Irak Skrevet 4. september 2024 #61 Del Skrevet 4. september 2024 Magwen skrev (2 minutter siden): Var bare en frågå Jeg bare svarer jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #62 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (16 timer siden): Jeg hadde gjort det med glede. Elsker å suge 👅. Bare som forspill eller hele veien? Anonymkode: d26f6...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #63 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Bare som forspill eller hele veien? Anonymkode: d26f6...58c Så lenge han liker det, og syns det er deilig ❤️. Jeg gir meg ikke med det første jeg 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #64 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Så lenge han liker det, og syns det er deilig ❤️. Jeg gir meg ikke med det første jeg 😂. Om teknikken er på plass er det få menn som skulle avbrytte deg Blir du ikke frustrert om det slutter der? Anonymkode: d26f6...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 4. september 2024 #65 Del Skrevet 4. september 2024 Nei. Jeg gjør det kanskje én gang i skuddåret på mannen min. Når jeg får ett innfall. Ville ikke vært sammen med en mann som krever det. Det blir turn-off for meg, og det ville jo ikke fungert for han heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #66 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om teknikken er på plass er det få menn som skulle avbrytte deg Blir du ikke frustrert om det slutter der? Anonymkode: d26f6...58c Jeg tar som regel på meg selv samtidig, eller innimellom for jeg blir veldig kåt av å suge. Teknikk er jo ikke alt. Man må lese kroppsspråk også. Så hjelper det med en god veileder, for vi er jo ulike. Er en dame som er veldig vant til å ta hånd om meg selv kan du si. Det skal mye til før jeg blir frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #67 Del Skrevet 4. september 2024 Nei. Hu jeg bor sammen med har ikke gjort det på mange år. Anonymkode: ff471...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #68 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (7 minutter siden): Jeg tar som regel på meg selv samtidig, eller innimellom for jeg blir veldig kåt av å suge. Teknikk er jo ikke alt. Man må lese kroppsspråk også. Så hjelper det med en god veileder, for vi er jo ulike. Er en dame som er veldig vant til å ta hånd om meg selv kan du si. Det skal mye til før jeg blir frustrert. Du høres ut som drømdamen Ingenting mer opphissende enn en kvinne som suger og leker med seg selv samtidig. Damen leker med en sextoy mens hun gir blowjob. Jeg prøver alltid å vente til hun kommer for å sprute. Utrolig sexy! Det blir litt samspill her Anonymkode: d26f6...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #69 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du høres ut som drømdamen Ingenting mer opphissende enn en kvinne som suger og leker med seg selv samtidig. Damen leker med en sextoy mens hun gir blowjob. Jeg prøver alltid å vente til hun kommer for å sprute. Utrolig sexy! Det blir litt samspill her Anonymkode: d26f6...58c Takk for det 🤗. Jeg gjør så godt jeg kan, for jeg elsker å behage 😂. Samspill er jo bra om man klarer det. Kjenner man hverandre godt, så er det meste mulig tror jeg 🤗. Det gjelder å være løsningsorientert og kreativ 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #70 Del Skrevet 4. september 2024 Gjorde det ikke med eksen , bortsett fra når jeg var full 🙈🙈 var sammen 12 år . Gjør det med glede på typen nå , vet ikke helt hvorfor det er sånn . Anonymkode: 69cd5...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #71 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjorde det ikke med eksen , bortsett fra når jeg var full 🙈🙈 var sammen 12 år . Gjør det med glede på typen nå , vet ikke helt hvorfor det er sånn . Anonymkode: 69cd5...0a4 Kan det ha med hygien å gjøre? Eller er han mer sexy? Anonymkode: d26f6...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #72 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vil dessverre si at om du ikke gjør det, så bør du ikke forvente at forholdet varer så alt for lenge. Anonymkode: 52399...4a1 Slike forventninger mv. er grunnen til at jeg ikke orker menn eller forhold. Ikke rart det blir mange ensomme menn når kvinner har det bedre alene. Anonymkode: 3bc82...925 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2024 #73 Del Skrevet 4. september 2024 Dette stemmer ikke. Jeg liker ikke å bli sugd engang. Det er helt greit å bli sugd,men det stopper der. Og ja,jeg har prøvd forskjellige mennesker. Nei,det kommer ikke ann på hvor god den som suger er. Jeg bare syntes ikke det er noe å hoppe i taket for. Så for meg i ett forhold så trenger jeg ikke å bli sugd i det hele tatt. Jeg er mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #74 Del Skrevet 4. september 2024 Rosa Gnom skrev (4 minutter siden): Dette stemmer ikke. Jeg liker ikke å bli sugd engang. Det er helt greit å bli sugd,men det stopper der. Og ja,jeg har prøvd forskjellige mennesker. Nei,det kommer ikke ann på hvor god den som suger er. Jeg bare syntes ikke det er noe å hoppe i taket for. Så for meg i ett forhold så trenger jeg ikke å bli sugd i det hele tatt. Jeg er mann. Alltid litt artig når noen svarer typ «da vet dem ikke hva dem gjør» «ALLE jeg har sugd har elsket det» osv. Jeg får heller ikke noe ut av å bli sugd. Spiller ingen hvem som gjør det eller hvordan det gjøres. For mer handler det mer om at det ikke er noe jeg tenner på. Anonymkode: bc248...fef 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 4. september 2024 #75 Del Skrevet 4. september 2024 Litt nedslående lesning. Er det så mange som ikke liker oralsex... Jeg elsker å gi. Jeg elsker å motta. Jeg får krysse fingrene for at min neste kjæreste også er sånn 🤞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 4. september 2024 #76 Del Skrevet 4. september 2024 DeLorean skrev (5 minutter siden): Litt nedslående lesning. Er det så mange som ikke liker oralsex... Jeg elsker å gi. Jeg elsker å motta. Jeg får krysse fingrene for at min neste kjæreste også er sånn 🤞 Jeg elsker å gi. Vil ikke motta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #77 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vil dessverre si at om du ikke gjør det, så bør du ikke forvente at forholdet varer så alt for lenge. Anonymkode: 52399...4a1 Det har faktisk ikke noe sammenheng. Har vært gift i 20 år og aldri sugd ham, selv om han hadde ønsket det godtar han at jeg ikke gjør det Anonymkode: 4af78...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #78 Del Skrevet 4. september 2024 Alltid når jeg leser slike tråder blir jeg usikker på hva folk legger i det å suge. Nei jeg bedriver ikke avsuging av min kjære som en løsrevet aktivitet, som tilfredsstillelse av ham og kun tilfredsstillelse av ham. Det kunne faktisk ikke falt meg inn som noe hyggelig aktivitet. En mann som forventet dette hadde fort blitt eks. Jeg er ikke noe sugemaskin/sexleketøy kun for mannens utbytte. Ja jeg suger ham ofte som en del av det at VI har sex. Som forspill, midt i eller som avslutning, alt ettersom. Dette føles absolutt helt naturlig, og jeg nyter det. Så suger jeg? I forhold til hva folk legger i dette altså? Anonymkode: 8c028...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #79 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan dere tenke dere om en mann sa «jeg liker ikke å slikke så gjør det derfor ikke» ? Anonymkode: 8a161...8e7 Min man liker det ikke, og har sagt det til meg. Jeg tenker det er fint at han sier det istedenfor å presse seg til å gjøre noe han ikke vil. Jeg bryr meg ikke om det, klarer meg fint uten. Anonymkode: dbb0b...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #80 Del Skrevet 4. september 2024 DeLorean skrev (14 minutter siden): Litt nedslående lesning. Er det så mange som ikke liker oralsex... Jeg elsker å gi. Jeg elsker å motta. Jeg får krysse fingrene for at min neste kjæreste også er sånn 🤞 Synes ikke det er nedslående. Jeg synes det er greit at folk uttrykker at de ikke liker noe som folk "forventer" at man skal like. Anonymkode: dbb0b...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå