Gå til innhold

Tycker du kläderna från Hést är fina?

Gjest winterchild

Anbefalte innlegg

Ufattelig uformelig fasong på de genserne.  Tynne folk ser tjukke ut i de, og tjukke folk ser ut som de har kledt på seg et telt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

winterchild skrev (På 3.9.2024 den 23.28):

Jag gillar ärligt talat Märtha Louise och vill stötta henne genom att köpa kläder från hennes märke. Men tycker tyvärr inte alls att det märket har så mycket fint.. 

Har dere köpt något därifrån som ni är väldigt förnöjda med? Vad tycker ni om märket generellt? Är det bra kvalité? 

Jeg synes ikke de har noe fint, det er overpriset søppel i mine øyne. Det verste er at jeg merker at jeg misliker folk som går med disse klørne også, anser de egentlig for å være litt enkle og dumme.

Anonymkode: 18db2...f95

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Ser Kjersti Grini fpr reklamere  for H- genseren i siste mann ut, på TVN.. Har eit par damer på jobb som også bruker slik genser. Dei ser ikkje ut etter få gangers bruk. Rart de får bruke probrammer til reklame på den måten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (10 minutter siden):

Ser Kjersti Grini fpr reklamere  for H- genseren i siste mann ut, på TVN.. Har eit par damer på jobb som også bruker slik genser. Dei ser ikkje ut etter få gangers bruk. Rart de får bruke probrammer til reklame på den måten.

Hun bruker den fæle genseren på Torpet også. Den er så ekstremt stygg! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (12 minutter siden):

Hun bruker den fæle genseren på Torpet også. Den er så ekstremt stygg! 

Ho tener nok penger på å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (1 minutt siden):

Ho tener nok penger på å bruke den.

Jeg aner ikke, men stygg er den uansett. Jeg ville ikke støttet Märtha og romøgla hennes om jeg fikk en million en gang! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke klærne er fine, men så er man forskjellig. Gjør meg ingenting at Märtha står bak disse. Synes det er flott at folk er forskjellige og skiller seg ut fra de ellers kjedelige nordmennene som skal prøve å være mest mulig lik. Ellers virker hun som en flott dame som har fulgt sine drømmer, slike mennesker heier jeg på, selv om jeg er uenig i mye. 

Anonymkode: afa75...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge, uformelige plastklær med flashy logo. Hadde ikke gått med de om jeg så hadde fått betalt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild skrev (På 3.9.2024 den 23.28):

Jag gillar ärligt talat Märtha Louise och vill stötta henne genom att köpa kläder från hennes märke. Men tycker tyvärr inte alls att det märket har så mycket fint.. 

Har dere köpt något därifrån som ni är väldigt förnöjda med? Vad tycker ni om märket generellt? Är det bra kvalité? 

Synes merket er cringe … 😭litt sånn: hei! Jeg har skikkelig dårlig smak 😃 kos og klem. 

Anonymkode: e6227...1c8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (På 19.1.2025 den 21.33):

Hvordan hun prater om dyr osv. hang jeg meg mere opp i.  

Anonymkode: bc8b9...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo egentlig noe av det helt isolert sett er litt fint, men jeg synes Martha Louise er så harry, så da blir klærne drit stygge også. 

Anonymkode: c040e...d56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 19.1.2025 den 22.01):

Jeg aner ikke, men stygg er den uansett. Jeg ville ikke støttet Märtha og romøgla hennes om jeg fikk en million en gang! 

For 1 million hadde jeg gjort det jeg ja 😄

Anonymkode: e4399...cc0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett noen få fine plagg derfra, men pga Märtha syns jeg det merket er så harry, at selv ikke jeg som er middelaldrende kjærring vil bruke dem.

Anonymkode: 24bee...8d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

man trenger ikke akkurat konsentrere seg for å se at klærne er av skikkelig dårlig kvalitet også. 

Anonymkode: e6227...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville faktisk ikke brukt en sånn genser full av H-er om jeg så fikk betalt for det. Plagget er jo mer harry enn grilldress og lange sokker i sandaler! 

Anonymkode: 35dd5...32f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kunne ikke ramlet meg inn å gå rundt med noe som assosieres med det gale kvinnfolket.

Anonymkode: 0373a...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...