AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 hei! Ville ha noen råd fra alle her. Jeg er ikke fra Norge, men har bodd her ett år. Jeg møtte denne jenta på en bar 17. mai. Hadde en flott tid, og det endte med at hun kom over. Vi hadde ikke sex, men alt annet og bare en flott tid. Siden den gang har vi bare møttes to ganger. Dette er fordi hun dro over til Harstad for sommeren, og jeg var på ferie. Problemet er at hun egentlig aldri sender meg tekstmeldinger først, men er ivrig etter å snakke i telefonen når jeg sender henne en melding. Denne oppførselen har gjort meg forvirret. Jeg nekter å sende henne en tekst lenger, for ærlig talt er jeg sliten, og usikker på om dette er et tegn på uinteresse eller er noe annet. Har dere noen råd? Takk! Anonymkode: dbb12...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Føler man seg forvirret, så er det som oftest fordi den andre personen ikke er så veldig interessert dessverre. Anonymkode: d38e0...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 Om dere bare har møttes to ganger siden mai i fjor og dere hovedsaklig prater på tlf så virker det som at hun ser på deg som en venn hun kan prate med innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 Hun er nok ikke interessert, men hun tør ikke si dette og derfor bare svare når du tar initiativ. Mitt råd er å ikke kontakte henne og se om hun tar initiativ. Anonymkode: 0f1bb...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Del Skrevet 3. september 2024 Er det flørting eller bare skravling? Bor dere i nærheten av hverandre? Anonymkode: b7936...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Del Skrevet 3. september 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er nok ikke interessert, men hun tør ikke si dette og derfor bare svare når du tar initiativ. Mitt råd er å ikke kontakte henne og se om hun tar initiativ. Anonymkode: 0f1bb...abe Eller tolker han som en venn🤷🏻♀️ Anonymkode: 65e0b...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er nok ikke interessert, men hun tør ikke si dette og derfor bare svare når du tar initiativ. Mitt råd er å ikke kontakte henne og se om hun tar initiativ. Anonymkode: 0f1bb...abe Spekteret av mulige relasjoner mellom to mennesker er ikke begrenset til «pule». Vi er ikke i incel-land nå, men i virkeligheten. De møttes ute, de pratet, de var vennlige. De har hatt sporadisk men hyggelig kontakt. Hun svarer, ergo er hun interessert i en relasjon til ts. Men hun er også et selvstendig menneske, så hennes ønske om relasjon og ts sitt ønske om relasjon behøver ikke være sammenfallende. Ts sitt ønske er ikke fasit for henne. Hun «lurer» han ikke bare fordi hun har egne ønsker og planer. Det er bare - helt normal adferd. Anonymkode: 87496...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #8 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Spekteret av mulige relasjoner mellom to mennesker er ikke begrenset til «pule». Vi er ikke i incel-land nå, men i virkeligheten. De møttes ute, de pratet, de var vennlige. De har hatt sporadisk men hyggelig kontakt. Hun svarer, ergo er hun interessert i en relasjon til ts. Men hun er også et selvstendig menneske, så hennes ønske om relasjon og ts sitt ønske om relasjon behøver ikke være sammenfallende. Ts sitt ønske er ikke fasit for henne. Hun «lurer» han ikke bare fordi hun har egne ønsker og planer. Det er bare - helt normal adferd. Anonymkode: 87496...603 Hvor skriver jeg om "pule"? Og for et dumt svar som sa "Vi er ikke i celleland nå, men i virkeligheten." hva har det med svaret mitt å gjøre? Og for et merkelig kommentar "Vi er ikke i celleland nå, men i virkeligheten." hva har det med svaret mitt å gjøre? Anonymkode: 0f1bb...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 3. september 2024 #9 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): hei! Ville ha noen råd fra alle her. Jeg er ikke fra Norge, men har bodd her ett år. Jeg møtte denne jenta på en bar 17. mai. Hadde en flott tid, og det endte med at hun kom over. Vi hadde ikke sex, men alt annet og bare en flott tid. Siden den gang har vi bare møttes to ganger. Dette er fordi hun dro over til Harstad for sommeren, og jeg var på ferie. Problemet er at hun egentlig aldri sender meg tekstmeldinger først, men er ivrig etter å snakke i telefonen når jeg sender henne en melding. Denne oppførselen har gjort meg forvirret. Jeg nekter å sende henne en tekst lenger, for ærlig talt er jeg sliten, og usikker på om dette er et tegn på uinteresse eller er noe annet. Har dere noen råd? Takk! Anonymkode: dbb12...485 Hun er ikke interessert. Kanskje hun er veldig høflig og redd for å såre deg når du tar kontakt. Ikke send henne flere meldinger med mindre hun kontakter deg først neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #10 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg er kanskje uenig med de andre her. Kan det være at hun er litt beskjeden eller litt old fashion når det gjelder kontakt ? Du forteller at hun er ivrig når dere er på tlf? Noen av oss liker bedre å prate enn å tekste. Jeg vil oppfordre deg til å ta en prat med henne og spørre høflig om hun er interessert i å bli bedre kjent , face to face ? Få en god og fortrolig samtale der dere begge sagt om der er åpning for noe mere ❤️ Anonymkode: 54001...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå