AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Del Skrevet 2. september Har de fortsatt leker innendørs og bruker disse, eller er det noe man har kun når de er små? Anonymkode: 9fede...03f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Del Skrevet 2. september Mamma har en seniorhund. Han har et ihjeltygd bamse han har hatt fra da han var valp. Han labber etter den hvis den kastes, men han lukter på den, og så legger han seg ned og vasker den. Han elsker den bamsen, men han leker ikke med den mer. Bare tar seg omsorgsfullt av den. Anonymkode: b5b0b...e99 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 2. september #3 Del Skrevet 2. september Har en på 13 som fortsatt liker å hente ball 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Del Skrevet 2. september Leker er fint, uansett alder på hunden. Kan fortelle at en av hundene familien har hatt fikk med seg sin røde ball i graven (han ble begravd et sted på foreldrene mine sin eiendom). Den ballen var det beste han hadde, og den ble med ham når han døde. Anonymkode: 98d11...9c3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 2. september #5 Del Skrevet 2. september Golden ret, 6 år, leker med alt vi gidder å kaste til han som han kan hente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 2. september #6 Del Skrevet 2. september Det gjør man akkurat som man vil. Hunden min har hatt leker tilgjengelig inne bare mer og mer med årene. Når hun var yngre la jeg dem gjerne vekk iløpet av dagen fordi hun maste om lek og ikke roet seg ned. I disse dager er det ikke hver dag hun har de i munnen engang. Men innimellom holder hun på med ballen sin i kanskje 10 minutter, og jeg ser ingen grunn til å nekte henne den gleden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Del Skrevet 2. september Min lekte med lekene sine til sine siste dager, hadde en kurv i stuen full av leker, og hun var igjennom mange av dem i løpet av en dag. Anonymkode: eaf0c...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 3. september #8 Del Skrevet 3. september Vår hund er ni år å tømmer daglig lekekassen. Hun må ha leke i munnen når det kommer noen inn døra å noen ganger kommer hun med leker som vi må kaste eller ha en liten drakamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 3. september #9 Del Skrevet 3. september Mine hunder (6 og 12 år) eeeelsker leker! I såpass stor grad at vi ikke har noen leker inne i det hele tatt... Det tar helt overhånd og blir bare stress, så inne er lekefri sone hos oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 3. september #10 Del Skrevet 3. september har en på 10 år og han leker masse med lekene sine. Både med oss og alene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #11 Del Skrevet 3. september Min har ikke leker tilgjengelig. De er forbeholdt trening, da får han virkelig en ekstra boost. Han elsker å leke, men lek over tid fører også til stress, så vi begrenser det til trening/vanskelige passeringer. Anonymkode: 3ce91...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #12 Del Skrevet 3. september Min får leke når det er leketid og koser seg med den, men vi kan ikke ha leker liggende fremme hele tiden fordi han blir stresset av det og ikke klarer å roe seg hvis det alltid er noe tilgjengelig. Jeg tenkte ikke like langt med forrige hund og den hadde alltid leker fremme og lekte helt til vi satte oss i bilen og tok den siste tyren til dyrlegen, på tross av alvorlig sykdom. Anonymkode: 94805...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. september #13 Del Skrevet 3. september Nei,ikke noe særlig 😊 Han er 14 år gammel 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirstrimmel Skrevet 4. september #14 Del Skrevet 4. september Den ene har alltid vært glad i leker, og er det fortsatt - særlig nye! Den andre er middels interessert, men dreper gjerne leker som piper. Begge er seniorer på 10 år ++ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå