Gå til innhold

Hva tenker menn når de får en kvinne til å komme flere ganger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det et hot? Han jeg dater nå har jeg helt fantastisk sex med. Jeg kommer 3-6 ganger hver gang vi ligger. Det er helt sinnsykt intenst. Han er ofte klar igjen ikke så lenge etter han selv har kommet, han får liksom ikke nok. Skjønner jo at han liker det, men lurer litt på hvordan det føles for en mann når han gir damen så mye nytelse.

Anonymkode: de876...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel det "hotteste" som fins, mannen får styrket selvtillit og blir ekstra tent og kåt.

Som mann er det det jeg ønsker aller mest, og som gjør at sexen blir intens og uforglemmelig. Det er dessverre snart 20 år siden jeg opplevde noe sånt sist, og jeg savner det veldig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vi tenker? Jeg blir kåt når hun kommer. Jeg kommer av det. Det er opphissende. Er hun av typen som ikke blir altfor sensitiv nedentil etterpå så er det ofte en ny runde om hun vil. Jenter som kommer flere ganger digger jeg. Opp til 30år slet jeg med å få jenter til å komme, nå er det orgasmegaranti siste 20år. Så nå tenker ikke så mye på det. Mest tanker for «hva skal til» før hun kommer. Det kan varierer endel fra jente til jente.. men når man først har funnet hennes punkter, er det bare å nyte😍

Sex er himmelsk deilig. Sex, bli far og fallskjerm er de mest intense følelsene, frigjøres stoffer i hjernen som er ekstremt gode og sterke. Utrolig nært og godt. Det ultimate jeg kan gjøre med kjæresten. Bedre enn ekstreme opplevelser i inn og utland. Så nært, og allikevel så fjernt noen ganger.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun vil ha en eller ti får hun avgjøre selv. Jeg kommer når hun er fint ferdig.

Anonymkode: a9cf0...578

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg åpenbart gjør noe riktig. Blir fornøyd. Gleder meg til å gjøre det igjen og tenker kanskje på hvordan jeg kan gjøre det enda bedre neste gang.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glad både på hennes og min egen vegne. Tyder jo på at man har greid å gjøre noe riktig. Får jo litt mestringsfølelse, og det igjen slår jo positivt ut på selvfølelsen.  Tyder jo på at man har greid å få henne til å slappe av og nyte. Klapp på skulderen, og godt jobbet til meg, tenker jeg. 

Anonymkode: 3b866...f4c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk er det !   Opplevde det rett som  det var når jeg var yngre, og toyboy/ung hemmelig elsker til flere modne/eldre damer.  Både gifte og skilte. Noen fikk sin(e) første vaginalorgasme på flere tiår, skrek ristet og gråt. Kjente meg nesten som en slags "frelser".

Anonymkode: 4401b...96d

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldig og har ei som kommer veldig lett, kan gi henne 10 orgasmer på en halvtime 😅 Det føles selvfølgelig veldig godt, men det beste er at jeg har "lært henne opp" på en måte. Da vi møttes hadde hun knapt hatt orgasme før, og så ble det orgasme etter mye slikking og lek, og så etter en stund klarte hun å komme vaginalt med meg oppå... nå kan hun ri meg bittelitt og komme, og hvis hun sitter på ansiktet mitt klarer hun knapt å holde tilbake 😊

Veldig bra sex og deilig at hun har så lyst på meg hele tiden, alltid våt og klar! Det føles velfortjent men også veldig hot og man føler seg selvfølgelig spesiell.

Anonymkode: 3a2b2...4cb

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er heldig og har ei som kommer veldig lett, kan gi henne 10 orgasmer på en halvtime 😅 Det føles selvfølgelig veldig godt, men det beste er at jeg har "lært henne opp" på en måte. Da vi møttes hadde hun knapt hatt orgasme før, og så ble det orgasme etter mye slikking og lek, og så etter en stund klarte hun å komme vaginalt med meg oppå... nå kan hun ri meg bittelitt og komme, og hvis hun sitter på ansiktet mitt klarer hun knapt å holde tilbake 😊

Veldig bra sex og deilig at hun har så lyst på meg hele tiden, alltid våt og klar! Det føles velfortjent men også veldig hot og man føler seg selvfølgelig spesiell.

Øhhhhh, så hun får orgasme hvert tredje minutt? 

Nesten litt unormalt. Bare nesten.

Anonymkode: 32520...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kommer så lett vist mannen gjør det bra så ikke umulig hvertfall🤪 

Anonymkode: a22b7...1a1

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr jeg var med ble helt i ekstase å sa han måtte være den beste 😂 skikkelig stolt også men god grunn også da😊

Anonymkode: a22b7...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nok litt unormalt ja... kanskje hvert 3. minutt er litt i overkant men det er ikke langt unna. Det kan gå VELDIG fort og kort tid mellom. Hun er heldig der...

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bekreftet at det er mannens ansvar at kvinnen opplever seksuell tilfredsstillelse (orgasme) og opprettholder eget selvbilde. Om det ikke skjer så er det mannen det er noe galt med, har jeg lært. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, AnonymBruker said:

Omtrent som gull i forhold til gråstein. Men gull finnes jo definitivt. Det er bare så inn i hampen vanskelig å finne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene som ga meg flest orgasmer var veldig stolte 😉 De fikk virkelig kjørt seg med egne orgasmer 6-10 ganger på en natt. Spesielt en elsker var ekstremt herlig med tunge og fingre. Orgasmene bare fløt inn i hverandre 😍

Anonymkode: 93c4c...0e9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig motiverende og og stolt. Vi har vært sammen i veldig mange år. Og jeg må nå ha gitt henne flere tusen orgasmer. Men hun kommer lett ved penetrering og oralsex.

Endret av Ruspus
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er det et hot? Han jeg dater nå har jeg helt fantastisk sex med. Jeg kommer 3-6 ganger hver gang vi ligger. Det er helt sinnsykt intenst. Han er ofte klar igjen ikke så lenge etter han selv har kommet, han får liksom ikke nok. Skjønner jo at han liker det, men lurer litt på hvordan det føles for en mann når han gir damen så mye nytelse.

Anonymkode: de876...f1e

I`m in heaven❤️For ei slik kåtsara gjør også samlivet mindre bekymringsløst🥰
Betryggende med multiorgasmer, men det gir meg også gåsehud og eargasm av godlyder.. noen ganger blir jeg rørt, at det faktisk kan være så deilig med orgasmer.
Jeg tar gjerne på meg mere husarbeid og kokkelering, for at hun skal få alene tid med "Mr Womanizer". For jeg vet av erfaring.. at når gleden og behageligheter til kvinnen blir stor, "trer hun gjerne fitta over hodet på meg".. hehe, altså ikke ordrett, men eller annen form for "bonus" får jeg alltid.

Altså TS.. jeg tar ikke æren alene.. det er du som skal ha æren, for at du er så fantastisk flink til å samarbeide frem orgasmene dine💞 Fordi en mann kan kun servere erogene soner på et sølvfat, så kan du smatte og sende ut så mange orgasmer du vil😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...