AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #101 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er ikke noe rart der nede som holder menn unna🤣 ?? Dessverre er det ganske mange menn som ikke liker å gi nytelse til damen. Vi er en vennegjeng der vi er ganske åpne, de fleste suger mannen, men omtrent ingen av de føler at mannen tar initiativet til å gå ned på dem. Anonymkode: 9cc96...468 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #102 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uforståelig at du ga så mye men ikke fikk noe tilbake fra din ex. Det er ikke noe rart der nede som holder menn unna🤣 ?? Ja, jeg mente mennene du har vært intim med Med mindre at du holder på med flere menn samtidig nå ? Det er ikke alle menn som får velge hvor de kan sprute. En fantasi for mange. Anonymkode: d26f6...58c Er det ikke slik det er å elske noen da? Man gir og gir, helt til det er tomt...Er slik jeg er ihvertfall.... Jo jeg begynner jo å lure kan du si 😂. Flere menn samtidig 😂. Haha du er morsom du 🤣🤣🤣🤣. Ja sånn ja...Det vet jo ikke jeg så mye om...Vet det er et savn for noen. Det er ikke så nøye, bare du ikke får det i øyet, eller sengetøyet 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #103 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (9 minutter siden): Er det ikke slik det er å elske noen da? Man gir og gir, helt til det er tomt...Er slik jeg er ihvertfall.... Jo jeg begynner jo å lure kan du si 😂. Flere menn samtidig 😂. Haha du er morsom du 🤣🤣🤣🤣. Ja sånn ja...Det vet jo ikke jeg så mye om...Vet det er et savn for noen. Det er ikke så nøye, bare du ikke får det i øyet, eller sengetøyet 😂. Er bare han som elsker meg slik jeg fortjener som får lov til det ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #104 Del Skrevet 4. september 2024 Liv uten 69 🤫🥲 Anonymkode: b974b...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #105 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uforståelig at du ga så mye men ikke fikk noe tilbake fra din ex. Det er ikke noe rart der nede som holder menn unna🤣 ?? Ja, jeg mente mennene du har vært intim med Med mindre at du holder på med flere menn samtidig nå ? Det er ikke alle menn som får velge hvor de kan sprute. En fantasi for mange. Anonymkode: d26f6...58c Om det hadde vært noe rart der nede, så hadde det vel vært naturlig at dem gikk fra meg? 😂 Touche 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #106 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (57 minutter siden): Er bare han som elsker meg slik jeg fortjener som får lov til det ❤️. Ja jeg forstår. Man må gjøre seg verdig til VIP blowjob-er Viktig å føle seg trygg nok. Oral sex er mye mer intim i min mening Anonymkode: d26f6...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #107 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Om det hadde vært noe rart der nede, så hadde det vel vært naturlig at dem gikk fra meg? 😂 Touche 😂. Ah ah selvfølgelig ikke. Tuller bare Anonymkode: d26f6...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #108 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dessverre er det ganske mange menn som ikke liker å gi nytelse til damen. Vi er en vennegjeng der vi er ganske åpne, de fleste suger mannen, men omtrent ingen av de føler at mannen tar initiativet til å gå ned på dem. Anonymkode: 9cc96...468 For kvinner stimuli av klitoris det viktigste i tillegg. Skjønner ikke at det går an. For mange er oralsex en tilvenningssak. Er ikke sånn at jeg digget det første gang jeg gjorde det på kjæresten. Men jeg vil ha en kjæreste som i hvert fall prøver, for å se om det er noe han kan like etter hvert som han merker min nytelse. Har datet 2 menn som bare sa blankt nei, og det er ikke noe for meg. De var generelt ikke glad i å prøve nye ting eller gå litt utenfor egen komfortsone. Jeg trenger faktisk noen som synes det er ok, eller allerede digger det. Anonymkode: 3879a...ff4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #109 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (1 time siden): Er det ikke slik det er å elske noen da? Man gir og gir, helt til det er tomt...Er slik jeg er ihvertfall.... Jo jeg begynner jo å lure kan du si 😂. Flere menn samtidig 😂. Haha du er morsom du 🤣🤣🤣🤣. Ja sånn ja...Det vet jo ikke jeg så mye om...Vet det er et savn for noen. Det er ikke så nøye, bare du ikke får det i øyet, eller sengetøyet 😂. Jeg har hatt sex med circa 20 damer. Bare 2 av de som tillot meg å komme hvor jeg ønsket det. (Det har ikke noe statistisk verdi, jeg vet). Alle disse damene utførde og var glad å motta oral sex Hvorfor ikke flere menn samtidig? Anonymkode: d26f6...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #110 Del Skrevet 4. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har hatt sex med circa 20 damer. Bare 2 av de som tillot meg å komme hvor jeg ønsket det. (Det har ikke noe statistisk verdi, jeg vet). Alle disse damene utførde og var glad å motta oral sex Hvorfor ikke flere menn samtidig? Anonymkode: d26f6...58c Tror det er nok med en jeg 😂. Det holder for meg det. Endret 4. september 2024 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #111 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har hatt sex med circa 20 damer. Bare 2 av de som tillot meg å komme hvor jeg ønsket det. (Det har ikke noe statistisk verdi, jeg vet). Alle disse damene utførde og var glad å motta oral sex Hvorfor ikke flere menn samtidig? Anonymkode: d26f6...58c Stakkars deg... Merkelige damer du har hatt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #112 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kanskje er rart spørsmål, men misliker du også face-fucking eller deepthroat? Jeg er en dude som skriver her, liker faktisk ikke så veldig godt å bli sugd, med mindre jeg kan avbryte det, med å ta kontrollen noen sekunder innimellom. Opplevelsen av det er intenst for oss begge, og hun blir ikke så ansvarlig for hvordan jeg opplever det, da føles det litt friere. Anonymkode: a13e8...502 Ja, jeg liker ikke å ha penis i munnen. Anonymkode: dc8ea...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 4. september 2024 #113 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 21.20): Vil dessverre si at om du ikke gjør det, så bør du ikke forvente at forholdet varer så alt for lenge. Anonymkode: 52399...4a1 Dummeste jeg har hørt, mitt har vart i over 10 år. Å jeg suger ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #114 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg gjør det ikke. Mannen har aldri brydd seg verken eller, så han er fornøyd. Anonymkode: d802a...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #115 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (19 minutter siden): Stakkars deg... Merkelige damer du har hatt da.... Jeg tror at det er relativt uvanlig at kvinner tar sprutet på ansiktet eller i munnen. Hva med dine venniner for eksempel? Det var utrolig hot å få gjøre det men mest fordi det var uvanlig. Det handler om kontrast. Samtidig hadde jeg vært så glad å bli sammen med en dame som du..kanskje delvis fordi jeg hadde opplevd dette som "forbudt" / grensebrytende Anonymkode: d26f6...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 4. september 2024 #116 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner. Hvem har gitt deg en blowjob da, om ikke disse to? Og hvor gammel var du da? Anonymkode: 9ede8...a85 Første jeg husker var en som var min kjæreste til og fra fra jeg var 15-16 og igjennom VGS. Så et par kortere relasjoner før jeg ble sammen med hun jeg var med før hun jeg er gift med. Hun var den første jeg virkelig følte kunne være «the one». Vi var samboere noen år. Først da hadde jeg selvtillit og nok erfaring seksuelt til selv å skjønne hva jeg virkelig tenner på og hva jeg liker best. I den relasjonen var jeg trygg til å si i fra. Med min kone sa jeg i fra med en gang, når vi snakket om hva man liker osv. Det handler ikke om at det ikke føles godt. Det handler om et tenningsmønster og den «rollen» jeg liker best når jeg har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valeriouz Skrevet 4. september 2024 #117 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg hadde elsket hvis ikke damen hadde likt det. For jeg liker det ikke selv. Hilsen mann. Anonymkode: 3f9fe...ef9 Ja, klart...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #118 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tror at det er relativt uvanlig at kvinner tar sprutet på ansiktet eller i munnen. Hva med dine venniner for eksempel? Det var utrolig hot å få gjøre det men mest fordi det var uvanlig. Det handler om kontrast. Samtidig hadde jeg vært så glad å bli sammen med en dame som du..kanskje delvis fordi jeg hadde opplevd dette som "forbudt" / grensebrytende Anonymkode: d26f6...58c Det vet jeg ingenting om...Jeg snakker ikke med mine venninner om det. Føler det blir for nært rett og slett. Vi snakker mer om hva slags leketøy de anbefaler, hvem de liker osv. Jeg har mer enn nok med å passe på dem, om vi er på byen kan du si 😂. Så da er det ikke så ofte jeg gjør det 😂. Tror muligens jeg hadde lukka øya om jeg skulle fått spruten i ansiktet 😂😆🫣. I munnen må jeg øve. Jeg er innstilt på det... Det var koselig at du skriver det 💕. Tar det som et kompliment. Så ønsker jeg jo å bli valgt for personligheten min, og ikke sexlysten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet 4. september 2024 #119 Del Skrevet 4. september 2024 Nei. Alle gjør det nok ikke. Men de burde gjort det. Man går faktisk glipp av noe… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #120 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (1 time siden): Stakkars deg... Merkelige damer du har hatt da.... Så dømmende. Ikke alle vil ha spruten hvor enn som helst, og det bør jo være lov. Anonymkode: dbb0b...dc2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå