sett i gave et år, Åkle tror jeg serien het, og det har jeg vært minst fornøyd med. Pent å se på da, nydelig mønster. Men varme og kvalitet er viktigere. Har ikke prøvd Nøstebarn sine ullunderklær, men har nattkjole i 70%ull og 30% silke og er veldig fornøyd med den, så vurderer å prøve ullundertøy derifra også. Lannullva har forsåvidt også veldig bra ullundertøy. Ull-longsene kommer i ulike tykkelser. Personlig er de ikke min favoritt selv om de holder på varmen da jeg synes de klør litt og synes strikken i midjen er for bred sånn at den bretter seg og det er et herk å rette den ut. (men for de som liker Kari Traa så har både Get Inspired og Fjellsport bra salg nå) (kan også anbefale på det sterkeste joggebuksen i ull fra Janus, samt joggebukse i ren ull fra Nøstebarn, samt loungebukse i 70% ull og 30% silke fra Nøstebarn) Hilsen frossenpinn som bor i en gammel ville som fryser og bor i ull fra oktober til mai😆 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #11 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis det revner med en gang, så må du ha kjøpt for liten størrelse. Jeg har masse kari traa (og janus, aclima, devold+andre merker) har aldri opplevd at noe av det går i stykker med en gang. Har hatt dem i mange år. Det revner jo etterhvert, men etter årevis av bruk og vask (jeg vasker veldig ofte). Ullundertøy er små i størrelsen, det skal sitte tett på huden. Du må ikke kjøpe etter forfengelighet, men etter størrelsen du faktisk trenger. Anonymkode: 8523c...b50 KT longs er kjent for å revne raskt og ha dårlig kvalitet (ullundertøyet). Så det er ikke pga feil størrelse bare her, bruker forøvet litt for stort. Men vet altså ikke om merker som er bedre heller da jeg ikke husker hvilket merke jeg hadde på de jeg kjøpte før 2 runder med KT nå, er vel noe jeg også har fått og ikke kjøpt selv. Anonymkode: 5f83b...c2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #12 Del Skrevet 7. september 2024 On 9/6/2024 at 4:59 PM, AnonymBruker said: KT longs er kjent for å revne raskt og ha dårlig kvalitet (ullundertøyet). Så det er ikke pga feil størrelse bare her, bruker forøvet litt for stort. Men vet altså ikke om merker som er bedre heller da jeg ikke husker hvilket merke jeg hadde på de jeg kjøpte før 2 runder med KT nå, er vel noe jeg også har fått og ikke kjøpt selv. Anonymkode: 5f83b...c2a Som sagt, jeg har masse KT, de har ikke revnet noe mer enn de andre ullmerkene jeg har. Bruker ull hver dag høst/vinter/vår. Anonymkode: 8523c...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #13 Del Skrevet 7. september 2024 Devold for alle penga, verdt hver krone. Anonymkode: 49e46...615 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #14 Del Skrevet 7. september 2024 Devold! Kari Traa er rævva kvalitet 🙄 revner med en gang… Anonymkode: f09a0...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #15 Del Skrevet 7. september 2024 Aclima er desidert best! Hvis ikke har jeg mange kunder som er fornøyde med icebreaker og synes det er en myk og god ull Anonymkode: af37c...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg har et par ullongs fra Kari Traa og har aldri opplevd at det har revnet. Har hatt i flere år nå. Min mann bruker klærne sine hardt og han er mest fornøyd med Aclima og Devold. Tror ikke han har klart å slite ut Aclima sine ullongs faktisk, men strikken i livet er tilslutt helt tøyd ut. Men ingen hull. Anonymkode: edf3e...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #17 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 22.59): Jeg synes KT longs er så behagelige å ha på, men de holder helt maksimalt en full vintersesong her så tenker prøve finne noe i bedre kvalitet nå. Noen som har anbefalinger til noe som er tilnærmet like behagelige på og som holder lenger? Anonymkode: 5f83b...c2a Safa og Janus. Norske gamle gode fabrikker med kvalitet. Anonymkode: aa154...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Del Skrevet 9. september 2024 Lanullva eller nøstebarn sine! Anonymkode: 5d50f...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #19 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg har noen i ull/silke fra Cubus faktisk, som er noen av de beste jeg noengang har hatt! Anonymkode: d0f0e...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. september 2024 #20 Del Skrevet 9. september 2024 Ulvang og Devold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå