Gå til innhold

Suger alle kvinner i forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å suge, og gjør det dermed heller ikke. Føler dog at jeg er en dårlig kjæreste som ikke gjør dette. Har for meg at alle kvinner i forhold suger mannen sin.. stemmer det?

Anonymkode: dc8ea...8d5

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver person har sine egne grenser og preferanser, og det er helt greit å ikke gjøre noe du ikke liker. Å føle seg som en dårlig kjæreste på grunn av dette, er bare dumt. Jeg gjør det med glede, men det betyr ikke at alle må gjøre det for å være en god kjæreste. Et forhold handler om respekt og å finne ut hva som fungerer for dere, ikke om å følge en myte eller uskreven regel.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dessverre si at om du ikke gjør det, så bør du ikke forvente at forholdet varer så alt for lenge.

Anonymkode: 52399...4a1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 jeg har verken sugd tidligere mann eller den nåværende, det gikk og går fint. Mange år med begge. Aldri vært noe særlig tema. 

Anonymkode: c93d5...4dd

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg liker ikke å suge, og gjør det dermed heller ikke. Føler dog at jeg er en dårlig kjæreste som ikke gjør dette. Har for meg at alle kvinner i forhold suger mannen sin.. stemmer det?

Ja, jeg suger de jeg er i forhold med, så lenge de går ned på meg. Gidder ikke de så gidder ikke jeg heller, men da kommer vi heller aldri til å bli et par.

Anonymkode: ce240...d79

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg sugde ikke exen min. Men jeg suger nå, det var jo rett å slett han det var noe feil på. Nå elsker jeg å suge. 

Anonymkode: 65ec6...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er absolutt ikke en dårlig kjæreste. Ingen skal utføre seksuelle handlinger de ikke egentlig ønsker. I et sunt og godt forhold vil dette bli respektert og støttet. Det er nok av andre seksuelle aktiviteter dere kan gjøre, som begge setter pris på. Sexlivet kan ikke bare handle om -en- ting.

Det stemmer nok heller ikke at alle kvinner suger mannen. Det er nok ganske vanlig, men det er langt mellom at noe er ganske vanlig til å kunne hevde at alle gjør det. Alle drar for eksempel ikke på utenlandsferie ... selv om det virker sånn når man ikke har råd til det selv. Sånn er det med oralsex også.

Det er heller ikke noe krav om at du må suge for at han skal slikke deg. Et godt sexliv er ikke en transaksjon eller et nullsum-spill. Det er helt innafor å få noe, uten å gi det samme tilbake. Et eksempel: man gir ikke den samme tingen i julegave til alle ... man gir ikke engang en gave for den samme krone-verdien til alle; man gir en gave man har lyst til å gi OG som tror mottakeren vil sette pris på.

Uansett er dette en ting du og dere burde snakke om. Luft tankene dine til ham og forstå hverandres synspunkter, ønsker og grenser. Det kan fort vise seg at partneren din faktisk ikke verdsetter en blowjob så høyt som du kanskje tror. Eller at han absolutt ikke er keen på ideen at du skal suge han selv om du ikke liker det. Et godt sexliv handler mest av alt om god kommunikasjon og gjensidig respekt og forståelse... ikke pity blowjob.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde ikke det før, men gjør det i mitt nåværende forhold og elsker å se og høre ham nyte det ❤️ 

Anonymkode: b9466...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vil dessverre si at om du ikke gjør det, så bør du ikke forvente at forholdet varer så alt for lenge.

Dustekommentar. Nei, ikke alle liker og gi. Ikke alle liker å få.

Anonymkode: 683ea...865

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke litt rart og stusselig om en enkelt ting, en blowjob, totalt overskygger alt annet ved personen man er sammen med? En vekt med alt personen er, alt dere sammen er, alt dere kan gjøre på ene skål ... og en blowjob i den andre.

Det er selvsagt innafor å verdsette blowjob mer alt annet i livet til sammen. Men da er kanskje en sugemaskin kanskje like greit? Slippe alt det andre og gå 100% blowjob.

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hæ??!!! 

Alle liker ikke oralsex, å gi eller å få. Jeh blir faktisk provosert av at dette er noe som blir tatt for gitt. For ikke snakke om at andre tar for gitt og dømmer andres forhold. 

Jeg var gift i mange og tjue år. At vi skilte oss har absolutt ingenting med oralsex å gjøre. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør ikke det. Da er jeg full for å si det slik. Jeg liker ikke å gjøre det. Og det er han fullstendig klar over. Han har aldri klaget. Jeg gjør mye annet i senga. 

Anonymkode: 4affb...bb7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hm... sugde aldri min eksmann. Vi var sammen i 25 år, og det var jeg som gikk. 

Anonymkode: dc54f...198

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes årsak har en del å si. Suger man ikke pga dårlige opplevelser i fortiden betyr det jo at fortid ikke er fortid. Da bør man kanskje jobbe med seg selv, litt som menn som søker jomfruer. Men om det derimot er noe man ikke hadde likt uansett så er det helt greit 

Ikke gjør noe du ikke takler

Endret av Majer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å suge han, gjør det for egen glede og nytelse 🥰

Anonymkode: 9ede8...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en dealbreaker for meg. Å bli sugd er kanskje det beste jeg vet. 

Anonymkode: cb65a...34f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det med min første eks. Men han jeg var sammen med nå sist (nå eks) gjorde jeg det ikke. Han var ikke så opptatt av sex, så da så jeg ikke poenget med å utføre oralsex på han... Han er også temmelig hårete nedentil, noe som også gjorde det uaktuelt for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er en dealbreaker for meg. Å bli sugd er kanskje det beste jeg vet. 

Anonymkode: cb65a...34f

Har aldri pult du da med andre ord

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...