AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Del Skrevet 3. september 2024 Føler at «feminin» liksom er synonymt med sminke og rosa kjoler, for å sette det på spissen. Går det an å være både feminin og ujålete samtidig? Anonymkode: ceab8...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 3. september 2024 #2 Del Skrevet 3. september 2024 Ja, absolutt. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 Ja, veldig. men om det ikke går, hva skal du gjøre med det hadde du tenkt 🙄🤷♀️ Anonymkode: fa41b...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Del Skrevet 7. september 2024 Ja, veldig. Jeg synes min kone er på det vakreste og søteste på helgemorgenene, når hun har bustete oppsatt hår, en baggy Adidas hettegenser, en liten shorts og hvite for eksempel Nike sokker på. Null sminke, null stash, genser som egentlig skjuler hennes vakre former, da er hun på sitt vakreste på mange måter. Om barna forsvinner ut hender det vi har en kosestund etter frokosten, før vi kler av oss og hopper i dusjen. Som mann synes jeg en del rosa blir for Barbie, og sukkersøtt mer enn egentlig feminint. Anonymkode: 505d4...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #5 Del Skrevet 7. september 2024 Helt enig. Synes for eksempel Kari Skeie er et strålende eksempel på dette. Så ujålete, usminket men samtidig så herlig naturlig og fint menneske👍 ❤️ Anonymkode: 5c754...1cb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #6 Del Skrevet 7. september 2024 Det går an ja. Å være feminin handler ikke bare om å dolle seg opp. Feks lange falske negler, det virker mot sin hensikt og er bare nasty. Samme med altfor sterk sminke og alt som er sprøytet inn i kroppen. Ekte femininitet er det fineste. Anonymkode: dcfe3...ce3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #7 Del Skrevet 7. september 2024 Er jo bare å se ut som en dame. Jwg er ujålete. Blir ikke kalt verken feminin eller maskulin, men ser jo ut som en dame. Hva er maskulint liksom, å sitte bredt med beina og klø seg på ballen? Det er jo bare ufint 😅 Anonymkode: 698a1...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. september 2024 #8 Del Skrevet 7. september 2024 Tråden er ryddet for gjengivelse av innhold fra ekstern side, og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #9 Del Skrevet 7. september 2024 Ja. Anonymkode: 75e8b...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #10 Del Skrevet 8. september 2024 Ja det går. En fin kjole eller skjørt og null sminke. Anonymkode: 76cfe...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Del Skrevet 8. september 2024 Tror det går hvis en er naturlig pen. Resten av oss må pynte oss litt for å ikke se ut som troll. Anonymkode: 83f23...546 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 Selvfølgelig går det ann. Jeg går i bukser, bruker ikke sminke og har aldri fått høre noe annet. Sminke i likhet med høye hæler ble laget for menn, og i mine øyne kunne det forblitt sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Del Skrevet 8. september 2024 Synes tineandreaa på Instagram er et godt bilde på det. Lite dill og dall, lite sminke, til tider maskulin stil men samtidig alltid feminin. Anonymkode: 8a34b...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #14 Del Skrevet 8. september 2024 Tror jeg er ganske feminin, liker kjoler og skjørt, ikke type rosa tyllkjoler, men gjerne litt tykkere stoff med strikket genser til. Null sminke og jeg hater parfymerte produkter. Pent halvlangt hår. Innbiller meg iallefall at jeg er ganske feminin. Anonymkode: 1d442...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #15 Del Skrevet 8. september 2024 Synes Margot Robbie i sluttscenen i Barbie-filmen er feminin og ujålete samtidig. Men nå er jo hun helt nydelig og, så mulig det er derfor 😄 Anonymkode: 41c1f...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Del Skrevet 8. september 2024 Pene damer med flott hår kan gå i en søppelsekk samtidig som hun oser feminintet. Anonymkode: 2f5db...244 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå