Gå til innhold

Dama øverst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen av damene jeg har vert sammen med har likt å være øverst under sex. Er det vanlig at damer ikke liker å være øverst, og hvorfor liker de det ikke?

Anonymkode: 520fc...9a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du prøver å få de i en posisjon de ikke trives i? Typ rett opp og ned f.eks. Jeg elsker å være øverst om jeg får styre selv. Alltid bankers med orgasme på «fremoverlent»

Anonymkode: a096f...f89

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ingen av damene jeg har vert sammen med har likt å være øverst under sex. Er det vanlig at damer ikke liker å være øverst, og hvorfor liker de det ikke?

Liker det ikke. Er aldri øverst av den grunn.

Hvorfor er ikke så lett å konkretisere, men handler om at det ikke føles behagelig og gir i hvert fall ingen nytelse. Hele posisjonen føles bare «feil». Spiller ingen rolle om jeg rugger, vugger, opp og ned what ever. Det er bare ikke digg nok til at jeg gidder det.

Anonymkode: 03098...160

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selvfølgelig kun svare for meg selv. Men er kvinne 39, elsker å ri. Jeg fikk mitt livs første vaginale orgasme med nåværende kjæreste, på topp 🥰 og kommer nå hver gang 😍

Jeg varierer hvordan jeg har beina, om jeg sitter oppreist, om jeg lener meg helt ned og ligger inntil han og kliner, om jeg ligger halvveis over han og lar brystene falle perfekt ned i munnen hans 😍😍  

Jeg liker å sitte oppreist, lene meg litt bakover, og se han nyte synet av meg. Han koser med kroppen min og spiser meg opp med blikket. Av og til har jeg på meg brystvorte- og klittklyper med en fin snor mellom som faller fint nedover kroppen min.. 

Han kan fingre meg..  han tar et fast grep rundt rompa mi.. han kan også spre rompeballene mine og kjønnsleppene og styre tempoet selv... 

Helt nydelig 😍🥰 

Jeg må tilføye at jeg har typisk mammakropp. 20kg overvektig, mage med heng, er myk.. 

Anonymkode: 4f73e...c6c

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er bare ikke digg nok til at jeg gidder det.

Slik holding til sex er så egoistisk. Tror du virkelig ikke mannen din gjør noe seksuelt med deg som gir deg mer nytelse enn han? Det gir ikke meg særlig nytelse å slikke dama, men gjør det alikevel, fordi jeg ønsker hun skal nyte 

Anonymkode: 81bfa...4ee

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Liker det ikke. Er aldri øverst av den grunn.

Hvorfor er ikke så lett å konkretisere, men handler om at det ikke føles behagelig og gir i hvert fall ingen nytelse. Hele posisjonen føles bare «feil». Spiller ingen rolle om jeg rugger, vugger, opp og ned what ever. Det er bare ikke digg nok til at jeg gidder det.

Samme her, gir meg absolutt ingen ting og for min del går det også på at jeg ikke liker følelsen av å sitte på "utstilling og styre showet" som du gjør der. Har null problemer med å vise frem kropp og ta kontrollen i andre stillinger men med den kombinasjonen av at stillingen i seg selv er ukomfortabel så blir den utstillings/kontrollfølelsen ikke akkurat noe som hever nytelsen.

Anonymkode: ca5ec...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ri er noe av det beste. Det er i den stillingen det er lettest for meg å få serier med vaginale orgasmer. En annen bonus er at det jeg jeg som styrer når han får komme. Da jeg var ung og dum likte jeg ikke å ri fordi jeg trodde jeg måtte hoppe opp og ned som en gal og spidde meg selv.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Slik holding til sex er så egoistisk. Tror du virkelig ikke mannen din gjør noe seksuelt med deg som gir deg mer nytelse enn han? Det gir ikke meg særlig nytelse å slikke dama, men gjør det alikevel, fordi jeg ønsker hun skal nyte 

😂 okei.

Hadde mannen i igjennom de siste 21 årene ønsket at jeg var på topp, så skulle han fått den gleden.

Nå har det seg sånn at hverken jeg eller min mann har noe glede av seksuelle handlinger den andre gjør bare for å være snill👍🏻

Jeg hadde heller levd i sølibat en å «ta i mot» seksuelle handlinger partner selv ikke liker og tenner på. Heldigvis for meg, så har jeg en kompatibel mann som heller ikke tenner på å bli utført seksuelle handlinger på fordi jeg vil være snill.

Dette er turn off for oss og ikke noe vi hadde nedverdiget oss til.

Grunnen til at mannen min elsker å slikke meg er fordi jeg elsker det. Hadde ikke jeg likt det, så hadde ikke han elsket det. Skjønner at du fungerer slik st seksuelle handlinger er like velkommen fordi partner vil være snill mot deg, men slik fungerer ikke vi.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂 okei.

Hadde mannen i igjennom de siste 21 årene ønsket at jeg var på topp, så skulle han fått den gleden.

Nå har det seg sånn at hverken jeg eller min mann har noe glede av seksuelle handlinger den andre gjør bare for å være snill👍🏻

Jeg hadde heller levd i sølibat en å «ta i mot» seksuelle handlinger partner selv ikke liker og tenner på. Heldigvis for meg, så har jeg en kompatibel mann som heller ikke tenner på å bli utført seksuelle handlinger på fordi jeg vil være snill.

Dette er turn off for oss og ikke noe vi hadde nedverdiget oss til.

Grunnen til at mannen min elsker å slikke meg er fordi jeg elsker det. Hadde ikke jeg likt det, så hadde ikke han elsket det. Skjønner at du fungerer slik st seksuelle handlinger er like velkommen fordi partner vil være snill mot deg, men slik fungerer ikke vi.

Det handler ikke om å være snill. En ting er å ikke like det, greit nok det, men hvis eneste grunnen man ikke gjør det er pga det ikke gir mye nytelse så mener jeg det er egoistisk. Jeg tenner på min kjærestes nytelse, derfor gjør jeg seksuelle handlinger som ikke nødvendigvis gir meg maks nytelse selv. Tipper dama også ville tenkt det samme om jeg sluttet å slikke henne fordi jeg ikke får noe stimuli ut av det

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det handler ikke om å være snill. En ting er å ikke like det, greit nok det, men hvis eneste grunnen man ikke gjør det er pga det ikke gir mye nytelse så mener jeg det er egoistisk. Jeg tenner på min kjærestes nytelse, derfor gjør jeg seksuelle handlinger som ikke nødvendigvis gir meg maks nytelse selv. Tipper dama også ville tenkt det samme om jeg sluttet å slikke henne fordi jeg ikke får noe stimuli ut av det

Som jeg skrev. Hadde mannen min ønsket meg på topp, så skulle han fått den gleden.

Å sitte på topp gir meg ingen nytelse. Dette vet min mann. Ergo min mann ønsker ikke at jeg sitter på topp. På topp er ikke noe jeg gidder å gjøre av meg selv. 

Det handler om at man ikke får seksuell glede av å bli utført seksuelle handlinger på som den andre ikke liker.

Om du ikke likte å slikke, så tipper jeg dama di ikke ønsket at du slikket henne. Om hun ikke likte å suge, så tipper jeg du ikke ville blitt sugd av henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje du prøver å få de i en posisjon de ikke trives i? Typ rett opp og ned f.eks. Jeg elsker å være øverst om jeg får styre selv. Alltid bankers med orgasme på «fremoverlent»

Hvordan er man øverst og ikke "får styre selv"...?

Anonymkode: f213d...ede

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan er man øverst og ikke "får styre selv"...?

Anonymkode: f213d...ede

Hvis mannen er kontrollfreak og styrer dama med hendene kun opp og ned f.eks. Vært med på det selv og likte det ikke, derfor den uttalelsen… Forhåpentligvis lar de fleste dama ha litt kontroll og ikke lar seg føye kun etter mannens ønske slik jeg gjorde den gang da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

De fleste jeg har vært med opplever det som tennende å gjøre noe partneren nyter, selv om det ikke gir enn selv noen direkte stimuli. Det har ingenting å gjøre med å være snill.

Anonymkode: 7edd8...f87

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror nok mange ikke har denne som sin favoritt, men har aldri vært sammen med noen ikke finner noe glede i det, så jeg tipper det ikke er spesielt vanlig. Gjør det ikke ofte med min nåværende partner, men det er digg som variasjon av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone er ofte øverst. Vi liker det godt begge og hun kommer alltid når hun er øverst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som mann må jeg si meg enig i at de jeg har vært med har ikke trivdes med å være øverst.  Må si det er veldig synd, for det er noe av det jeg synes er aller best. Tror kanskje det handler om at de ikke føler seg trygge i den rollen der hvor de har kontrollen og styrer showet. Derfor liker de kanskje bedre å være den som ligger under å tar i mot. 

Anonymkode: 71ba5...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste jeg har hatt sex med har ønsket å ri. Men, sjelden en kvinne holder ut lenge i den stillingen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ærlig talt fratatt selvtillit på å sitte øverst av en kjæreste som sa at ridningen min var det jammen ikke mye å skryte av. "Kompisen min har en aerobic- dame som kan sprette opp og ned som en sprettball i evigheter." Jeg hadde mer rugget/gnikket, fordi det ga meg også nytelse, men ut fra dette forsto jeg det slik at slikt ikke var noe deilig for menn. Å sprette opp og ned som en sprettball ga meg ingenting, og ikke klarte jeg det i en såkalt evighet heller, så i mange år unngikk jeg derfor å sette meg på toppen. 

I mitt siste forhold har vi eksperimentert med det meste egentlig, og det har vært så stor omtanke og godhet for hverandres nytelse at jeg våget meg oppå igjen, selv om jeg liksom var inneforstått med at det som er godt for meg trolig ikke er det helt store for ham. Med mann som elsker at jeg nyter var det likevel ikke så farlig å prøve dette igjen, og til min store overraskelse nyter han big time at jeg rugger/gnikker og sitter mer foroverlent. På måten min eks hånet. 

Menn er heldigvis ulike, og med mann som ikke håner men nyter at jeg nyter, og faktisk også nyter at jeg ikke er sprettball, så har dette blitt en naturlig variasjon angående sex. Jeg har fått trygghet tilbake angående at jeg rir helt greit, og deilig for oss begge. 

Anonymkode: 12a3d...7a0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

De fleste jeg har vært med opplever det som tennende å gjøre noe partneren nyter, selv om det ikke gir enn selv noen direkte stimuli. Det har ingenting å gjøre med å være snill.

Anonymkode: 7edd8...f87

Ja selvfølgelig er det fint å gjøre noe partner nyter. 
Poenget er at de færreste nyter noe man vet den andre ikke liker. I hvert fall av de jeg har hatt sex med opp igjennom årene. 

Jeg hadde ikke hatt glede og nytelse av å suge en mann som ikke liker å bli sugd. Jeg hatt null glede av å knulle en man i rumpa med en strap on om han ikke likte det. Selvom jeg syntes det kan være gøy med strap on. Men det fordrer at han liker det selv.

Men jeg skjønner at mange her lar partner gjøre ting man ikke liker og har en partner som nyter å gjøre ting partner ikke liker. Jeg har bare til gode å møte en slik mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...