AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Vet at viruset som gir kjønnsvorter er veldig vanlig og at vorter derfor ikke er så uvanlig. Jeg er selv smittet av viruset, men har aldri hatt kjønnsvorter. Min partner, derimot, har disse vortene og selv om jeg allerede er smittet, synes jeg disse vortene er så turnoff!? Han har hatt dem leeenge og bryr seg selv ikke om dem, men jeg får faktisk mindre lyst til å ha sex med han når han har disse vortene.. Er jeg sær, eller hva tenker dere? Anonymkode: 735b6...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Nei. Ingen vorter er lekre. Anonymkode: 3618a...4d5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 (endret) Har aldri hatt sex med noen med vorter. Tror ikke jeg hadde likt det. I det hele tatt. Endret 2. september 2024 av Sander33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 De bør han gå og få fjernet! Fy så ekkelt. Du har vel ikke munnsex med en penis med vorter på? Hva om du får de vortene i munnen? De kan vel sette seg på alle slimhinner? Anonymkode: 3a24a...34b 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 Har aldri hatt sex med en mann med vorter av noe slag der nede. Flott å være komfortabel med egen kropp altså. Men akkurat vorter, sopp, åpne sår, eksem, infeksjon, virus, osv er virkelig innafor å bry seg med å få fjernet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2. september 2024 #6 Del Skrevet 2. september 2024 Slikt får man fjernet selvfølgelig. Forstår deg godt. Har heldigvis aldri opplevd slikt, men vet at jeg ikke hadde orket sex med en som hadde kjønnsvorter. Ganske så selvfølgelig avtennene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Del Skrevet 2. september 2024 Det er ikke så pent. Man kan få fjernet de. Jeg trodde jeg hadde vorter fordi jeg hadde HPV (har det ikke lenger pga konisering), men gynekologen sa at det bare var skin tags. Vet ikke helt forskjellen men hun klippet de bare av når jeg var hos henne for undersøkelse. Hun sa faktisk til meg at jeg kan gjøre det selv om jeg vil, bare klipp de av og legg på et lite papir om det blør litt. Turte ikke selv så hun gjorde det. Må presisere at det trolig er annerledes med vorter og at de evt. må fryses eller fjernes på en annen måte, men er ikke noe problem å få gjort dette med lege tror jeg. Anonymkode: fe128...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg driver med løping og har fått neglesopp på den ene lilletåen. Skammer meg jævlig over det. Vært til legen å fått teknisk neglelakk som jeg har brukt daglig siden april, men det nytter bare ikke. Vurderer hva som blir neste steg Anonymkode: f7ba7...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Del Skrevet 2. september 2024 Det tror jeg de fleste syns er turn-off... Anonymkode: a3163...3c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. september 2024 #10 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg driver med løping og har fått neglesopp på den ene lilletåen. Skammer meg jævlig over det. Vært til legen å fått teknisk neglelakk som jeg har brukt daglig siden april, men det nytter bare ikke. Vurderer hva som blir neste steg Anonymkode: f7ba7...0cb Det kan ta opptil et år med den typen behandling, fikk jeg beskjed om. Jeg ga opp etter ti måneder, uten tegn til bedring. Min neglesopp "brant ut" av seg selv etter ca 15 år. Plutselig en dag begynte det bare å vokse ut frisk, rosa negl. Gledelig dag den dagen jeg kunne klippe av den siste biten utvokst negl som hadde neglesopp i seg! Jeg har lest her på KG et par ganger at det finnes tablettkur mot den neglesoppen, om jeg ikke husker feil...? Kanskje du kan poste en tråd om det og spørre, og så ev spørre legen om resept på det i stedet når du får navnet på tablettene. Tror det var reseptbelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg driver med løping og har fått neglesopp på den ene lilletåen. Skammer meg jævlig over det. Vært til legen å fått teknisk neglelakk som jeg har brukt daglig siden april, men det nytter bare ikke. Vurderer hva som blir neste steg Det er bare å amputere den stygge tåa. Vedrørende vorter, fytteihelv...., jeg orker ikke folk med føflekker engang. Anonymkode: 03409...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Del Skrevet 2. september 2024 Er det vanlig? Anonymkode: eebec...c28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Del Skrevet 2. september 2024 Er vel ikke vanlig med kjønnsvorter eller det viruset? Eller har det blitt det i det siste? Trodde bare herpes var veldig vanlig. Anonymkode: 328f5...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Del Skrevet 2. september 2024 Million skrev (2 timer siden): Det kan ta opptil et år med den typen behandling, fikk jeg beskjed om. Jeg ga opp etter ti måneder, uten tegn til bedring. Min neglesopp "brant ut" av seg selv etter ca 15 år. Plutselig en dag begynte det bare å vokse ut frisk, rosa negl. Gledelig dag den dagen jeg kunne klippe av den siste biten utvokst negl som hadde neglesopp i seg! Jeg har lest her på KG et par ganger at det finnes tablettkur mot den neglesoppen, om jeg ikke husker feil...? Kanskje du kan poste en tråd om det og spørre, og så ev spørre legen om resept på det i stedet når du får navnet på tablettene. Tror det var reseptbelagt. Det finnes piller, bare spør legen. Men neglsopp er ingenting i forhold til kjønnsvorter, assa. Anonymkode: 83cd4...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Del Skrevet 2. september 2024 Du er ikke sær, TS, kjønnsvorter er ikke lekkert. Det finnes vaksine nå, men kanskje litt sent for dere, da. Anonymkode: 83cd4...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg driver med løping og har fått neglesopp på den ene lilletåen. Skammer meg jævlig over det. Vært til legen å fått teknisk neglelakk som jeg har brukt daglig siden april, men det nytter bare ikke. Vurderer hva som blir neste steg Anonymkode: f7ba7...0cb vet også at ren vademecum (munnvann) kan brukes. Har brukt det på pasient på eldrehjem og det funker faktisk. Ta det på en q-tip og ha det på der du har sopp, etter en stund blir det mye bedre Anonymkode: e5410...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #17 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De bør han gå og få fjernet! Fy så ekkelt. Du har vel ikke munnsex med en penis med vorter på? Hva om du får de vortene i munnen? De kan vel sette seg på alle slimhinner? Anonymkode: 3a24a...34b Nei, absolutt ikke. Er såvidt jeg har sex med han overhodet. Har flere ganger gitt uttrykk for at jeg ønsker han skal få de fjernet, men han virker ikke til å bry seg om det. Han har tidligere forsøkt noe vortefjerningsmiddel hjemme, men ikke fulgt opp behandling nok til at det har hatt effekt. Ts Anonymkode: 735b6...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Del Skrevet 2. september 2024 Trolltunge skrev (5 timer siden): Slikt får man fjernet selvfølgelig. Forstår deg godt. Har heldigvis aldri opplevd slikt, men vet at jeg ikke hadde orket sex med en som hadde kjønnsvorter. Ganske så selvfølgelig avtennene. Huff, jeg vet!! Men når mannen ikke tar hintet.. hva gjør man da? Ts Anonymkode: 735b6...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2. september 2024 #19 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff, jeg vet!! Men når mannen ikke tar hintet.. hva gjør man da? Ts Anonymkode: 735b6...cfa Slutter med å hinte. Hvilket du bør gjøre helt konsekvent ovenfor menn, fordi hinting og menn er en dårlig kombinasjon. Livet som kvinne blir betydelig enklere når man kutter ut hinting ovenfor menn. Når du først er i gang, kutt ut hinting generelt. Voksne mennesker bør klare å sette tydelige ord på ting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #20 Del Skrevet 2. september 2024 Noe så grisete .. æsj. Antar at HPV viruset gjerne kommer fra kjønnsvorter og . Kom dere til legen og fiks dere!!!!!! Anonymkode: c1bf5...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå