AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #21 Del Skrevet 4. september 2024 Innlegget og responsen viser bare hvor einspora og egoistiske vi blir. Er sånn o tiden etter korona Anonymkode: 161e6...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #22 Del Skrevet 4. september 2024 Folk liker å kalle det realitetsorientering og å miste sin naivitet. Jeg vil heller kalle det en blanding av å bli blasert og desillusjonert, samtidig som man ikke lenger henger helt med i tiden. Jeg kjenner på det samme som deg, men forsøker jobbe mot at dette gæmlis-innstinktet får ta over. Når var det sist gang verden beveget seg videre i riktig retning, historisk sett og hvem sto bak? Det var iallfall ikke gamle, konservative gubber og kjerringer med mistro og avsky mot sine medmennesker. Anonymkode: ed9aa...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #23 Del Skrevet 4. september 2024 Vi kan ikke ta i mot flere flyktninger fra enkelte land når vi tydeligvis ikke klarer å integrere dem. Dette er på vår kappe. Veldig trist, men sånn er realiteten. Vi må stoppe før det blir ennå verre Sverige-tilstander. Anonymkode: 70000...dfb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 4. september 2024 #24 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 20.46): Når jeg satte meg ned og var helt ærlig med meg selv blir jeg nesten skremt av mine egne holdinger og tanker. Hva har skjedd med meg de siste årene liksom? Du har blitt mentalt lat 🙂 Litt satt på spissen, men poenget er at du har havnet i det mentale bildet at det finnes enkle løsninger. Det er naturlig når man begynner å erkjenne at politikere sliter med å ta kontroversielle beslutninger, og man prioriterer å IKKE gjøre noe. Rusproblemene i Bergen er politisk valgt: dette er ikke noe som har oppstått nå, det er i alle fall 40 år med manglende samfunnsutvikling. Samme med kriminaliteten. Det at vi NÅ primært har innvandrere i det kriminelle miljøet, er bare fordi det er de som nå er i den sosioøkonomiske sonen og bor i de utsatte områdene. Det er knapt 20 år siden de alle var etnisk norske. Og det vet alle bergensere når vi tenker to tanker. Men vi blir lei av å se at ting ikke blir bedre, fordi politikere og velgerene har ikke lyst å gjøre noe. Og da blir det enkleste pistol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå