AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #41 Del Skrevet 4. september 2024 Noen smaker dritt uansett, så de sugde jeg ikke. Mannen smaker fantastisk og suger han daglig 😍 Anonymkode: e3f71...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #42 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg er gift. Suger ikke mannen min lenger, men det tok slutt lenge før vi giftet oss da, så ham visste jo hva han gikk til. Jeg suger ikke fordi uansett hva han gjør, så får han ikke vekk lukta av urin fra penis, jeg brekker meg hver gang jeg prøver 😞 Anonymkode: cf969...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #43 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg har aldri sugd, jeg er gift og har vært sammen med mannen i 10 år. Noen liker ikke oral sex, og det er helt greit. Anonymkode: 5e00d...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #44 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg suger ikke. Ingen av oss er særlig fan av oralsex, verken å gi eller å få. Finn deg noen som ikke synes det er noe særlig, så er problemet løst. Er jo litt kjipt hvis den du er med, må leve med å savne det. Anonymkode: dbb0b...dc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #45 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg datet en dame som røyker 20 sigg for dagen. Du kunne se det på tenner å hud at hun hadde røyka fast over mange år. Da jeg tok insj til en BJ satt hun seg på bakbeina og fortalte at hun ikke utførte oralsex fordi hun syntes det var ekkelt🤣🤣🤣 Snakk om selvinnsikt! Hun jeg er sammen med nå sugerør og svelger som om hun elsker det. Diskutert dette med kompiser og kommet frem til at ca 80% av kvinner i forhold suger pikk🤷 men dette er jo høyst diskutabelt... Anonymkode: 53711...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 4. september 2024 #46 Del Skrevet 4. september 2024 Nei. Akkuratt som ikke alle menn slikker i forhold💁♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 4. september 2024 #47 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vil dessverre si at om du ikke gjør det, så bør du ikke forvente at forholdet varer så alt for lenge. Anonymkode: 52399...4a1 Makan til teit trollekommentar 🙈 Er ikke alle menn som er så opptatt av det. Jeg har vært i flere forhold. En av dem var med en som ønsket bj’s nesten hver gang vi skulle ha oss, mens nåværende mann spør aldri om det og fremhever aldri dette når vi snakker om seksuelle preferanser og fantasier. Jeg gjør det likevel uoppfordret av og til, når vi skal kose oss litt ekstra på en lørdagskveld med litt vin og sånt for eksempel, men hadde nok ikke vært noe problem uten dette heller for hans del, gjør det egentlig mest for at jeg tenner på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 4. september 2024 #48 Del Skrevet 4. september 2024 (endret) Min kone gjennom 45 år suger ikke desverre, jeg slikker henne og det setter hun stor pris på. Dette, blant annet, har ført til at jeg søker sex med andre menn hvor vi suger hverandre. Endret 4. september 2024 av lh45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #49 Del Skrevet 4. september 2024 Ikke alle, men bra damer liker å gi nytelse til mannen Anonymkode: 3648f...203 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #50 Del Skrevet 4. september 2024 Saltwatertaffy skrev (24 minutter siden): Makan til teit trollekommentar 🙈 Er ikke alle menn som er så opptatt av det. Jeg har vært i flere forhold. En av dem var med en som ønsket bj’s nesten hver gang vi skulle ha oss, mens nåværende mann spør aldri om det og fremhever aldri dette når vi snakker om seksuelle preferanser og fantasier. Jeg gjør det likevel uoppfordret av og til, når vi skal kose oss litt ekstra på en lørdagskveld med litt vin og sånt for eksempel, men hadde nok ikke vært noe problem uten dette heller for hans del, gjør det egentlig mest for at jeg tenner på det. Dette kjenner jeg meg fint igjen i. Jeg vil aldri ha fremhevet dette, selv om vi heller ikke snakker så mye om seksuelle preferanser/fantasier heller. Jeg kan ikke tvinge henne til det, men det er en slags skrudd form for tillitserklæring og tilbedelse som er vanskelig å sette ord på betydningen av. Det koker vel ned til god dialog kanskje - begriper ikke hvordan en skal begynne på en slik samtale engang. Jaja...poenget mitt uansett var at selv for de mennene som ikke krever for mye ellers er dette nok en bonus mange flere enn de som gir uttrykk for det kunne tenkt seg, meg selv inkludert. Og ja, jeg gjør selvsagt det samme mot min partner. Anonymkode: 776c3...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #51 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg liker ikke å suge, og gjør det dermed heller ikke. Føler dog at jeg er en dårlig kjæreste som ikke gjør dette. Har for meg at alle kvinner i forhold suger mannen sin.. stemmer det? Anonymkode: dc8ea...8d5 Nei det stemmer ikke. Jeg liker heller ikke å suge og gjør det derfor ikke. Anonymkode: bc248...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #52 Del Skrevet 4. september 2024 Vil si det kommer an på totalpakken. Liker hun å motta oralsex? Er det bare denne ene tingen du liker eller er det en generell aversjon mot å gjøre andre ting på soverommet enn sex i misjonærstilling, under dyna, med lyset av? Fravær av suging i seg selv er ingen dealbreaker, det gir meg ikke sååå mye. Det er imidlertid en ganske basic aktivitet ror de fleste, at jeg nok ville vært bekymret for om det lå en generell uvilje til seksuell utfoldelse bak, så jeg hadde kanskje vært skeptisk. Anonymkode: 84982...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #53 Del Skrevet 4. september 2024 lh45 skrev (54 minutter siden): Min kone gjennom 45 år suger ikke desverre, jeg slikker henne og det setter hun stor pris på. Dette, blant annet, har ført til at jeg søker sex med andre menn hvor vi suger hverandre. Håper du bruker prep og oralkondom. Anonymkode: fb465...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #54 Del Skrevet 4. september 2024 48 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det stemmer ikke. Jeg liker heller ikke å suge og gjør det derfor ikke. Anonymkode: bc248...fef Kan dere tenke dere om en mann sa «jeg liker ikke å slikke så gjør det derfor ikke» ? Han hadde blitt harsjelert med og kalt en udugelig egoistisk mann. Anonymkode: 8a161...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #55 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg liker ikke å suge, og gjør det dermed heller ikke. Føler dog at jeg er en dårlig kjæreste som ikke gjør dette. Har for meg at alle kvinner i forhold suger mannen sin.. stemmer det? Anonymkode: dc8ea...8d5 Liker å suge og nyte mannen! Anonymkode: 153b6...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #56 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kan dere tenke dere om en mann sa «jeg liker ikke å slikke så gjør det derfor ikke» ? Han hadde blitt harsjelert med og kalt en udugelig egoistisk mann. Anonymkode: 8a161...8e7 Dummeste jeg har hørt på lenge. Selvsagt er det helt greit å sette grenser for hva man ønsker å gjøre, uavhengig av kjønn. Jeg er da virkelig ikke interessert i at partner skal utføre oralsex på meg hvis vedkommende ikke liker det. Anonymkode: 05d6d...d90 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #57 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan dere tenke dere om en mann sa «jeg liker ikke å slikke så gjør det derfor ikke» ? Han hadde blitt harsjelert med og kalt en udugelig egoistisk mann. Anonymkode: 8a161...8e7 Selvfølgelig kan jeg tenke meg det. Jeg har da også hatt kjæreste som ikke likte å utføre oralsex. Spiller ingen trille for meg. Jeg er ikke avhengig av en konkret seksuell handling for å være tilfredstilt. Det er heldigvis ikke min mann heller. Han har levd helt fint med meg i 21 år uten blow Jobs. Anonymkode: bc248...fef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 4. september 2024 #58 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dummeste jeg har hørt på lenge. Selvsagt er det helt greit å sette grenser for hva man ønsker å gjøre, uavhengig av kjønn. Jeg er da virkelig ikke interessert i at partner skal utføre oralsex på meg hvis vedkommende ikke liker det. Anonymkode: 05d6d...d90 Samme her. Skjønner ikke hvilken glede det skulle gitt meg å motta BJ av en som gjør det for å være snill, men egentlig ikke liker det. For meg høres det bare stusselig ut. Siste jeg vil er å ha sex med en som gjør det for «å være snill». Toppen av stusselighet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #59 Del Skrevet 4. september 2024 Traktor skrev (14 timer siden): Så får meg noe helt annet når jeg leste trådtittelen. Jeg også! Var klar for å svare at jada, jeg suger på å være i forhold... 😂 Anonymkode: c8a69...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 4. september 2024 #60 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (11 timer siden): Det har ikke du noe med. Var bare en frågå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå