Gå til innhold

Suger alle kvinner i forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (1 time siden):

Stakkars deg...

Merkelige damer du har hatt da....

Kan ikke dere 2 bare fortsette på pm?

Anonymkode: dc54f...198

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så dømmende. Ikke alle vil ha spruten hvor enn som helst, og det bør jo være lov.

Anonymkode: dbb0b...dc2

Jeg bare skjønner ikke hva som er så big deal med det liksom. Er jo bare sæd...

En kjapp tur i dusjen fikser jo det. Kan forstå at midt på ansiktet kan være vanskelig,.og svelge. Ellers så forstår ikke jeg at noen nekter en mann å sprute feks på puppene eller rumpa hvis det er noe han ønsker. Det forstår ikke jeg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 minutter siden):

Jeg bare skjønner ikke hva som er så big deal med det liksom. Er jo bare sæd...

En kjapp tur i dusjen fikser jo det. Kan forstå at midt på ansiktet kan være vanskelig,.og svelge. Ellers så forstår ikke jeg at noen nekter en mann å sprute feks på puppene eller rumpa hvis det er noe han ønsker. Det forstår ikke jeg...

Tja, noen synes ikke det er så kult. Noen synes det er ekkelt. Noen synes det er nedverdigende. Noen synes det er avtennende. Du skal jo ikke sette standarden for hva kvinner skal og ikke skal si ja til, bare fordi du ikke synes det er en big deal. Det bidrar bare til å skape sex-skam. "Hvorfor liker ikke jeg dette når folk sier det ikke er en big deal? Da må jeg jo bare si ja da hvis jeg skal bli oppfattet som normal". Det funker ikke sånn. Folk har ulike grenser.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør men har hørt flere venninner sier de ikke suger lenger etter å vært sammen en stund. Kanskje jeg er den rare som tenner på det da 😂 problemet er bare at jeg ikke klarer og stoppe så får meg sjeldent noe selv

Anonymkode: 02eec...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tja, noen synes ikke det er så kult. Noen synes det er ekkelt. Noen synes det er nedverdigende. Noen synes det er avtennende. Du skal jo ikke sette standarden for hva kvinner skal og ikke skal si ja til, bare fordi du ikke synes det er en big deal. Det bidrar bare til å skape sex-skam. "Hvorfor liker ikke jeg dette når folk sier det ikke er en big deal? Da må jeg jo bare si ja da hvis jeg skal bli oppfattet som normal". Det funker ikke sånn. Folk har ulike grenser.

Jeg bare uttrykker min mening. Er ikke det lov? 

Mitt inntrykk er at folk har for mye skam. Så da velger jeg å være åpen om det. Vi er ulike, og det må være lov, uten at jeg skal bli lagt skam på av den grunn bare fordi jeg er i mindretall...

Er det flertallet som bestemmer det? 

Jeg er et individ med mine meninger, som jeg uttrykker. For meg er det frihet. 

Så har ikke jeg skrevet noen plass at jeg skal sette standarden...

Det må være lov å ha ulike meninger, og respektere hverandre likevel. Jeg respekterer jo mennesker rundt meg, som ikke mener det samme som meg. 

Men ja jeg syns det er litt merkelig. Skriver ikke det for å dømme sånn sett. Er bare mitt synspunkt på det. 

Hvis ikke det skal mer til enn det før man evt føler seg krenket, ja da syns jeg synd i dem rett og slett kjenner jeg....

Så er ikke dette noe jeg snakker om i det daglige, men ja jeg uttrykker det her på et diskusjonsforum. Det er forskjell på det tenker jeg. 

Du kan få lov å synes jeg er teit, dømmende eller hva du vil. Jeg lever fint med det jeg kjenner jeg.

Endret av Irak
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (14 minutter siden):

Jeg bare uttrykker min mening. Er ikke det lov? 

Mitt inntrykk er at folk har for mye skam. Så da velger jeg å være åpen om det. Vi er ulike, og det må være lov, uten at jeg skal bli lagt skam på av den grunn bare fordi jeg er i mindretall...

Er det flertallet som bestemmer det? 

Jeg er et individ med mine meninger, som jeg uttrykker. For meg er det frihet. 

Så har ikke jeg skrevet noen plass at jeg skal sette standarden...

Det må være lov å ha ulike meninger, og respektere hverandre likevel. Jeg respekterer jo mennesker rundt meg, som ikke mener det samme som meg. 

Men ja jeg syns det er litt merkelig. Skriver ikke det for å dømme sånn sett. Er bare mitt synspunkt på det. 

Hvis ikke det skal mer til enn det før man evt føler seg krenket, ja da syns jeg synd i dem rett og slett kjenner jeg....

Så er ikke dette noe jeg snakker om i det daglige, men ja jeg uttrykker det her på et diskusjonsforum. Det er forskjell på det tenker jeg. 

Du kan få lov å synes jeg er teit, dømmende eller hva du vil. Jeg lever fint med det jeg kjenner jeg.

Det var da en voldsom reaksjon, her brukte du mye tid på å forsvare noe du sier du lever fint med. Har sett deg i tråder her inne tidligere også, og du er kjapp med å snakke ned folk fordi de ikke liker det du liker. Du kan selvsagt få lov å like alt du vil, men å komme med sleivete kommentarer som "merkelige damer du har hatt da", er unødvendig. Hvis det er sånn at du er i mindretall ang dette (det vet ikke jeg noe om), så bør du jo kanskje ha det litt i bakhodet, at det ikke er merkelig, men heller vanlig at folk ikke liker det som du liker. Du får som sagt lov å like hva du vil, men da må du også være åpen for at det finnes folk som ikke liker det. Jeg synes nemlig ikke du er merkelig som liker noe jeg potensielt ikke liker. Fordi jeg klarer å skjønne at folk er forskjellige og trenger forskjellige ting.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var da en voldsom reaksjon, her brukte du mye tid på å forsvare noe du sier du lever fint med. Har sett deg i tråder her inne tidligere også, og du er kjapp med å snakke ned folk fordi de ikke liker det du liker. Du kan selvsagt få lov å like alt du vil, men å komme med sleivete kommentarer som "merkelige damer du har hatt da", er unødvendig. Hvis det er sånn at du er i mindretall ang dette (det vet ikke jeg noe om), så bør du jo kanskje ha det litt i bakhodet, at det ikke er merkelig, men heller vanlig at folk ikke liker det som du liker. Du får som sagt lov å like hva du vil, men da må du også være åpen for at det finnes folk som ikke liker det. Jeg synes nemlig ikke du er merkelig som liker noe jeg potensielt ikke liker. Fordi jeg klarer å skjønne at folk er forskjellige og trenger forskjellige ting.

Da ber jeg om unnskyldning for det. Takk for innspill 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan dere tenke dere om en mann sa «jeg liker ikke å slikke så gjør det derfor ikke» ? 

Han hadde blitt harsjelert med og kalt en udugelig egoistisk mann.

Anonymkode: 8a161...8e7

Ha ha, det er vel veeeeldig mye mer vanlig enn damer som ikke gjør det 😂

Anonymkode: fb465...274

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å suge, men liker ikke bli slikket. Eksen min syns det var skikkelig kjipt. 

Anonymkode: cdb59...5e3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (6 timer siden):

Det vet jeg ingenting om...Jeg snakker ikke med mine venninner om det. Føler det blir for nært rett og slett. 

Vi snakker mer om hva slags leketøy de anbefaler, hvem de liker osv. Jeg har mer enn nok med å passe på dem, om vi er på byen kan du si 😂. Så da er det ikke så ofte jeg gjør det 😂

Tror muligens jeg hadde lukka øya om jeg skulle fått spruten i ansiktet 😂😆🫣. I munnen må jeg øve. Jeg er innstilt på det...

Det var koselig at du skriver det 💕. Tar det som et kompliment. Så ønsker jeg jo å bli valgt for personligheten min, og ikke sexlysten...

Så damer som ikke tar spruten til hvem som helst hvor som helst, er merkelige??

Nei, noen av oss har vett nok til å bruke kondom og spare enkelte ting til dem som betyr noe. 

Du velger noe annet, og det er flott for deg. Men merkelig å bruke beskyttelse er det vel ei?

Du har det med å være litt nedlatende, og forsøke å hevde deg selv ovenfor gutta her inne. 🥱

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så damer som ikke tar spruten til hvem som helst hvor som helst, er merkelige??

Nei, noen av oss har vett nok til å bruke kondom og spare enkelte ting til dem som betyr noe. 

Du velger noe annet, og det er flott for deg. Men merkelig å bruke beskyttelse er det vel ei?

Du har det med å være litt nedlatende, og forsøke å hevde deg selv ovenfor gutta her inne. 🥱

Jeg syns det er litt rart ja, men det er meg. 

Kondom er viktig å bruke når det er aktuelt 🤗

Takk for at du deler din oppfatning 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Kan ikke dere 2 bare fortsette på pm?

Anonymkode: dc54f...198

Støtter denne.

Anonymkode: bd316...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg føler ikke selv jeg forsvarer meg. Har ikke noe behov for det sånn sett. Føler jeg forklarer hvordan jeg tenker bare. For meg er ikke det, det samme...

Jeg forventer ikke at andre tenker likt som meg, så ja, da utdyper jeg gjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir fysen på sex og sperm jeg når jeg leser denne tråden 🤩 😅

Skjønner også kjapt ut fra svarene at jeg må være et kupp på kjæreste- og konefronten 😅 og ikke minst 100% betrygget på at han der nydelige mannen min aldri kommer til å risikere dette forholdet for alt i verden 😅🙈 

Takk 🥰

Anonymkode: 9ede8...a85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 21.00):

Jeg liker ikke å suge, og gjør det dermed heller ikke. Føler dog at jeg er en dårlig kjæreste som ikke gjør dette. Har for meg at alle kvinner i forhold suger mannen sin.. stemmer det?

Anonymkode: dc8ea...8d5

Nei det stemmer ikke. Jeg kan forstå det og du må gjøre det du liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du spør ts, for jeg ble overrasket over svarene her. 

Det hører til sjeldenhetene at jeg ikke utfører oral på min mann når vi har sex. Kanskje bare én gang i året? Jeg liker oralsex bedre enn noe annet tror jeg. 

Men du gjør akkurat hva du har lyst til. Bare du bestemmer over din kropp. Og en kvinne med selvtillit som setter klare grenser kan også være turn on. 

Anonymkode: 87e8b...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...