AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #21 Del Skrevet 2. september 2024 Her var det mange som bare vandrer inn på fester de ikke er invitert på... Jeg hadde aldri bare gått på en fest til partneren til en bekjent 😅 Hva F%#&??? Anonymkode: e586b...98f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #22 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): begge er litt koko. Ho fordi ho invadere dere. Du fordi du lot deg affisere av ei som openbart er en liten trøbbel-maker. Tror jeg bare hadde svart hun «som jeg sa så var det ingen vits å komme bort da jeg skal ta kveld. Jeg syns det er litt spesielt at du da likevel velger å komme og henge der. Men det er opp til deg. God natt». Så hadde jeg ikke opnet mer eller gitt der oppmerksomhet for det er jo det hun vil 😅 men litt spesielt av mannen din og; hadde jeg kun vært venninner igjen fordi manneb ville ta kveld og en kompis av han kom bortom hadde jeg sikkert sagt «øh… Ole har tatt kveld, så nå er der igrunn bare min venninnegjeng men du må bare komme bortom en annen gang». Anonymkode: 678b1...780 Jaaa ja, han kunne nok det- men synes det var vanskelig også... Jeg hadde lett sagt det, men han er konfliktsky som fy 🥴 Anonymkode: ac3f4...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #23 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun burde vel ha tatt hintet og latt vær å komme, men når hun først kom, gjorde det noe hvis de var en gjeng der uansett? Skjønner godt mannen din syntes det var ubehagelig å skulle be henne gå. Du burde ha gått ut å gjort det selv siden det var så viktig for deg. Er jo ikke sikkert mannen din hadde noe imot at hun var der, de var jo flere. Anonymkode: c06db...e13 Nei han hadde ikke noe i mot det, men det hadde jeg 🤯 Siden jeg sa det på den måten jeg gjorde irriterer det meg at hun ikke hørte på det jeg sa Anonymkode: ac3f4...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #24 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva om hun gikk forbi på vei hjem og hørte det var fest i uthuset? Ikke unaturlig eller koko å joine da. Anonymkode: 44c77...2b8 Vi bor en helt annen vei. I en annen by faktisk Anonymkode: ac3f4...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #25 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes begge oppførte seg veldig rart. Veldig sært av henne å bare dukke opp. Men når det først skjer. Ufint å dumpe problemet over på mannen. Når slikt skjer, selv om det er andre som er rare, jatter man bare litt med der og da. Så jeg hadde bare tatt turen ut for å unngå klein stemning. Hun var sikkert ikke helt edru heller, gitt hva hun gjorde. Så hadde jeg bare tatt en prat dagen etter. Viste hun ingen forståelse da, så ville hun vært strøket av "gjestelisten" for fremtidige fester, og generelt blitt ignorert. Anonymkode: 89b69...f5f ja enig med deg. Jeg hadde bare IKKE noe lyst å sitte der ute, var derfor jeg gikk inn den kvelden også. Nei, var ikke edru.... Hun har skjønt at det var teit og sier det ikke skal skje igjen. hm... Anonymkode: ac3f4...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 2. september 2024 #26 Del Skrevet 2. september 2024 Hvis en kompis av mannen hadde dukket opp uinvitert på min venninnefest, hadde jeg faktisk forventet at mannen min ble kvitt ham. Hans venn, hans problem. Men at mannen din ikke klarer å si "gå hjem, dette er en kompisfest og ikke åpent hus", er også litt rart. Driver dere et slags bygdefestlokale i det uthuset? Da blir sikkert grensene litt utydelige for noen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #27 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jaaa ja, han kunne nok det- men synes det var vanskelig også... Jeg hadde lett sagt det, men han er konfliktsky som fy 🥴 Anonymkode: ac3f4...e0c så hvorfor sa du ikke dette til henne da? Siden du ikke er konflinktsky? mente du det var din mann sitt ansvar å jage din venn? Anonymkode: 4ccb5...157 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #28 Del Skrevet 2. september 2024 For ei påtrengende kjerring venninnen din er. Anonymkode: d9f46...261 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #29 Del Skrevet 2. september 2024 Rart å komme ubedt. Men jeg hadde aldri forventet at mannen min skulle kaste ut min venninne.. SÅ ille var hun vel ikke at det var til plage for dem? Anonymkode: 4ca77...fd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #30 Del Skrevet 2. september 2024 Send henne linken til denne tråden, så er du nok kvitt henne ( hvis hun ikke allerede har lest den og kjent seg igjen) Anonymkode: 08fc5...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #31 Del Skrevet 2. september 2024 Bare jeg som syns det er rart at ts ikke svarte; «min mann og noen kamerater fester i uthuset og det er guttastemning for fullt. Tror ikke det passer at du kommer men du kan jo alltids høre med han. Jeg skal legge meg nå, så jeg er ikke der uansett.» Om hun da ønsket å være der med mannfolkene så er vel det opp til henne. At du ber din mann om å kaste henne ut er derimot ufattelig uhøflig. Anonymkode: 02f6a...f39 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #32 Del Skrevet 2. september 2024 Hvorfor tok hun så mange bilder med mannen din? Er hun singel ville jeg passet på. Anonymkode: d9f46...261 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #33 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor tok hun så mange bilder med mannen din? Er hun singel ville jeg passet på. Anonymkode: d9f46...261 Hvis du ikke stoler på mannen din så har du et problem. Hun kan jo være så single som bare det, han trenger bare å stoppe hennes forsøk så er problemet løst. Anonymkode: 6b1d8...9f7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #34 Del Skrevet 2. september 2024 Hadde gitt henne beskjed om at dette er så ugreit at du anser vennskapet som over. Begynner hun å spørre om hvorfor så svarer du at hun tråkket over så mange grenser den kvelden, om hun ikke forstår dette selv så har du tatt riktig valg. Høres ut som ei som er vant til å få det som hun vil, god til å manipulere, gjør alt hun kan for å få oppmerksomhet. Godtar du dette så kan det bare bli verre neste gang du sier nei til noe. Godt dere bare har et uthus, godt det ikke var stamp eller noe.. Hadde ei venninne som i blant var litt for intens, i blant pyntet hun seg om hun seg veldig før hun kom på besøk til meg. I blant snakket hun ekstra masse med min samboer og skrøyt av han til meg etterpå. På mange måter virket det som om min barndomsvenninne og min samboer bare bar gode venner. En kveld skulle hun overnatte etter fest. Samboer kom løpende inn på rommet midt på natten og lurte på om det hadde klikka for venninna mi. Da sto hun naken på badet midt på natten og sa at hun hadde ventet på han. Det jeg fikk med meg var at han gikk på do, 30 sekunder går før jeg hører et lite skrik, 30 sekunder senere kommer han inn på rommet igjen. Han forklarte hva han rakk å se av kroppen hennes, (alt hang) og han lagde lyden av uuugh. Så jeg lo av det der og da, jeg kunne sikkert konfrontert henne midt på natten. I stedet fadet jeg ut vennskapet. Nå får jeg et par meldinger i året der hun spør om jeg og han fremdeles er sammen. Uansett hva hun er ute etter så begynner det gjerne med å tråkke iver en og annen liten grense. Hvorfor banket hun ikke på døra di? Hvis hun ville bruke tid med deg mener jeg? Hvorfor måtte hun prøve å gjøre deg sjalu for å presse deg til å komme ut? Anonymkode: 6b1d8...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #35 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis du ikke stoler på mannen din så har du et problem. Hun kan jo være så single som bare det, han trenger bare å stoppe hennes forsøk så er problemet løst. Anonymkode: 6b1d8...9f7 Alt begynner et sted. Anonymkode: d9f46...261 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #36 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke ønsket at hun skulle komme i utgangspunktet. Alle mine venninner hadde vært hjertelig velkommen til samboers fest selv om jeg ikke var der. Tror du hun er ute etter mannen din? Har hun prøvd seg før? Ville du ikke ha noen kvinner på festen i det hele tatt? Ville du synes det var ok at din beste venninne deltok? Anonymkode: 43ca5...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #37 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg syns dere er rare alle tre…Rart av henne å trenge seg på, rart av deg å ikke bare gå ut en tur dersom det var så farlig at hun var der uten deg, og rart av mannen din å avslutte feste. Anonymkode: 50507...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #38 Del Skrevet 2. september 2024 Jepp, ho er kokko. Synes det der er grenseløs oppførsel, ho tar ikke hensyn til deg i det hele, men durer på "fordi ho har jo lyst, og da er det jo lov" Bare det å sitte i uthuset og snappe deg bilder av ho og samboeren din er jo gjort bevist for å skape sur stemning, skikkelig bitchy oppførsel. Makan 🤮 Anonymkode: 794ee...b58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #39 Del Skrevet 2. september 2024 Alså ho er værst, men dere er alle "dramtisk". Mannen er mest uskyldig. Anonymkode: d4155...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #40 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke ønsket at hun skulle komme i utgangspunktet. Alle mine venninner hadde vært hjertelig velkommen til samboers fest selv om jeg ikke var der. Tror du hun er ute etter mannen din? Har hun prøvd seg før? Ville du ikke ha noen kvinner på festen i det hele tatt? Ville du synes det var ok at din beste venninne deltok? Anonymkode: 43ca5...0f0 Det var vel slik at venninnen ville ha henne med et annet sted. Ts sa nei for hun skulle hvile inne, orket ikke fest. Så tropper venninnen opp hjemme hos ts, drar i en skikkelig fest med mannen hennes. Her har det ikke vært noen form for invitasjon eller blitt spurt på forhånd om venninnen kunne komme. Anonymkode: 6b1d8...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå