AnonymBruker Skrevet 2. september #41 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi har ett uthus på tomten vår som vi bruker til fors/fest. Hun har vært der flere ganger sammen med meg, mine (og min mann) sine venner. Hun kjenner altså min mann gjennom meg, og hans/våre venner gjennom meg. Hun er aldri med de uten meg. På fredag hadde min mann ett par kamerater her. Jeg var også med en stund, men trakk meg inn i huset ca 22. Hun maset om å komme etter ett annet arrangement hun var på. Jeg sa det ikke ble noe idag siden jeg var sliten og ikke orket noe fest. Jeg sa også at jeg straks skal gå inn i huset og se tv og kose meg i sofaen alene. Klokka 2330 får jeg en snap fra henne- FRA UTHUSET. Hun maser jo da selvsagt om at jeg skal komme ut. Sender mange snapper av seg selv og min mann bl.annet. Jeg sender sms til min mann at det er uhørt, og at jeg vil han skal be henne dra igjen. Det synes han er vanskelig, og vil jeg skal komme ut. Jeg sier da at det skjer ikke, så da får hun bare bli. Enden på visa er at han avslutter festen (det mente jeg jo ikke han skulle) Han blir sur på meg, for mener at jeg er vanskelig, og at jeg kunne kommet ut for hans del. (Han forstod også min side dagen etter) Men nå er jeg bare dritt lei henne, og vil egentlig ikke be henne hit noe mer..... er jeg helt kokko her? Synes det var så respektløst. Anonymkode: ac3f4...e0c Skjønner jo reaksjonen din. Hun respekterer ikke dine grenser. Du har jo sagt fra at hun ikke er velkommen. Også kommer hun alikevel. Og i tillegg maser på deg. Og prøver å manipulere deg med bilder av seg selv og mannen din. Hun tror jeg muligens hadde latt være. Om hun ikke ba pent om unskyldning. Anonymkode: 38d6c...408 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #42 Del Skrevet 2. september Ulla Ullsokk skrev (3 timer siden): Tenkte det samme. Hadde virkelig ikke brydd meg. Men hvis jeg var ung og hun var en som pleide å vise at hun var interessert i mannen min, eller alle andres menn generelt, da hadde det stilt seg annerledes. Hvis hun ikke er sånn, så skjønner jeg ikke hva som er så farlig. Du slapp jo å være med. Men sosialt smart er hun jo ikke. At det var en risiko hadde ikke slått meg i nåværende forhold. Verken som ung, eller eldre. Det frekke er å dukke opp når man ikke er invitert. Det hadde også gjeldt om jeg faktisk var i uthuset selv, for eksempel med mannen og et vennepar. Takler ikke folk som bare finner seg til rette på den måten. Anonymkode: 89b69...f5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #43 Del Skrevet 2. september Jeg syns du overreagerer. Anonymkode: df0cf...6a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #44 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns du overreagerer. Anonymkode: df0cf...6a6 Syns du det er normalt å gå på fest til partneren til en bekjent, når du har fått beskjed om at du ikke er ønsket? Anonymkode: e586b...98f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 2. september #45 Del Skrevet 2. september (endret) Det var frekt av henne å komme når du ikke ønsket det, men jeg hadde aldri bedt mannen min jage henne hjem. Hvis gutta syns det var greit at hun hang med dem, så hadde jeg ikke brydd meg. Og jeg hadde ikke blitt sint eller sur hverken på henne eller mannen. Endret 2. september av Hateridioter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #46 Del Skrevet 2. september Kanskje hun hadde et godt øye til en av de andre der? Og ikke klarte dy seg etter noen glass innabords? 😉 Anonymkode: 50507...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #47 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei han hadde ikke noe i mot det, men det hadde jeg 🤯 Siden jeg sa det på den måten jeg gjorde irriterer det meg at hun ikke hørte på det jeg sa Anonymkode: ac3f4...e0c Hvis mannen synes det var greit, skjønner jeg ikke problemet. (Ja, veldig rart at hun kommer, så du får være enda tydeligere i fremtiden på at det ikke er noe for henne, men hvis hun ikke plager de som er der skjønner jeg ikke problemet) Du kan bare dempe varsler på telefonen fra henne. Jeg skjønner godt at mannen din ble sur hvis han følte han måtte få henne ut, og eneste måten han klarte det var å avslutte festen, men jeg ville heller fått deg ut hvis det var du som mente hun måtte dra. Anonymkode: 0f30b...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #48 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 6.24): Synes begge oppførte seg veldig rart. Veldig sært av henne å bare dukke opp. Men når det først skjer. Ufint å dumpe problemet over på mannen. Når slikt skjer, selv om det er andre som er rare, jatter man bare litt med der og da. Så jeg hadde bare tatt turen ut for å unngå klein stemning. Hun var sikkert ikke helt edru heller, gitt hva hun gjorde. Så hadde jeg bare tatt en prat dagen etter. Viste hun ingen forståelse da, så ville hun vært strøket av "gjestelisten" for fremtidige fester, og generelt blitt ignorert. Anonymkode: 89b69...f5f Nei, vet du hva! TS har sagt hun ikke ville ha besøk, og likevel kom venninnen og trengte seg på - og begynte å mase på TS. Det var utrolig respektløst av venninnen, og ingen grunn til at TS burde tvinges ut dit etter hun hadde "tatt kveld". Venninnen burde forstått av seg selv - full eller ei - at dette ikke var greit! Anonymkode: f4287...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #49 Del Skrevet 3. september Hun hørtes veldig sliten ut. Synest det er veldig spesielt hun kom siden dette var jo din mann m/ kompiser som var der. Jeg hadde nok gått ut og bedt henne gått og sagt du ikke kom til å være ute Synest ikke din mann skulle avslutte festen Anonymkode: 683ee...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #50 Del Skrevet 3. september 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, vet du hva! TS har sagt hun ikke ville ha besøk, og likevel kom venninnen og trengte seg på - og begynte å mase på TS. Det var utrolig respektløst av venninnen, og ingen grunn til at TS burde tvinges ut dit etter hun hadde "tatt kveld". Venninnen burde forstått av seg selv - full eller ei - at dette ikke var greit! Anonymkode: f4287...88d Poenget var vel at det plutselig ble mannens problem. Mulig mannen heller hadde hatt venninnen på besøk fremfor ubehaget med å kaste henne ut. Vet faktisk ikke selv hvordan jeg skulle fått en bekjent av mannen min til å gå fra en fest uten at det ville blitt rart eller ubehagelig. Venninnen høres ikke ut som typen til å ta hint Anonymkode: 4ca77...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. september #51 Del Skrevet 3. september Det er utrolig rart av denne venninna å komme når du har sagt fra at det ikke blir noe i kveld og du bare ønsker å slappe av. Det er utrolig rart av deg å blande mannen din inn i dette, fortelle ham hvor uhørt det er at venninnen din tar bilder sammen med ham (hun ville jo at du skulle komme ut, så det er ikke helt åpenbart at dette er noe annet enn "masemeldinger" til deg om det sammen) og kreve at han skal bli kvitt henne. Det er utrolig rart av deg å ikke komme ut, som mannen din ønsker, for å be denne venninnen dra igjen - siden det er din venninne, og du som ikke ønsker at hun skal være der. Det er utrolig rart av mannen din å avslutte festen fordi alt over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå