Gå til innhold

Trodde menn ble voksen når de ble 30?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var ikke noe annet enn et situationship og dere behandlet hverandre ak som det. Har hatt utrolig mange lignende relasjoner og det er bare sånn mye av datinga/ hook up culturen foregår nå. Hvorfor skal man legge inn så mye innsats når det er hundrevis av andre på tinder osv. Er en miljøskade kanskje for oss som har vokst opp med sosiale medier hele livet. Hilsen ei på 28. Beste er å bare droppe hele fyren. Han ser etter neste spennende chase. 

Anonymkode: 81445...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere som sier ts er umoden, overdriver. Hun har det gøy og virker åpen, men umoden er ikke riktig i mine øyne. 

Om dere tror noen må være en stiv pinne personlighetsmessig for å være moden, da blir det noe annet.

Anonymkode: 74941...4a6

Jeg tror kanskje vi har lest to forskjellige innlegg, man kan helt fint ha det gøy og være åpen og faktisk være moden. Man er ikke mye moden når man sier til en annen person at de er nedgradert til en ff for å få en rekasjon.

Men ts, han er jo ikke interessert i deg, han sier tom til deg at du skal være i andre.

Anonymkode: 9397d...830

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn når sin høyeste verdi mellom 35 og tidlig 40-årene. Menn i yngre alder enn dette BURDE egentlig ikke gå i lengre forhold før de har alt på stell selv. Og ja menn modnes senere .

Damer trenger bare å se pene ut, og ikke være uspiselig i oppflrselen. Det er ingen menn som tenner på mastergrad-diplom på veggen. De har sin høyeste verdi i 20-årene.

Anonymkode: 2bbcd...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror kanskje vi har lest to forskjellige innlegg, man kan helt fint ha det gøy og være åpen og faktisk være moden. Man er ikke mye moden når man sier til en annen person at de er nedgradert til en ff for å få en rekasjon.

Men ts, han er jo ikke interessert i deg, han sier tom til deg at du skal være i andre.

Var det for å få en reaksjon da? Trodde det var tidlig avklart at de var ff. Ordet nedgradert kan bare være tøys. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha jobbet i et veldig mannsdominert yrke i snart 30 år kan jeg bare si at 30 år gamle mannfolk stort sett oppfører seg som tenåringer. Noen av dem begynner å oppføre seg forholdsvis voksent når de har passert 60.

Anonymkode: 778af...9e1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så når noen sier at du skal ha sex med andre så går du og har det? 

Ja hvem vet hvorfor han reagerte som han gjorde men det skjedde vel noe han ikke likte da. Trenger ikke legge så mye i det. 

Anonymkode: 12cfb...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greien er jo at han er intr i å ha meg på si. Han sa tydelig at han hadde vært med andre og sendte tom snap av at han lå der med en annen. MEN når jeg gjør det samme på gøy, i en morsom kontekst så blir fyren drit sur. Da har han vært med 2 i mellomtiden. I tillegg har han spurt meg om nakenbilder etter han har vært med hun ene. Så intr i å holde på meg var han definitivt. Snakket med han på tlf og da fortalte han at vi burde ta en pause til alt roet seg, også ville han møte meg og gjøre både det ene og det andre. Han sa tom at han ville gjøre ting seksuelt som han bare hadde gjort med eksen.. Noe jeg syntes er helt sykt spesielt, rett før du skal være med en annen å si. 

Anonymkode: 2ff17...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Greien er jo at han er intr i å ha meg på si. Han sa tydelig at han hadde vært med andre og sendte tom snap av at han lå der med en annen. MEN når jeg gjør det samme på gøy, i en morsom kontekst så blir fyren drit sur. Da har han vært med 2 i mellomtiden. I tillegg har han spurt meg om nakenbilder etter han har vært med hun ene. Så intr i å holde på meg var han definitivt. Snakket med han på tlf og da fortalte han at vi burde ta en pause til alt roet seg, også ville han møte meg og gjøre både det ene og det andre. Han sa tom at han ville gjøre ting seksuelt som han bare hadde gjort med eksen.. Noe jeg syntes er helt sykt spesielt, rett før du skal være med en annen å si. 

Veldig spesiell fyr. Kan være du såret egoet hans, da han kanskje er vandt med å få det som han ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor er selvrespekten din?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig spesiell fyr. Kan være du såret egoet hans, da han kanskje er vandt med å få det som han ønsker. 

Det tror jeg ikke. Så kjekk er han heller ikke, han er høy da. Også er han veldig opptatt av bekreftelse. Om han er selvsikker, pen, god i sengen, har god stamina, bra utstyr etc.. Spurte om de merkeligste ting hele tiden… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor er selvrespekten din?

Jeg har kuttet han ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...