Capazitet Skrevet 3. september 2024 #21 Del Skrevet 3. september 2024 Både dyrt og stygt 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rich_girl29 Skrevet 3. september 2024 #22 Del Skrevet 3. september 2024 Har personlig flere Hest-gensere som jeg elsker ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 4. september 2024 #23 Del Skrevet 4. september 2024 Nei, de er ikke fine etter min smak. Om de hadde vært det, ville jeg aldri kjøpt noe derfra, da merket for min del har fått "harrystempel". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. september 2024 #24 Del Skrevet 4. september 2024 Syns klærne er dritstygge og harry 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #25 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg kjenner ingen som bruker hesteklær. Anonymkode: 252eb...9ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #26 Del Skrevet 5. september 2024 Uformelige og stygge klesplagg, kommer ikke til å kjøpe noe der. Store mennesker ser ut til å like de plaggene, men de får en bare til å se enda større ut😬 Det er vel et forsøk på å kopiere Hermes, latterlig opplegg. Anonymkode: 646d0...86a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #27 Del Skrevet 5. september 2024 On 9/3/2024 at 11:55 PM, SagaP said: Bare store damer over 50 år som går i Hést- plagg her jeg bor. Er nylon plagg som er ganske uformelige. Ikke noe jeg ville vist meg i. Dessuten: når jeg så Durek’en i rosa Hést dress, så forsto jeg for alvor at jeg aldri kunne bært plagg fra det merket. Assosiasjonene ble medaljonger, vagina-rens og bedrageri Jeg bor i en middels stor by på Østlandet, og den siste uken har jeg vært i Oslo, Trondheim og Bergen på forretningsreise. Jeg har sett ganske mange med Hest genser alle stedene og ca 80 % var slanke og 20 % var overvektige av de som gikk med hest genser. Mao er det ikke så sikkert at ditt hjemsted er helt representativt på størrelsen på de som bruker klærne. Personlig har jeg en Hest genser selv og den brukes mye på vår, høst og vinter da de holder meg god og varm. Jeg kommer heller ikke under din påstand da jeg er 178 cm høy, veier 63 kg og er 32 år gammmel. Anonymkode: ba105...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #28 Del Skrevet 5. september 2024 Nei, på ingen måte. Stygge og tacky med de fjollete H-ene som flasher merket, er det ikke bare lett overvektige kjerringer i femtiårene som omsider "har tatt seg råd til noe dyrt og fint og moderne!" som bruker disse plaggene, da? Anonymkode: 35dd5...32f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2024 #29 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg synes de er veldig fine, men jeg synes ikke de er verdt og betale et par tusenlapper for. Også ville det gjort litt vondt å dytte penger i hendene på Marta og Durek 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #30 Del Skrevet 5. september 2024 Man betaler ikke så mye for å gå med reklame, noen burde lage merker med "Censored" som man kan dekke logoen på tøyet med, og det gjelder flere merker. Jeg bruker alltid bæreposene på vranga, det begynte jeg med da prisen økte. Anonymkode: 3ae4f...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #31 Del Skrevet 7. september 2024 Generelt ganske stygge klær. Anonymkode: ea1db...d87 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #32 Del Skrevet 7. september 2024 Nei. Tacky. Anonymkode: 387ff...b98 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #33 Del Skrevet 8. september 2024 Har tilgode å se et plagg fra Hést jeg synes er fint. Fullt av plast er det også. Anonymkode: 5f9fa...d98 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #34 Del Skrevet 8. september 2024 Liker virkelig ikke klærne og liker heller ikke Märtha Anonymkode: c9adc...b8e 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #35 Del Skrevet 8. september 2024 SagaP skrev (På 3.9.2024 den 23.55): Bare store damer over 50 år som går i Hést- plagg her jeg bor. Er nylon plagg som er ganske uformelige. Ikke noe jeg ville vist meg i. Dessuten: når jeg så Durek’en i rosa Hést dress, så forsto jeg for alvor at jeg aldri kunne bært plagg fra det merket. Assosiasjonene ble medaljonger, vagina-rens og bedrageri Det er det ikke her, de med mye penger som går i det her og i alle former Anonymkode: 5fa81...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #36 Del Skrevet 8. september 2024 Nei, de er stygge synes jeg Anonymkode: 5fa81...4ca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 8. september 2024 #37 Del Skrevet 8. september 2024 (endret) . Endret mandag kl 01:33 av Motelvibes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 8. september 2024 #38 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er det ikke her, de med mye penger som går i det her og i alle former Anonymkode: 5fa81...4ca Hvor i landet er dette da? Jeg tror jeg er på trygg grunn hvis jeg sier at i østre Bærum og Oslo vest (hvor folk har myyye penger), så ses Hést på som lavstatus og småharry 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #39 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 7.53): Jeg bor i en middels stor by på Østlandet, og den siste uken har jeg vært i Oslo, Trondheim og Bergen på forretningsreise. Jeg har sett ganske mange med Hest genser alle stedene og ca 80 % var slanke og 20 % var overvektige av de som gikk med hest genser. Mao er det ikke så sikkert at ditt hjemsted er helt representativt på størrelsen på de som bruker klærne. Personlig har jeg en Hest genser selv og den brukes mye på vår, høst og vinter da de holder meg god og varm. Jeg kommer heller ikke under din påstand da jeg er 178 cm høy, veier 63 kg og er 32 år gammmel. Anonymkode: ba105...0d7 Jeg har ikke sett en eneste hést genser i Oslo den siste uka. Har vel ikke vært kaldt nok, vil jeg tro. Heller ikke sett såpass varme plagg i Bærum den siste tiden heller. Ikke at jeg ser mye Hést på de trakter, uansett men… Anonymkode: 67c96...6c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 10. september 2024 #40 Del Skrevet 10. september 2024 Bare stygge klær. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå