Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2024 #1 Del Skrevet 3. september 2024 Pranks som det heter. Hyler og skriker og kaster du deg selv, ting du holder og maten du lager vegg i mellom fordi du faktisk blir skremt og en øyeblikkelig reaksjon må ut? Jeg har sett mange av dem nå og må vel si at jeg tror på reaksjonene jeg ser, men forstår dem ikke helt. Jeg har aldri hatt slike reaksjoner noen gang. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirstrimmel Skrevet 3. september 2024 #2 Del Skrevet 3. september 2024 Det er vel bare folk som lager videoer for likes som gjør det - tror ikke et øyeblikk på at ikke alt er planlagt og "regissert" i sånne videoer. Når det er sagt - jeg er veldig skvetten og kan godt skrike til om jeg skvetter, men jeg kaster ikke vannmuggen ut av vinduet av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 Hyler aldri, men kaste ting har jeg vel gjort. Anonymkode: 7f78d...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg reagerer slik som i filmene, og jeg kjenner flere som gjør det samme Anonymkode: 21e96...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 3. september 2024 #5 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg gjør ikke, men svigermor reagerte veldig kraftig..... Men mer høylydt enn å kaste ting rundt seg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 3. september 2024 (endret) Husker denne videoen fra tv og forstår det ikke. https://www.nrk.no/video/lettskremte-basse_91207 og denne her... https://www.tv2.no/video/underholdning/klarer-du-aa-se-denne-uten-aa-le-truls-tar-med-lettskremte-basse-paa-spoekelsestur/976394/ Endret 3. september 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 Uff, ja. Jeg skvetter så jeg hopper bakover, har falt noen ganger, kan slå eller dytta folk bort hvis det kommer for nært, og hvis jeg holder noe kaster jeg det fra meg. Har sagt til de som kjenner meg at de ikke må skvette meg, både fordi jeg og de kan skade seg, og aller mest fordi jeg blir så uregulert og bruker flere timer på å lande igjen, og får smerter i hele kroppen. Anonymkode: 0699f...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #8 Del Skrevet 3. september 2024 Det gir jo også mening rent evolusjonært, hvis det var skadedyr eller rovdyr som kom i en fart er det jo viktig å agere raskt fysisk. Anonymkode: 0699f...87a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. september 2024 #9 Del Skrevet 3. september 2024 Her i familien hadde vi vært godt egnet for slike filmer. Vår datter kunne vært fotograf, for hun er den eneste som ikke reagerer voldsomt. Hender at jeg har vært redd for at reaksjoner på å bli skremt kan medføre at noen skader seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #10 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg skriker skikkelig hvis jeg skvetter. Jeg har også flere ganger blitt forvandlet til karatemester, inkludert skrik, når jeg har vandret inn i spindelvev. Også skvatt jeg skikkelig av lynet en gang, og tenkte etterpå at det skulle jeg hatt bilde av, for den stillingen jeg inntok var episk. Anonymkode: fe290...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #11 Del Skrevet 3. september 2024 Nei, jeg rykker til (en gang) også stivner jeg Anonymkode: 950b0...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå