AnonymBruker Skrevet 3. september #21 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er idiotisk og lett å gjennomskue, Anonymkode: 6f91c...74e Så du syns ikke det er det minste interessant at det er stokkmaur der? Anonymkode: 37cba...8ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #22 Del Skrevet 3. september Jobber som megler, og kan fortelle at det "alltid" er en sånn kunde på visning. Det er helt vanlig og de fleste oppegående kunder gjennomskuer denne taktikken. Anonymkode: 55c2e...c0e 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #23 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du syns ikke det er det minste interessant at det er stokkmaur der? Anonymkode: 37cba...8ee Sånt er uansett være opplyst om i egenerklæringen. Det er et eget felt for akkurat insekter og skadedyr der. Hvis en idiot står på visning og brauter i vei om stokkmaur som hun har oppdaget, så lurer jeg på hvor lite smart den personen egentlig er. Vi andre leste om det på forhånd i papirene. Anonymkode: 893ba...9dd 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #24 Del Skrevet 3. september 🤣🤣 Anonymkode: 645f1...827 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3. september #25 Del Skrevet 3. september Jeg tenker at visning er en fin plass å ta opp reelle feil og mangler, om du faktisk lurer på noe angående de. Som oftest står jo alt i rapporten, men noen spørsmål kan man jo ha likevel. Man merker fort om folk er oppriktig interessert eller bare vil påpeke feil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #26 Del Skrevet 3. september Jeg prøvde å ødelegge ved å informere om mus i bygget som de unngikk å skrive om i papirene. Jeg tapte allikevel budrunden. 😝 Anonymkode: 88aa1...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opptatt Skrevet 3. september #27 Del Skrevet 3. september Heit enig med TS, eg gjør det samme når eg treffer damer, påpeker alle feil med ho så eg får ha ho i fred😀😀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3. september #28 Del Skrevet 3. september Dette er klassisk oppførsel av folk som tror de er geniale men så fremstiller de seg selv som idioter. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #29 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sånt er uansett være opplyst om i egenerklæringen. Det er et eget felt for akkurat insekter og skadedyr der. Hvis en idiot står på visning og brauter i vei om stokkmaur som hun har oppdaget, så lurer jeg på hvor lite smart den personen egentlig er. Vi andre leste om det på forhånd i papirene. Anonymkode: 893ba...9dd Det sto ikke noe om veps der jeg var på visning i sommer, selv om det var helt tydelig vepsebol på verandaen. Burde jeg holdt kjeft, eller burde jeg spurt megler om det? Der er ofte at ikke hver eneste minste lille detalj står skrevet... Jeg spør selvsagt om f.eks mygg når det står myggmaskiner i hagen som det ikke er opplyst om. Du må gjerne kalle meg gjerne idiot, men jeg er ikke så naiv at jeg tror absolutt alt står oppført i egenerklæringen... Anonymkode: 9f3bf...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #30 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det sto ikke noe om veps der jeg var på visning i sommer, selv om det var helt tydelig vepsebol på verandaen. Burde jeg holdt kjeft, eller burde jeg spurt megler om det? Der er ofte at ikke hver eneste minste lille detalj står skrevet... Jeg spør selvsagt om f.eks mygg når det står myggmaskiner i hagen som det ikke er opplyst om. Du må gjerne kalle meg gjerne idiot, men jeg er ikke så naiv at jeg tror absolutt alt står oppført i egenerklæringen... Anonymkode: 9f3bf...5ca Jeg spør ofte også megler om fugler hvis seg ser noen fly utenfor. Samme hvis det regner den dagen jeg er på visning. Det er viktig å påpeke viktige feil og mangler for å virke smart og reflektert. Anonymkode: 99e6b...888 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #31 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er på jakt etter ny bolig. På fellesvisning kan jeg godt ta opp med megler (helst) mens andre hører det om "feil" jeg finner. Som feks om jeg ser stokkmaur, noe er skjevt dårlig plassering av varmepumpe, bobler i maling utvendig, vond lukt, osv. Dette er bevisst fra min side, for kanskje det kan påvirke de andre til å ikke by på boligen. Er dette forkastelig, eller helt innafor? Ja, jeg ødelegger kanskje får at selger ikke får maks for boligen, men så er det jo sannheten jeg påpeker. Synspunkter? Anonymkode: 9664c...bc8 Du ødelegge på sikt ditt gode navn og rykte. Meglere snakker sammen, de er ikke dumme. I verste fall vil megler anbefale selger å ikke selge til deg, det skjedde da vil solgte en leilighet for en del år siden. Et salg handler ikke bare om å få mest mulig for salgsobjektet. Lurer nesten på hvor korttenkt du er eller om du er ute etter å skape debatt med tråden din? Anonymkode: cf75f...e12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #32 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du ødelegge på sikt ditt gode navn og rykte. Meglere snakker sammen, de er ikke dumme. I verste fall vil megler anbefale selger å ikke selge til deg, det skjedde da vil solgte en leilighet for en del år siden. Et salg handler ikke bare om å få mest mulig for salgsobjektet. Lurer nesten på hvor korttenkt du er eller om du er ute etter å skape debatt med tråden din? Anonymkode: cf75f...e12 Mener du at megler frarådet dere å selge til en bestemt, navngitt person som deltok i budrunde? Høres meget spesielt ut! (Har selv jobbet i meglerbransjen i årevis). Anonymkode: d144d...f34 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #33 Del Skrevet 3. september Haha! Var på visning med en kompis som er ganske klovn en gang, han startet med å dunke i veggen"ja her er det skjeivt ja! og ska'kke hørres sånn ut, her lukter det ASBEST! Hva var det, var det en gremlin som løp over gulvet?". Han bare køddet sånn åpenbart da, køddet med sånne typer som deg, or vi kjenner dere og gjennomskuer dere😂 Men synes ikke det er noe feil å stille megler spørsmål, også de kritiske, det er jo nærmest poenget med visning. Så jeg har jo - uten at det er taktikk - endt opp med å gjerne påpeke noen feil og mangler i andres påsyn, det er jo noe som kan skje når man har flere ting man lurer på før kjøp. Men å være en sånn type som han kompisen min parodierte, det kan bli litt latterlig. Anonymkode: f3274...455 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #34 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 16.23): Helt innafor. Dersom eier og megler har satt prisen med forbehold at kjøper er en inkompetent idiot (altså ikke oppdager eller gjør seg bry for å oppdage feilene) så får det stå for deres regning. Den normalt oppegående kjøper uten kompetanse på å oppdage feil og mangler får selvsagt boligen gjennomgått v en med slik kompetanse. Dersom hen ikke tar seg det bryet får det stå for deres regning. At du utnytter andres inkompetanse og/eller underslag av opplysninger til egen fordel? Tommel opp. Samfunnet ville vært et mye bedre sted om vi alle utnyttet idioti hver gang vi støtte på den. For du påvirker jo ikke den normalt oppegående kjøper, ts. Du påvirker kun segmentet som er inkompetent. Anonymkode: fe848...82d Det er likevel idiotisk å oppføre seg på en sånn måte at man skal "skremme" andre med overdrivelser og syk oppførsel! Anonymkode: 92d14...75a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #35 Del Skrevet 5. september Du er ekkel, TS! Anonymkode: 92d14...75a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #36 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 21.01): Det sto ikke noe om veps der jeg var på visning i sommer, selv om det var helt tydelig vepsebol på verandaen. Burde jeg holdt kjeft, eller burde jeg spurt megler om det? Der er ofte at ikke hver eneste minste lille detalj står skrevet... Jeg spør selvsagt om f.eks mygg når det står myggmaskiner i hagen som det ikke er opplyst om. Du må gjerne kalle meg gjerne idiot, men jeg er ikke så naiv at jeg tror absolutt alt står oppført i egenerklæringen... Anonymkode: 9f3bf...5ca Veps faktisk 🤣 De forsvinner uansett til høsten. Eventuelt må man kjøpe litt gift. Ikke akkurat noe som forringer verdien av en bolig. Du har vel tenkt å bo der mer enn en sesong? Anonymkode: b0e59...f54 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 5. september #37 Del Skrevet 5. september Det er så barnslig, og hvorfor skal du ha boligen da når du er så misfornøyd? Blir som de idiotene som spammer alt mulig for å spolere et salg på Facebook. Det er bedrevitere som bare skal ødelegge for andre og har ikke tenkt å kjøpe. Da er du et muntlig nettroll. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #38 Del Skrevet 5. september Sånne tullinger har jeg også møtt på visninger. De er veldig lette å gjennomskue og kan ikke tenke meg noen går på "taktikken" deres. Var på en visning med en venninne for noen år siden med noen som høylytt holdt på slik. Klarte ikke å dy meg og skrøt like høyt og uhemmet av huset som de prøvde å snakke det ned. Endte med latter og god stemning på visningen for oss andre. Huset gikk forresten godt over takst og til noen andre enn tullingene. Anonymkode: b0e59...f54 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #39 Del Skrevet 5. september Jeg ville tenkt at du prøver å prute på prisen.. Anonymkode: 0394c...975 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #40 Del Skrevet 5. september Dette har jeg også sett på visning, så utrolig pinlig😳 veldig lett gjennomskuelig. Anonymkode: affda...bdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå