Aristoteles Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 De siste gangene jeg har bodd der (flere steder i Norge) så har baconet vært overstekt, syltynt og fryktelig salt. Det ser ikke engang ut som bacon, men uformelige brune kvister. Why??! Byttet leverandør? Er det sånn bacon er på hotell overalt nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Pleier ikke bo på Scandic, men kjenner igjen beskrivelsen av det kvist-lignende baconet fra andre hoteller. Ikke bare baconet spares det inn på, men eggerøra er som regel ikke av ekte egg, i alle fall smaker det ikke slik. Eplejus/appelsinjus som er halvt vann, osv. Anonymkode: a5195...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 De fleste reiser ikke på hotellet fordi det har godt bacon eller riktig egg, så tror nok de prøver å spare inn slik at sjefen kan få seg noen millioner ekstra i bonus og fallskjerm. Anonymkode: 323e2...fa8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 Scandic har lenge hatt det der. Tror det er en type sunnere bacon. Thon har ordentlig bacon 😊 Anonymkode: 780b1...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): De fleste reiser ikke på hotellet fordi det har godt bacon eller riktig egg, så tror nok de prøver å spare inn slik at sjefen kan få seg noen millioner ekstra i bonus og fallskjerm. Anonymkode: 323e2...fa8 Mange velger nok Scandic Nidelven når de er i Trondheim nettopp grunnet nydelig frokost Anonymkode: 3bfb5...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 5. september 2024 #6 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Scandic har lenge hatt det der. Tror det er en type sunnere bacon. Thon har ordentlig bacon 😊 Anonymkode: 780b1...b24 De Scandic-hotellene jeg har vært på i det siste har hatt ordentlig bacon i tillegg til kalkun-"bacon". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Del Skrevet 5. september 2024 Sist jeg sjekket skulle bacon vær tynt og sprøtt ikke tykt og soggy Anonymkode: e32c6...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 5. september 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sist jeg sjekket skulle bacon vær tynt og sprøtt ikke tykt og soggy Anonymkode: e32c6...423 Tynt og sprøtt er greit. Noe som er som syltynt og ihjelstekt svinefilet, er ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 5. september 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Scandic har lenge hatt det der. Tror det er en type sunnere bacon. Thon har ordentlig bacon 😊 Anonymkode: 780b1...b24 Prøver Thon neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pleier ikke bo på Scandic, men kjenner igjen beskrivelsen av det kvist-lignende baconet fra andre hoteller. Ikke bare baconet spares det inn på, men eggerøra er som regel ikke av ekte egg, i alle fall smaker det ikke slik. Eplejus/appelsinjus som er halvt vann, osv. Anonymkode: a5195...838 Eggerøren er laget på egg, men når den tilberedes i dampovn (som den gjøres på de fleste hoteller grunnet mengde), blir det ganske smakløst og ser nesten ut som eggestand. Anonymkode: 1201c...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #11 Del Skrevet 5. september 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: De fleste reiser ikke på hotellet fordi det har godt bacon eller riktig egg, så tror nok de prøver å spare inn slik at sjefen kan få seg noen millioner ekstra i bonus og fallskjerm. Anonymkode: 323e2...fa8 Når jeg skal reise og dermed velge hotell, så er maten absolutt en del av det jeg vurderer, jo! Er en stund siden jeg har vært på Scandic nå, kan ikke si jeg har lagt merke til noe spesielt, men skal være obs neste gang Anonymkode: 6f2e6...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #12 Del Skrevet 5. september 2024 Irriterer meg mer over senere innsjekking. Nå er det først kl 16, men utsjekking forblir kl 12. Skulle også gjerne hatt hatt mulighet for å bestille rom UTEN frokost til lavere pris. Anonymkode: aeea5...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå