Gå til innhold

Hjem til en fyr. Fornuftig, nei?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg snakker ikke om deg, du er irrelevant for denne diskusjonen. Ts er en velkjent gjenganger på dette forumet, med femti tusen innlegg om samme problematikk, så innlegget mitt er ment til henne. 

Anonymkode: 17501...832

Kan du bare stoppe? 🙏

Anonymkode: 77946...15b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Som jeg har kjent lenge, men ikke sett hverandre på 5-6år. Vi fikk opp kontakten på snap og vil møte meg kjapt, han har alltid vist interesse og vi rotet litt i ungdommen uten sex. Kan noen gi meg enkle, gode råd? Hva om det blir sex, er det ene og alene min feil og jeg har gått i den såkalte datingfella alle snakker om. Han sier han er ute etter forhold og er ferdig med dating, vi er 39 begge to, så vi vet godt hva vi gjør. Det var en grunn til at han tok kontakt med meg sa han

Ingen av dere, ts, vet om det «blir med dating» eller «blir med sex». For det er jo selvsagt ikke sånn at dere MÅ gifte dere.

Dere er i en fase der dere dater. Den varer til en eller begge bestemmer seg for at dere ønsker være i et forhold. Eller ønsker å ikke være i et forhold. Begge deler er helt ok avgjørelser. Begge deler er helt ok avgjørelser også etter sex.

Hvor kommer denne absurde ideen fra, om at dersom to personer har sex og den ene tenker «nei, dette er jeg ikke interessert i å gjennta» så er det en ugrei beslutning? Når ble «nei» (til en runde til) ugreit etter sex? 

Og dere som forfekter den tanken: ser dere ikke virkelig hvor fucka ideen om at sex EN gang forplikter en mann (eller kvinne) er? 

Ts: ønsker du være helt sikker på at din partner ikke takker nei etter sex? La være å date mennesker. For det er både et sannsynlig og ønskelig scenario. Å takke ut er - alltid - helt ok. Et nei er et nei, også fra en mann. ;) 

Anonymkode: 2053b...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg snakker ikke om deg, du er irrelevant for denne diskusjonen. Ts er en velkjent gjenganger på dette forumet, med femti tusen innlegg om samme problematikk, så innlegget mitt er ment til henne. 

Dine påstander om TS er egentlig mindre skremmende enn om du har koblet sammen hundrevis av innlegg fra en AB, og forfølger personen i tråd etter tråd. 

Anonymkode: 419a7...880

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dine påstander om TS er egentlig mindre skremmende enn om du har koblet sammen hundrevis av innlegg fra en AB, og forfølger personen i tråd etter tråd. 

Belive you me, det er ikke mye som skal til for å koble alle innleggene til denne personen, hun har spamma forumet her i flere år, og tatt til seg null komma niks av råd hun har fått.

Anonymkode: 4dcf7...bb2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

😂😂forfølge, faktisk😆Dette er en som konstant spammer ned forumet med prikk like tråder, en blind gjenkjenner henne- så her er det ikke behov for hverken kobling eller å forfølge noen. Men klart, blir du skremt av at noen påpeker at de begynner bli drit lei disse trådene, skal du få lov til å bli det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en person så kan det være noen som finner på drama for gøy. 

Anonymkode: 14489...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Enig , er stalking. Vedkommende må ha problemer . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

😂😂forfølge, faktisk😆Dette er en som konstant spammer ned forumet med prikk like tråder, en blind gjenkjenner henne- så her er det ikke behov for hverken kobling eller å forfølge noen. Men klart, blir du skremt av at noen påpeker at de begynner bli drit lei disse trådene, skal du få lov til å bli det😉

Hvordan i huleste klarer du å sette sammen de trådene til å tenke at det er kun jeg? Aldri om jeg hadde vært så despo å legge merke til sånt med alle utallige personer som er borti lik situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan i huleste klarer du å sette sammen de trådene til å tenke at det er kun jeg? Aldri om jeg hadde vært så despo å legge merke til sånt med alle utallige personer som er borti lik situasjon!

Du vet ikke hva despo er, du er den som er despo.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du vet ikke hva despo er, du er den som er despo.

Nettopp. Despo på et helt nytt nivå. Men som alltid- istedet for å se innover, er det alle andre som sier noe ts ikke liker som er «slemme», «har problemer» osv🙄👍🏻Modenhetsnivået til et lite barn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp. Despo på et helt nytt nivå. Men som alltid- istedet for å se innover, er det alle andre som sier noe ts ikke liker som er «slemme», «har problemer» osv🙄👍🏻Modenhetsnivået til et lite barn. 

Det må jo egentlig være veldig deilig å alltid skylde på andre istedenfor å ta ansvar🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har trakassert i alle tråder. Kan du ikke bare la være å svare? KG er for å lette på sløret, spørre spm, ikke trakkasere som du gjør. Tror det er 6 tråder du har funket opp og sagt korrekt det samme, du finner meg pokker hvor enn jeg skriver. Kan du navnet mitt også?

Jeg treffer menn, ja? Er singel og fri. Nyt livet istedenfor å irritere deg over småting🌸 ha en fin dag😉 ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det må jo egentlig være veldig deilig å alltid skylde på andre istedenfor å ta ansvar🤣

Ja igrunnen😂👍🏻Tror jammen jeg skal begynne med det selv! Hver gang noen sier eller gjør noe jeg ikke liker, eller er uenig, skal jeg si de er slemme + trakasserer meg👍🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 17.46):

Som jeg har kjent lenge, men ikke sett hverandre på 5-6år. Vi fikk opp kontakten på snap og vil møte meg kjapt, han har alltid vist interesse og vi rotet litt i ungdommen uten sex. Kan noen gi meg enkle, gode råd? Hva om det blir sex, er det ene og alene min feil og jeg har gått i den såkalte datingfella alle snakker om. Han sier han er ute etter forhold og er ferdig med dating, vi er 39 begge to, så vi vet godt hva vi gjør. Det var en grunn til at han tok kontakt med meg sa han

Da møter du ham jo bare ute etter par ganger.

Du klarer jo det. 🙄

Anonymkode: 4095c...8fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har trakassert i alle tråder. Kan du ikke bare la være å svare? KG er for å lette på sløret, spørre spm, ikke trakkasere som du gjør. Tror det er 6 tråder du har funket opp og sagt korrekt det samme, du finner meg pokker hvor enn jeg skriver. Kan du navnet mitt også?

Jeg treffer menn, ja? Er singel og fri. Nyt livet istedenfor å irritere deg over småting🌸 ha en fin dag😉 ts

Du bekrefter jo påstanden også alltid. Så hvorfor ikke bare skrive med brukernavnet ditt? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du noen nære du kan diskutere datingen din med? 

Anonymkode: 14489...58d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...