Linazer Skrevet 10. september 2024 #41 Del Skrevet 10. september 2024 Ufattelig uformelig fasong på de genserne. Tynne folk ser tjukke ut i de, og tjukke folk ser ut som de har kledt på seg et telt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 10. september 2024 #42 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) . Endret mandag kl 01:33 av Motelvibes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #43 Del Skrevet 10. september 2024 winterchild skrev (På 3.9.2024 den 23.28): Jag gillar ärligt talat Märtha Louise och vill stötta henne genom att köpa kläder från hennes märke. Men tycker tyvärr inte alls att det märket har så mycket fint.. Har dere köpt något därifrån som ni är väldigt förnöjda med? Vad tycker ni om märket generellt? Är det bra kvalité? Jeg synes ikke de har noe fint, det er overpriset søppel i mine øyne. Det verste er at jeg merker at jeg misliker folk som går med disse klørne også, anser de egentlig for å være litt enkle og dumme. Anonymkode: 18db2...f95 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet søndag kl 20:33 #44 Del Skrevet søndag kl 20:33 Ser Kjersti Grini fpr reklamere for H- genseren i siste mann ut, på TVN.. Har eit par damer på jobb som også bruker slik genser. Dei ser ikkje ut etter få gangers bruk. Rart de får bruke probrammer til reklame på den måten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet søndag kl 20:44 #45 Del Skrevet søndag kl 20:44 oss-to skrev (10 minutter siden): Ser Kjersti Grini fpr reklamere for H- genseren i siste mann ut, på TVN.. Har eit par damer på jobb som også bruker slik genser. Dei ser ikkje ut etter få gangers bruk. Rart de får bruke probrammer til reklame på den måten. Hun bruker den fæle genseren på Torpet også. Den er så ekstremt stygg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet søndag kl 20:58 #46 Del Skrevet søndag kl 20:58 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Hun bruker den fæle genseren på Torpet også. Den er så ekstremt stygg! Ho tener nok penger på å bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet søndag kl 21:01 #47 Del Skrevet søndag kl 21:01 oss-to skrev (1 minutt siden): Ho tener nok penger på å bruke den. Jeg aner ikke, men stygg er den uansett. Jeg ville ikke støttet Märtha og romøgla hennes om jeg fikk en million en gang! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:03 #48 Del Skrevet mandag kl 18:03 Synes ikke klærne er fine, men så er man forskjellig. Gjør meg ingenting at Märtha står bak disse. Synes det er flott at folk er forskjellige og skiller seg ut fra de ellers kjedelige nordmennene som skal prøve å være mest mulig lik. Ellers virker hun som en flott dame som har fulgt sine drømmer, slike mennesker heier jeg på, selv om jeg er uenig i mye. Anonymkode: afa75...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet mandag kl 18:11 #49 Del Skrevet mandag kl 18:11 Stygge, uformelige plastklær med flashy logo. Hadde ikke gått med de om jeg så hadde fått betalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:40 #50 Del Skrevet mandag kl 20:40 Gjest winterchild skrev (På 3.9.2024 den 23.28): Jag gillar ärligt talat Märtha Louise och vill stötta henne genom att köpa kläder från hennes märke. Men tycker tyvärr inte alls att det märket har så mycket fint.. Har dere köpt något därifrån som ni är väldigt förnöjda med? Vad tycker ni om märket generellt? Är det bra kvalité? Synes merket er cringe … 😭litt sånn: hei! Jeg har skikkelig dårlig smak 😃 kos og klem. Anonymkode: e6227...1c8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:59 #51 Del Skrevet mandag kl 21:59 oss-to skrev (På 19.1.2025 den 21.33): Ser Kjersti Grini fpr reklamere for H- genseren i siste mann ut, på TVN.. Har eit par damer på jobb som også bruker slik genser. Dei ser ikkje ut etter få gangers bruk. Rart de får bruke probrammer til reklame på den måten. Hvordan hun prater om dyr osv. hang jeg meg mere opp i. Anonymkode: bc8b9...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:13 #52 Del Skrevet mandag kl 22:13 Jeg synes jo egentlig noe av det helt isolert sett er litt fint, men jeg synes Martha Louise er så harry, så da blir klærne drit stygge også. Anonymkode: c040e...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:18 #53 Del Skrevet mandag kl 22:18 jukkapalme skrev (På 19.1.2025 den 22.01): Jeg aner ikke, men stygg er den uansett. Jeg ville ikke støttet Märtha og romøgla hennes om jeg fikk en million en gang! For 1 million hadde jeg gjort det jeg ja 😄 Anonymkode: e4399...cc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:53 #54 Del Skrevet tirsdag kl 11:53 Har sett noen få fine plagg derfra, men pga Märtha syns jeg det merket er så harry, at selv ikke jeg som er middelaldrende kjærring vil bruke dem. Anonymkode: 24bee...8d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:39 #55 Del Skrevet i går, 18:39 man trenger ikke akkurat konsentrere seg for å se at klærne er av skikkelig dårlig kvalitet også. Anonymkode: e6227...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:42 #56 Del Skrevet i går, 18:42 Jeg ville faktisk ikke brukt en sånn genser full av H-er om jeg så fikk betalt for det. Plagget er jo mer harry enn grilldress og lange sokker i sandaler! Anonymkode: 35dd5...32f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 18:47 #57 Del Skrevet i går, 18:47 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:51 #58 Del Skrevet i går, 18:51 Kunne ikke ramlet meg inn å gå rundt med noe som assosieres med det gale kvinnfolket. Anonymkode: 0373a...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå