AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #21 Del Skrevet 6. september 2024 Nei. Litt sånn 60 / 70 talls. Anonymkode: 9d5c6...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #22 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg har akkurat malt mitt i brunsvart. Det var mørkegrått når jeg kjøpte det. Synes det ble lekkert, og mye mindre kjedelig enn grått. Anonymkode: 34324...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #23 Del Skrevet 7. september 2024 Ney. Brunt og rødt er de siste fargene jeg ville malt huset mitt i. Og orange forsåvidt. Kun fordi JEG synes det er stygge farger. Anonymkode: a0afd...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #24 Del Skrevet 8. september 2024 Brunt kan være lekkert! Heller det enn grått, hvitt og svart. Anonymkode: 9e039...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #25 Del Skrevet 8. september 2024 Yey! Jeg har nettopp flyttet inn i et hus som er beiset i tjærebrunt, og fargen var et stort pluss for min del! 😍 Det ser så lunt og koselig ut, og det passer bra sammen med planter av alle slag. Anonymkode: f831b...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #26 Del Skrevet 8. september 2024 Hadde valgt brunt over grått uansett hvor huset låg 🤎 Grått er bare trist. Anonymkode: d7b1d...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #27 Del Skrevet 9. september 2024 Fint når du i tillegg til brunt kan ha et innslag i annen farge, som for eksempel dette: Anonymkode: 5bbc7...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå