AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #21 Del Skrevet 2. september 2024 Fordi stringtrusene kun er laget for helt unge som ikke har nådd den alderen at ting begynner å synke litt ned og litt ut. Og idealet er å omtrent ikke ha noe underliv i det hele tatt 🙈 Blås i stringtrusene og gå med det du føler er komfortabelt! Jeg hadde aldri orket å gå med string - de passet ikke i ungdommen heller 😁 Anonymkode: 6f3bd...d65 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #22 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har begynt å bruke stringtruser igjen 🤠🤩 Anonymkode: 8b047...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #23 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har stringtruser i str M fra Cubus og Hennes og Mauritz, og jeg har de ikke på meg feil vei😃 for det er jo nesten bare en smal stoffstreng bak. Er slank og har lite fett på kroppen Ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Hva hvis du skyver dem lenger bak? De blir jo bredere og bredere foran og jeg merker også dette problemet hvis jeg skyver mine for langt frem. Noen av mine er det nok meningen at skal gå ganske langt ned foran, liksom en v nedover mens de er høye nok til ikke å vise sprekk bak. Anonymkode: 75355...df9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #24 Del Skrevet 2. september 2024 Det her kommer veldig an på trusene. Jeg har noen som passer meg perfekt, mens noen er veldig smale foran. Så her er det store variasjoner. Anonymkode: 17a3a...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #25 Del Skrevet 2. september 2024 Tok på meg de jeg kjøpte i dag og de var bredere foran faktisk, men de hadde smalere stoff bak som går inn i rumpen og det er ubehagelig😬 Blir dere vant til å ha noe inni rumpesprekken hele tiden? ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #26 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tok på meg de jeg kjøpte i dag og de var bredere foran faktisk, men de hadde smalere stoff bak som går inn i rumpen og det er ubehagelig😬 Blir dere vant til å ha noe inni rumpesprekken hele tiden? ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Vet du ikke svaret på det selv? Anonymkode: bd2ef...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #27 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vet du ikke svaret på det selv? Anonymkode: bd2ef...d3b Hvorfor spør du meg om det? Jeg blir aldri vant til å ha stoff i sprekken. Ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #28 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tok på meg de jeg kjøpte i dag og de var bredere foran faktisk, men de hadde smalere stoff bak som går inn i rumpen og det er ubehagelig😬 Blir dere vant til å ha noe inni rumpesprekken hele tiden? ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Ja Anonymkode: 9d705...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #29 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tok på meg de jeg kjøpte i dag og de var bredere foran faktisk, men de hadde smalere stoff bak som går inn i rumpen og det er ubehagelig😬 Blir dere vant til å ha noe inni rumpesprekken hele tiden? ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Begynner ærlig talt å lure litt på deg... Hvis dette ikke bare er en av de underlige "fisketrådene" fra en viss mannsperson her inne, så kan du vel bare kjøpe deg vanlige truser som er behagelige å gå med? Hvorfor skal du absolutt gå med undertøy som ikke er behagelig for deg? Anonymkode: 6491f...a30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 3. september 2024 #30 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Begynner ærlig talt å lure litt på deg... Hvis dette ikke bare er en av de underlige "fisketrådene" fra en viss mannsperson her inne, så kan du vel bare kjøpe deg vanlige truser som er behagelige å gå med? Hvorfor skal du absolutt gå med undertøy som ikke er behagelig for deg? Anonymkode: 6491f...a30 Helt enig. Det tydeligvis en liten gjeng på KG som holder slike tråder i gang, enten pga morbid humor eller pga avvikende preferanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #31 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Fordi stringtrusene kun er laget for helt unge som ikke har nådd den alderen at ting begynner å synke litt ned og litt ut. Og idealet er å omtrent ikke ha noe underliv i det hele tatt 🙈 Anonymkode: 6f3bd...d65 Begynner selve vulvaen å synke ned og ut med alderen? Jeg har alltid hatt en bred vulva som ikke får plass i mange av stringtrusemodellene på markedet. Den har ikke blitt bredere eller endret seg i fasongen med alderen. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tok på meg de jeg kjøpte i dag og de var bredere foran faktisk, men de hadde smalere stoff bak som går inn i rumpen og det er ubehagelig😬 Blir dere vant til å ha noe inni rumpesprekken hele tiden? ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Nei. Jeg ender ofte opp med å gå og dra den ut av rævsprekka hele dagen. Brazilian/cheeky er mer behagelig, men også de er ofte for smale foran. Synes det er rart at du påstår å ha gått med string før, og så stiller du dette spørsmålet. Anonymkode: fe9a3...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #32 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Begynner ærlig talt å lure litt på deg... Hvis dette ikke bare er en av de underlige "fisketrådene" fra en viss mannsperson her inne, så kan du vel bare kjøpe deg vanlige truser som er behagelige å gå med? Hvorfor skal du absolutt gå med undertøy som ikke er behagelig for deg? Anonymkode: 6491f...a30 Herregud, er det ikke lov å spørre et helt vanlig spørsmål om stringtruser heller nå da, uten å bli mistenkt for å være en gris av en mann? Jeg har kjøpt meg stringtruser fordi jeg ikke synes at rumpa mi er flatterende når jeg har treningstights på, eller stramt skjørt. Bruker vanlige truser så mye som mulig ellers. Ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #33 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Begynner selve vulvaen å synke ned og ut med alderen? Jeg har alltid hatt en bred vulva som ikke får plass i mange av stringtrusemodellene på markedet. Den har ikke blitt bredere eller endret seg i fasongen med alderen. Nei. Jeg ender ofte opp med å gå og dra den ut av rævsprekka hele dagen. Brazilian/cheeky er mer behagelig, men også de er ofte for smale foran. Synes det er rart at du påstår å ha gått med string før, og så stiller du dette spørsmålet. Anonymkode: fe9a3...d07 Er det smertefullt for deg å lese det jeg skriver, siden du klager? Det er 10 år siden jeg brukte stringtruser sist og jeg husker ikke hvordan det var, dessuten har vel kroppen min forandret seg kanskje. Ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #34 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 18.48): Fordi stringtrusene kun er laget for helt unge som ikke har nådd den alderen at ting begynner å synke litt ned og litt ut. Og idealet er å omtrent ikke ha noe underliv i det hele tatt 🙈 Blås i stringtrusene og gå med det du føler er komfortabelt! Jeg hadde aldri orket å gå med string - de passet ikke i ungdommen heller 😁 Anonymkode: 6f3bd...d65 Mange synes jo at stringtruse er komfortabelt. Selv får jeg fnatt av noe annet enn string, takler absolutt ikke ting som strammer unødvendig rundt raua. Trusekant er heller ikke noe jeg ønsker å ha, så da er bomullsstring de beste trusene i mine øyne. Merker ikke noe av det. Anonymkode: d91df...656 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #35 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 12.15): Fordi vi har blitt eldre og kroppene våre endret seg. Dessverre. Jeg veier like mye nå som når jeg var 20, men vulva er større. Anonymkode: 07531...292 Jeg har alltid hatt problemer med at trusene er for smal. Men jeg er en av de som har store kjønnslepper. Skjønner ikke hvorfor det skal være så tabu når 50% av kvinner har det. Hvor enn jeg leser på slike tråder merker jeg at alle prøver å poengtere at jeg er ikke stor nedentil asså, er ganske liten. En som til og med skrev, "jeg er ganske liten og beskjeden nedentil." Wow gratulerer til deg!! Her har du en premie. Sorry for denne ranten. Men er så lei av hvordan slike vulva blir sett ned på. Det er jo ikke noe forskjell enn at noen menn har stor penis mens andre har liten 🤷 Har til og med opplevd at en fyr jeg holdt på med trodde jeg hadde hatt ufattelig mange sex partnere fordi kjønnsleppene mine er store. Det var da jeg skulle sagt: "åja er det derfor du har liten penis da fordi du ikke har vært med så mange damer?" Anonymkode: b7104...bde 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #36 Del Skrevet 20 timer siden Bokser er best, jo større jo bedre. En av de beste er faktisk trusedelen fra en hold-in strømpebukse der jeg klippet av beina! Gjenbruk også, genialt det synes jeg. 👍 Anonymkode: 19973...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #37 Del Skrevet 15 timer siden I alle dager. Har aldri hørt om eller opplevd. Sikker på at du ikke har et veldig stort underliv.....??? Anonymkode: 6f820...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå