Kaneel Skrevet 4. september 2024 #21 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er tobarnsmor og føler med deg! Jeg har et par ting jeg prioriterer for å føle meg litt mer vel. Jeg går til frisøren ca hver 8 uke for farge og klipp også tar jeg vippeløft, brynlaminering samt farging av vipper og bryn også hver 8 uke. Jeg kjøpte et serum med litt farge i som jeg kombinerer med ansiktskrem om morningen. Med disse "tiltakene" føler jeg meg vel hver morgen uten sminke på 😊 Anonymkode: f594b...f80 Hvilket serum med farge bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #22 Del Skrevet 4. september 2024 Kaneel skrev (4 timer siden): Hvilket serum med farge bruker du? https://www.blivakker.no/product/3144536/st-tropez-purity-vitamins-serum-50ml Anonymkode: f594b...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #23 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Cosmica serum glow som gir litt skinn/glød i huden. Sett opp håret. Spis sunt og få nok frisk luft. Anonymkode: 406cd...286 Har du bilde av den du bruker? Oransje flaske? Er det olje? Anonymkode: f1534...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #24 Del Skrevet 8. september 2024 + Mosjonere regelmessig: variere mellom styrke og cardio. Regelmessige rolige gåturer. + Finn hudpleieprodukter som passer din hud. Rens huden din hver kveld grundig, og følg på med gode produkter før sengetid. + Utrolig vanskelig punkt i småbarnslivet, men prioritere nok søvn. Om du blir vekt opp på natta så få deg en powernap på dagtid. + En spakveld/egenkveld i uken: ta hårkur, ansiktsmaske etc. Drikk te eller et glass vin. Kos deg med deg selv på badet uten unger og mas. + Spis sunt, om denne er vanskelig: ta kosttilskudd. + Ordne bryn: jeg farger og napper mine selv hjemme. Anonymkode: 2a66c...800 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #25 Del Skrevet 9. september 2024 Mange gode tips over. Jeg vil legge til ett: Unngå alkohol. Det gjør deg trett og du får et slitent utseende. Det ødelegger for kvalitetssøvn. Bare å google alcohol face. Anonymkode: 581dc...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #26 Del Skrevet 9. september 2024 Mine tre ting for å føle meg bedre; farge håret (hjemmefarge for jeg er mørk), farger bryn selv og litt selvbruning. Gjør virkelig susen for min del Anonymkode: 8ee31...1b7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #27 Del Skrevet 10. september 2024 Dersom jeg prioriterer trening (særlig styrke), fin frisyre og tar på litt solpudder/rouge + noe på leppene så føler jeg meg helt utrolig mye bedre. Tar jeg på mascara og kajal i tillegg føler jeg meg hot 😄 Synes også at jeans med en litt oversized skjorte og et par øredobber og kanskje et armebånd gjør at helhetsinntrykket av meg hever seg betraktelig, selv om antrekket i seg selv egentlig er ganske behagelig. Ofte er det små ting som skal til. Også enig i at bryn for de som ikke har veldig definerte bryn gjør veldig forskjell. Anonymkode: 07cfe...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #28 Del Skrevet 10. september 2024 En god concealer hvis du er mørk /poser under øynene litt lipgloss i en fin farge( anbefaler clarins lip perfector i sine lyserosa farger) mascara(?) /ta et vippeløft med farge som varer i fler uker så slipper du å tenke på mascara drikk nok vann gre håret( ikke ha det i en rotete ball) ikke bruk joggebukser ute.. kjøp en fin sort dongri ( anbefaler big bok peachy buksene) og kjøp noen fine topper, hm har mange fine billige… smil og vær glad ❤️ Anonymkode: dc286...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #29 Del Skrevet 10. september 2024 Her er noen enkle og klassiske antrekk 😀 Anonymkode: dc286...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #30 Del Skrevet 10. september 2024 Om du har lyse bryn, farg dem og bruk brynsgel så de bevarer formen gjennom dagen. Bruk vippetang, selvom du ikke tar deg tid til mascara, bare vippetangen gjør mye for å gi et åpent og mer våkent blikk. Bruk litt blush, det frisker opp ansiktet! Anonymkode: 16139...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå