AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Del Skrevet 4. september 2024 Tenker på at de har små blærer og kanskje ikke holder seg like godt som større hunder? Med store hunder har jeg vært ute minimum 3 ganger i døgnet. Holder dette med f.eks en toypuddel også`? Anonymkode: f7e7d...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #2 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker på at de har små blærer og kanskje ikke holder seg like godt som større hunder? Med store hunder har jeg vært ute minimum 3 ganger i døgnet. Holder dette med f.eks en toypuddel også`? Anonymkode: f7e7d...d2a Snakker vi valp eller voksen hund? Som voksne vil de fleste miniatyrer holde seg like greit som større raser, men som små er det verre. Jeg sier IKKE at det er vanskeligere å få små raser husrene, for det er det absolutt ikke, men de trenger gjerne litt oftere lufting enn de større valpene jeg har vært borti i starten. Anonymkode: fbd7c...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Del Skrevet 4. september 2024 Akkurat samme som større raser hilsen oppvokst med boxer, men har valgt miniatyrer (griffon) som voksen. Anonymkode: 76404...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Del Skrevet 4. september 2024 Like ofte som "vanlige" hunder. Det er ikke størrelsen det kommer an på Anonymkode: d40aa...a28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 Hver 3-4 time lufter jeg min. Hun klarer å holde seg mye lengre enn det, men det er jo ikke noe trivelig å være tissatrengt så hun får muligheten i hvertfall. Anonymkode: 03f0f...c0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 5. september 2024 #6 Del Skrevet 5. september 2024 Størrelsen på blæra henger sammen med størrelsen på hunden, som igjen henger sammen med vanninntaket den trenger. Med andre ord, like ofte som andre hunder. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Del Skrevet 5. september 2024 Hver 3-4 time er jeg enig i. Anonymkode: 3be5a...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #8 Del Skrevet 5. september 2024 Bare et lite obs. Det kan være vanskeligere å få miniatyrhunder skikkelig husrene. Sier ikke at det ikke går. Har hatt små hunder som det var null problem med. Men etter å ha hatt 6 stk selv og snakket med andre folk med små hunder har jeg inntrykk av at sjansen er 50/50 om hunden blir skikkelig husren hvis du velger en miniatyr ala chihuahua, pomeranian eller toypuddel. Anonymkode: 9d7f1...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #9 Del Skrevet 5. september 2024 Bare et lite obs. Små hunder liker selskap ❤️ Anonymkode: 3be5a...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare et lite obs. Små hunder liker selskap ❤️ Anonymkode: 3be5a...14a slle hunder liker selskap.. 🤦♀️ Anonymkode: 73301...a04 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå