AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Jeg er blant dem som kun svarer kjente nr, orker ikke tlf selgere osv. Tenker andre kan sende en sms om det er viktig. Jeg pleier alltid søke opp nummer og ringer opp om er av interesse. Nå finner jeg ingenting på nummeret og blir jo nysgjerrig, er jo ikke så vanlig å ha et nummer man ikke kan søke opp? Anonymkode: d30e5...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Svarer alle uansett. Hva galt kan skje, liksom? Om det er en selger så takker jeg pent nei og legger på, om noen har ringt feil er det greit å si det, så slipper de å forsøke igjen senere, om det faktisk er noen som vil meg noe så er det jo veldig greit å snakke med dem, syns jeg. Har enda ikke opplevd noe ubehagelig ved å svare et ukjent nummer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september Angelheart2 skrev (2 minutter siden): Svarer alle uansett. Hva galt kan skje, liksom? Om det er en selger så takker jeg pent nei og legger på, om noen har ringt feil er det greit å si det, så slipper de å forsøke igjen senere, om det faktisk er noen som vil meg noe så er det jo veldig greit å snakke med dem, syns jeg. Har enda ikke opplevd noe ubehagelig ved å svare et ukjent nummer. Jeg har pga sykdom ikke energi til å svare ukjente nr, men tenker jo det er normalt å sende en melding om man vil noe når ikke får svar. Venter vel ikke at noen skal ringe tilbake et ukjent nr? Anonymkode: d30e5...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september Svarer Anonymkode: 2d59c...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Del Skrevet 4. september Jeg tar den, og sier nei takk og adjø ved selgere. Er det Microsoft eller Pay PayPal så legger jeg bare på. "Politiet eller banken" ringer jeg tilbake. Når det ringer fra Samoa eller andre utland tar jeg den ikke. Anonymkode: 60b67...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 4. september #6 Del Skrevet 4. september Jeg svarer alle. Rekker jeg ikke eller ikke har tid til å ta den ringer jeg tilbake så fort jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #7 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tar den, og sier nei takk og adjø ved selgere. Er det Microsoft eller Pay PayPal så legger jeg bare på. "Politiet eller banken" ringer jeg tilbake. Når det ringer fra Samoa eller andre utland tar jeg den ikke. Anonymkode: 60b67...8be Ja, ikke selgere som er problemet å avvise. Jeg orker bare ikke om noen gamle bekjente tar kontakt og vil snakke. Synes og det er merkelig at nummeret ikke kan spores, men de får sende en sms om det er meg de skal ha tak i. Anonymkode: d30e5...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 4. september #8 Del Skrevet 4. september Tar den ikke. Orker ikke å rote bort tid på å snakke med selgere osv. Søker vanligvis opp nummeret og kan ringe opp om det er noen bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #9 Del Skrevet 4. september asterix skrev (1 minutt siden): Jeg svarer alle. Rekker jeg ikke eller ikke har tid til å ta den ringer jeg tilbake så fort jeg kan. Er jo enkelte nummer man helst ikke skal ringe tilbake. Anonymkode: d30e5...380 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #10 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er blant dem som kun svarer kjente nr, orker ikke tlf selgere osv. Tenker andre kan sende en sms om det er viktig. Jeg pleier alltid søke opp nummer og ringer opp om er av interesse. Nå finner jeg ingenting på nummeret og blir jo nysgjerrig, er jo ikke så vanlig å ha et nummer man ikke kan søke opp? Anonymkode: d30e5...380 Jeg svarer Anonymkode: 36a66...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #11 Del Skrevet 4. september Trish skrev (Akkurat nå): Tar den ikke. Orker ikke å rote bort tid på å snakke med selgere osv. Søker vanligvis opp nummeret og kan ringe opp om det er noen bekjente. Samme her, men blir jo fryktelig nysgjerrig når nummeret ikke kan søkes opp. Anonymkode: d30e5...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. september #12 Del Skrevet 4. september Lar det ringe, så sjekker jeg nummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #13 Del Skrevet 4. september Svarer aldri hvis jeg ikke vet hvem det er. Søker opp nummeret, hvis det er noen jeg vet hvem er så ringer jeg opp igjen. Alle andre får sende en sms. Anonymkode: e7cd7...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #14 Del Skrevet 4. september Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Lar det ringe, så sjekker jeg nummeret. Når du ikke finner noe på nummeret da? Anonymkode: d30e5...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 4. september #15 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er blant dem som kun svarer kjente nr, orker ikke tlf selgere osv. Tenker andre kan sende en sms om det er viktig. Jeg pleier alltid søke opp nummer og ringer opp om er av interesse. Nå finner jeg ingenting på nummeret og blir jo nysgjerrig, er jo ikke så vanlig å ha et nummer man ikke kan søke opp? Anonymkode: d30e5...380 Samme her, men veldig mange nummer er jo ikke registrert. Hvis man ikke får treff på 1881 kan man prøve vanlig googlesøk, da kommer det ofte opp om det er spam. Jeg har privat nummer pga jobb, men om jeg ringer en jeg vet ikke har nummeret mitt sender jeg alltid sms etterpå om det var noe viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #16 Del Skrevet 4. september Tar telefonen ja. Er en stor irritasjonsmoment at sp mange folk ikke tar telefonen når jeg ringer gjennom jobb hvert fall. Må bestandig sende melding i tillegg og det er ikke bestandig jeg har anledning til å sende meldinger. Og jeg er ikke en telefonselger. Anonymkode: b7891...d7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 4. september #17 Del Skrevet 4. september I arbeidstiden: svarer. Er jobbrelatert 90% av tiden. Utenom arbeidstid: sjekker nummeret og ringer tilbake (med mindre det er åpenlyst at det er spam/salg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 4. september #18 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er jo enkelte nummer man helst ikke skal ringe tilbake. Anonymkode: d30e5...380 Jeg gidder ikke ringe tilbake til merkelige utenlandske nr da. Svarer alle, men ringer tilbake til norske, svenske, danske, finske, engelske, amerikanske, og en del andre som sannsynligvis er reelle samtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #19 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tar telefonen ja. Er en stor irritasjonsmoment at sp mange folk ikke tar telefonen når jeg ringer gjennom jobb hvert fall. Må bestandig sende melding i tillegg og det er ikke bestandig jeg har anledning til å sende meldinger. Og jeg er ikke en telefonselger. Anonymkode: b7891...d7d Sønnen min som er elektriker sliter med det samme. Han ringer for å si fra at han kommer for en jobb, sender mld og kommer så til slutt og ringer på døra, men slett ikke alltid han får tak i noen, selv om vedkommende til slutt viser seg å være hjemme. Anonymkode: 1829a...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #20 Del Skrevet 4. september Tar den alltid (sålenge det er norskt nummer). Er ikke redd for å avvise selgere eller markedsundersøkelser (reservert mot salg, men dukker opp i ny og ne). Stort sett er det jo fra skole, barnehage, legesenter… Dumt å ikke ta den. Anonymkode: bfc8f...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå